6. decembra 2015

Novinky BALEA

Ahojte!
Dnes tu mám rýchly informatívny článok o najnovších produktov od značky Balea.
Dnešným fotkám som sa rozhodla dať letný nádych, tak verím, že sa vám budú páčiť a článok bude príjemným odreagovaním.Balea si pre nás prichystala dva produkty, ktoré nás maju rozmaznať a dodať starostlivosť našej pleti.
Už na prvý pohľad ma zaujalo toto masielku na pery.Uznajte, že obal je vážne krásny, ja milujem všetko citronkové, takže tento produkt ma už na prvý pohľad nadchol ! Obal je na spôsob masielok od Nivei napríklad, alebo krémov Nivea, určite vám toto balenie bude známe. Mne práve tieto balenia veľmi nevyhovujú, pretože sa trošku natrápim, pokiaľ to vlastne otvorím.Radšej som za klasické balenie, aj keď je pravda, že toto vyzerá roztomilejšie. Píše sa že je to krémové, ľahké masielko.No ja by som to veľmi krémovo nenazvala, je pomerne riedke, je jemné a ľahké, to je pravda.Obsahuje hodnotné bambucké maslo a kokosový olej, ako aj včelí vosk a karnaubský vosk (vosk z brazílskej palmy). Masielko sa ľahko nanáša, rozmazná pery a zanechá ich hodvábne jemné. Mimo toho zanechá na perách jemný film a pomaly sa vstrebáva do pier.Pery vydržia vláčne celkom dlhú dobu, čo ma milo prekvapilo.No a ako som spomenula, ja milujem všetko citrónové a práve tento balzám polahodil mojmu čuchu, pretože vonia nádherne, jemne citrónovo :)
Masielko má 19 ml a v DM-ke ho nájdete za 1,89 € 


Ošetrujúca maska s levanduľovo-penovou textúrou 
Kto ma rád levandule, tak táto maska bude ako stvorená pre nich.Ja sa priznám, že nie som práve na tejto strane a radšej si ich položím do vázy,ale vôňa mi veľmi neulahodila. Má hutnejšiu, textúru, ktorá je sfarbená do jemnej fialovej farby.Ako levanduľa :-) Maska sa má naniesť na vyčistenú pleť v dostatočnej vrstve, nechať pôsobiť 12-15 minút a napokon utrieť napríklad vlhčenými obrúskami.Nemá sa zmývať ! Maska ma trošku s maminou štípala, ale to nebolo nič, čo sa nedá prežiť a stáva sa mi to aj pri iných. Pleť je po nej hebká, pružná a svieža.Vďaka hodnotným lipidom z argánového oleja, oleja z hroznových jadier a bambuckého masla ju ochráni pred vysušením. 
Toto balenie výjde na dve použitia a stojí 0,99 € !
Tak čo páčia sa vám dnešné novinky od Balea?! Akú masku používate momentálne vy?
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

4 komentáre:

  1. Maska i maslicko vypada skvele.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maslo je skvele. Akurat ten obal je nestastny :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som tuto masku este neskusala niako neni kedy a to som na masky aj lenochod :-D celkovo ich nemusim ale vyskusam ju ked ju uz mam doma. Predtym co som mala jednu od balea co mi tiez poslali tak ma tiez stipala tak som ju nepouzivala uz a pri tejto sa toho tiez tak trochu bojim ze bude stipat

    OdpovedaťOdstrániť