20. decembra 2015

NIKE OUTFIT

Niekedy nemám chuť na nič elegantné a vtedy najradšej si dám tenisky, rifle a teplú mikinu. Nepreferujem žiadny štýl a tak to rada obmieňam. Myslím, že dnešným outfitom sa nedá nič pokaziť, je to jednoduchý, moderný a športový outfit. Mám veľmi rada jednoduché kúsky ako je napríklad moja najnovšia šedá Nike mikina, s roztrhanými džínsamia a farebnejšími teniskami. Nemám rada až tak farebné tenisky ale tieto sú ešte v mojej norme a páči sa mi kombinácia farieb ako je oranžová a šedá.Ja šedú farbu úplne zbožňujem a som rada, že mám konečne mikinu v tejto farbe.

Nemám problém isť v tomto outfite aj medzi ľudí, mám rada športové outfity, je to extrémne pohodlné a tenisky sú moderné takže podľa mňa skvelá voľba.Zaujímalo by ma ako to máte vy?! Nosíte mikiny a tenisky medzi ľud na bežné nosenie ?

mikina www.ringit.sk
rifle Tally weijl
tenisky www.ringit.sk
okuliare Tally Weijl

Prajem vám krásny deň a teším sa na vaše komentáre !
Patty

6 komentárov:

  1. Super pohodlný outfit, sluší ti to! Boty jsou peckové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá mikina je nádherná! Značku Nike mám veľmi rada:)

    Vianočná GIVEAWAY Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak toto je moj taký klasický že sa v ňom najlepšie cítim ale ako vraviš tiež rada nosím všeličo nemam niaky svoj štýl:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Boty jsou nadherne.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný jednoduchý outfit, botasky tomu dodávajú šmrnc ;-). Už dlho chcem airmaxi no nesu na to financie :-/, no tie tvoje sú fakt krásne ;-))

    OdpovedaťOdstrániť