11. decembra 2015

LAZY OUTFIT

Niekedy mám chuť sa zahaliť do teplého oblečenia,šálu,hrubých topánok.Milujem cez zimné obdobie vrstvenie. Vrstvenie oblečenia ako aj v mojom dnešnom prípade.

Dnešný rýchly outfit, je taký klasický na bežné nosenie, pre mňa najideálnejší, pretože som mala naponáhlo, ráno som toho veľa nestíhala, nahodila som viac vrstiev oblečenie,aby mi bolo po celý deň teplo,nesmie chýbať hrubý šál a mojou najnovšou vychytávkou je môj ruksak/vak/batoh ako len chcete si to nazvyte.Úprimne ja som veľká milovníčka kabeliek, no tento štýl sa mi taktiež veľmi páči a je mi blízky. Myslím, že sa hodí na každé ročné obdobie či už vďaka vzhľadu alebo praktickosti.Môžem si tam dať veľa vecí a je to pohodlné.
Šál je taktiež skvelý a praktický, pretože skvele zahreje alebo môžem ho použiť aj ako pončo alebo len tak ako teplú deku, pretože je obrovský a to ja milujem.Veľmi sa mi páči tento tartan štýl šálov, zamilovala som♥
No a nakoniec v poslednom obľúbené karované legíny, tento vzor milujem ako na košeliach,šatách tak aj na nohaviciach,Legíny nepresvítajú, sú veľmi kvalitné, hebučké, nie sú síce zateplené ale sú veľmi pohodlné a príjemné.Skvelo sa mi nosia.Cez zimu mi nesmie chybať béžový sveter, ktorý je teplučký.
K tomuto celému som zvolila už len moju "vojenskú" bundu ako ju zvyknem volať :-) Ktorá je extra teplá, pohodlná takže ma skvelo zahreje. Ostala som pri pohodlnosti aj pri obuvi a zvolila som workery, ktoré zbožňujem. Celé mi to takto príde ako taký bezďácky outfit, ale niekedy mám vážne chuť sa čo najviac navrstviť a je jedno ako to vyzerá :-)
Hlavne, že sa to páči mne nie ? Mimochodom tak ako som nemala náladu na kreatívny outfit,tak ani na líčenie, ktoré je úplne minimálne :-)


legíny www.wayfarer.cz
bunda New Yorker
topánky ??
čiapka ??
sveter Tally Weijl

3 komentáre:

  1. ten batoh je nej, hned se jdu podívat na odkaz, kde jsi koupila

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pohodlny outfit.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný outfit, moc ti to sluší.. Ten svetr je nádhernej.. :-)

    The World Of Makeup

    OdpovedaťOdstrániť