4. decembra 2015

Kozmetika E STYLE / Recenzia a 2x líčenie

Krásnu piatok prajem !
Verím, že dnešný článok poteší viacero z vís, apsoň, tak ako potešil balík zo stránky www.stayunique.sk mňa.
Kozmetiku E style som plánovala skúsiť už dáávno, ešte keď len vyšla a videla som tie nádherne paletky očných tieňov( na ne som ja priam úchyl :D ) tak som vedela, že musia byť v mojej zbierke.No a stalo sa tak teraz, paletky a tiež aj iné produkty od e-style som vyskúšala a dnes tu mám pre vás recenziu na tieto produkty a taktiež samozrejme aj líčenie s produktami :) Poďme nato !

Ešte menšie info o kozmetike E style, pokiaľ ju práve na mojom blogu vidíte prvý krát a ešte ste o nej nepočuli(čo ale pochybujem).
Je to značka českého výrobcu Chris Cosmetics.Vzhľadom na naozaj nízke ceny u tejto značky nájdete vysoko kvalitné produkty.Najpopulárnejšie sú najmä ich palety očných tieňov a mono tiene. Značka E style je spojením krásy, elegancie a prvotriednej kvality za veľmi dostupné ceny.Výrobky E style nie sú testované na zvieratách.

E Style Perfect Harmony Palette (9,89€ )

Začnem teda asi rovno s tými paletkami. Úprimne najviac sa mi páčila asi tá letná limitovaná edícia, ktorá bola naozaj crazy a sršila neonóvymi farbami (06 Crazy), no na zimné obdobie sa mi oveľa viac hodia paletky, ktoré sa ku mne dostai.Takže som od tej crazy odstúpila :-)
E style ponúka momentálne 7 odtieňov paletiek, od úplne neutrálnych tak po výrazné, farebné.Nájdete tu aj matné aj trbleitavé tiene.Každá paleta obsahuje 5 tieňov. Tiene sa nachádzajú v pevno, matno čiernom balení, ktoré vzhľadom na cenu je pomerne dobré a kvalitné.V paletke sa nachádza taktiež zrkadielko.Na spodnej časti paletky nájdete priestor na štetec alebo aplikátor.To je podľa mňa celkom zbytočné, pretože mne sa tam štetec  nezmestí, ale na menší aplikátor je to fajn,pokiaľ samozrejme nejaký používate, ja uprednostňujem kvalitné štetce.

Pigmentáciu zhrniem rovno do jednej vety.Obidve paletky, ktoré mám(viď.nižšie) sú naozaj dokonalé pigmentované.Mám z nich veľkú radosť! Paletka 04 Smokey je poväčšinou trbleitavá a pigmentácia je výborná ako aj 07 Purple Rain ta je poväčšine matná a tiež skvelé pigmentovaná.U obdivoch paletiek som postrehla výbornú výdrž aj bez podkladovej bázy.No poviem vám, že sa oplati čakať pokiaľ si nájdeme k sebe cestu. Zanechali vo mne skvelý pocit a už chápem a môžem dotvrdiť, prečo majú svojich fanúšikov.Tieto paletky rozhodne stoja zato, pomer cena a kvalita :-) Veľký palec hore ! A teším sa na ďalšie farebné prevedenia. Máte už svoju paletku od E style ?!

04 Smokey
Ako už vyplýva z názvu, ide o paletku, ktorá je ako stvorená na dymové líčenie.Obsahuje tiene so shimmerom, ktoré sú vysoko pigmentované. Všetky tieto tiene sú do strieborných a šedých odtieňov.Mojim bezkonkurečne najobľúbenejším tieňom z tejto paletky je bielo-biela farba, tá je úžasná ! No a taktiež posledný čierno-čierna ! Veľmi kvalitné tiene, trošku prášia, čo som si pri líčeni všimla, ale ja väčšinou aj tak najprv spravím oči až potom pleťovku ( pre dokonalejší a čistý vzhľad)
Líčenie som sa rozhodla spraviť výrazné strieborné dymové oči s farebnou dolnou linkou, aby som vyskúšala aj vodeodolnú ceruzku na oči v odtieni Azure.Verím, že by to bolo krásne aj čisto strieborné bez farby, ale mňa tak baví skúšať rôzne farebné kombinácie, jednoducho, skúšať niečo nové pre mňa :-) Čo poviete?!
Taktiež som použila matný tieň od Estyle, ceruzku na pery a bielu ceruzku na waterline :)


07 Purple Rain
Táto paletka je najnovšia od E style,obsahuje tlmené tiene do rôznych fialových odtieňoch.Obsahuje od svetlej, rozjasňujucej telovej až po tmavú šedo-fialovú farbu.Táto paleta je ako stvorená pre zelené oči(pre mňa :-) ) Je to skôr matná paletka, takže líčenie na denné nosenie ako stvorené, poprípade ka nemáte chuť na trblietky alebo shimmer. Tiene neprášia, sú skvele pigmentované a výdrž je tiež veľmi dobrá.
Líčenie je už o niečo jemnejšie, ale taktiež myslím, že krásne a vhodné na rôzne príležitosti.Ktoré sa vám páči viac?!


Obsah:9,6 g



E style Matt Touch EyeShadow Mono (2,90€)
Ako paletky tieňov tak aj tieto mono tiene sú najpopulárnejšie z Estyle ponuky. Sú to matné tiene, ktoré sú dlhotrvácne, neobsahujú oleje,krásne prilnú na viečko a dokonalé kryjú už po nanesení prvej vrstvy.Ja nemôžem inak, ako súhlasiť.Keď som si prvý krát "šáhla" do tieňa tak ma neskutočne prekvapila, pigmentácia, veď posúďte sami z fotky :-) Nádherne pigmentovaný matný tieň, mimochodom ja mám 01White Cofee(názov je vážne trefný) a som z neho našená.Určite sa stal mojim favoritom.Je skvelý na využitie ako podklad pod očné tiene, či pod obočie na rozjasnenie a zosvetlenie, na pohyblivé viečko ako samotný deň napríklad na denné nosenie, tích spôsobov je veľa.
Majú samozrejem viac odtieňov, ktoré su krásne, ja už mám zálusk na Bamboo a Fawn :-))

Obsah 6,00g


E style Professional Eyebrow Kit (Fine Beauty Set) 6,90€
Set na obočie,ktoré obsahuje vosk, svetlejší tieň a tmavší tieň.Ja mám odtieň 02 Medium Brown, čo mi naozaj skvele pasuje.Je to ich nový produkt(pokiaľ sa nemýlim) a dostupná je ešte svetlejšia varianta a tmavšia varianta.Okrem toho obsahuje zrkadielko a obojstranný aplikátor, ktorý musím uznať, že je celkom fajn a napríklad s ním nanášam práve ten vosk. Postupujem tak, že najprv si vykreslím obočie tmavším tieňom od začiatku až po koniec, potom si to ako keby tieňujem tým svetlejším tieňom na začiatku, následne vyčešem kefkou na obočie, aby nebolo tvrdé a výrazné  a zafixujem gélom na obočie.Jednoduchý a ľahký postup, mám ho rada, podľa mňa skvelé zvolené podtóny tieňov, obočie vyzerá super, nezabere veľa času a perfektné obočie je raz dva na svete ! :-)
Tento set je prakticky aj napríklad na kontúrovanie tváre(skôr menším plôch), líčenie oči :-)

Obsah 5,70g

No a na záver tu mám trio ceruziek, dve na oči a jedna je na pery.
E style Kajal Eye Liner (1,90€)
Prvá je kajalová ceruzka na oči, ktorá je neskutočne mäkkučká, je vhodná na použitie do vonkajšiej aj vnútornej linky oka. Koncentrácia olejov a pigmentov poskytuje príjemnú a mäkkú aplikáciu a trvalý výsledok.Intenzívne pigmenty a krémova textúra zabezpečujú vysoké krytie. Ja môžem všetko len potrvdiť, veľmi príjemná záležitosť, za mňa spokojnosť.Ceruziek nie je nikdy dosť a táto je výborná.Mám klasiku 01 White :-)

E style Waterproof Lip Liner (1,99€)
Vodeodolná ceruzka na oči, mám odtieň 01 Frosty Mauve a je dokonalá a môj favorit medzi ceruzkami na oči.Vydržala na perách od rána až do neskorého večera, pritom som pila, jedla a stále držala.Ako sa píše, je vodeodolná, čo je naozaj pravda.Odtieň je dokonalý.taká staroružová a úplne perfektne mi ladí k mojmu matnému rúžu od Gosh (002 Matt Rose), konečne mám ďalšie duo na pery :-) Odtieňov je dokopy tri, takže odporúčam pozrieť na nu, určite by som uvítala ešte viac odtieňov, pretože toto je produkt, ktorý je po paletkách naozaj bezkonkurenčný !
Na perách drží, nerozpíja sa ani kontúrka ani rúž, pekne pery obkreslí, je krásne mäkká, takže nedráždi no a za tu cenu je to rozhodne kúpa roka !!

E style Waterproof Eye Liner (1,99€)
Posledným produktom je vodeodolná ceruzka na oči, mám ju v krásnom tyrkysovom odtieni 05 Azure.Znovu aj táto ceruzka je ultra mäkká, skvele sa ňou pracuje, má krémovú textúru a tiež som si ju obľúbila. Dnes všetko chválim, ale prepáčte, naozaj tie produkty sú vzhľadom na ceny bezkonkurenčné a myslím, že normálne trhnú aj drahšie značky!
Tieto ceruzky nájdete v 6 odtieňoch, ako klasickú čiernu, hnedú, fialovú tak aj striebornú a petrolejovú modrú + môj odtieň :-)
Skvele sa sňou robí ako tenká tak hrubšia a výraznejšia linka, ja som ju použila pri tom striebornom dymovom líčení, ako dolnú výraznú linku, ale vidíte na fotke nižšie,že pigmentácia všetkých ceruziek je dokonalá !

Tak to je na dnes odomňa úplne všetko, opäť dávam do pozornosti, že do konca tohto roka môžete využiť zľavový kód na 10 %  zľavu na stránke www.stayunique.sk, kde nájdete produkty E style a Sleek ! Stačí zadať kód pri objednávke: XOXOPATTY2015

Ako sa vám páčia dnešné produkty a líčenie?
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

12 komentárov:

  1. Wooow, jsi nádherně nalíčená :) Paletky se mi hodně líbí, více ta s šedými odstíny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od E Style žádnou paletku nemm, ale vypadají opravdu skvělé, ta pigmentace je fakt super. Obě líčení se ti moc povedly :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Smokey paletka ma hneď oslovila.. z fotky vyzerá fantasticky pigmenovaná..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalé líčení, od značky E-style si plánuji určitě koupit nějaký paletky :-))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné líčení, paletka vypadají suprově. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne líčenie (vždy obdivujem tvoje líčenia), paletky vyzerajú veľmi dobre.
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/11/moj-wishlist-kozmetiky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné líčení :-) Já mám E-style ráda a vlastním hodně produktů. A zatím jsem spokojená :)

    Mikulášské líčení – čert

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Obe majú výbornú pigmentáciu. Ďalšiu nude paletku síce už nepotrebujem, ale tá smokey by sa zišla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Liceni je vazne nadherme. Me se hrozne moc libi pigmentace paletek, taky bych si jednu rada poridila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mě se moc líbí matné stíny od E style, jsou dobře pygmentované a drží dobře na víčku. Tužky tedy vypadají taky dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. E-style som ešte neskúšala no mám ju na wishliste :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Neviem, čo mám chváliť skôr - či tvoje dokonalé líčenie alebo produkty. Z nich ma úplne najviac zaujala paletka č. 07 a keby som momentálne mala chuť na nákup nových paletiek (teda, chuť mám, ale už mám toho veľa), okamžite by som po nej šla.

    OdpovedaťOdstrániť