12. decembra 2015

JUST PLAY

Ahojte, dnes tu mám pre vás jeden oddychový a bláznivejší outfit, ktorý hrá farbami.Je oproti tomu pred-minulému outfit postu rozdielny, pretože už som zapojila do toho aj farby, ktoré ja mám veľmi rada.Takže komu nesadol minulý outfit možno sadne práve tento. Dominatnou vecou je určite kabelka, ktorá svieti už na diaľku.Neviem ako to máte vy, ale ja aj cez zimné obdobie, kedy je pochmúrne aj tak mám rada v oblečení a doplnkoch rôzne svieže farby, rada oživujem práve outfit doplnkami, či už výrazným náhrdelníkom, náušnicami, či šatkou alebo kabelkou.Jednoducho sa mi to páči a outfit tak dostane lepší rozmer.
Kabelka, o ktorej hovorím je z e-shopu známej značky Just Play, ktorú myslím,že väčšina pozná, pretože majú aj predajňu, kde ja veľmi rada nakupujem, pretože tam nájdem krásne topánky, kabelky a moderné kúsky za prijateľné ceny. O ich e-shope som sa dozvedela len nedávno, no veľmi milo am to prekvapilo, takže sa rada s touto informáciou podelím aj s vami, pretože kto radšej nakupuje cez internet tak myslím, že je to skvelá voľba. 
V e-shope nájdete celú ponuku oblečenia, kabeliek, šatiek,spodného prádla....no naozaj je z čoho vyberať. Najnovšie tam nájdete aj novú kolekciu pre Zima  2015/16.
Ja som ku kabelke vybrala aj šatku, ktorá je do horčivej a modrej farby, prišla mi veľmi zaujímava a hlavne na živo je krásne jemná, na čo si ja potrpím, pretože neznesiem keď má niečo na krku škriabe.
Tak čo ako sa vám páči moja dnešná farebná kombinácia? Vedeli ste že Just Play má aj e-shop? Objednali ste si už niečo ?
Teším sa na vaše komentáre.
Patty

kabelka justplay
šatka justplay
šaty New Yorker
tenisky Converse

4 komentáre:

  1. Moc ti to sluší a kabelka se mi moc líbí :)

    Christmas Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. slusi ti to.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší! :) Mně se tato barva kabelky moc líbí, ale mně ta barva nesedne, jsem na ní moc bledá. Jinak mám moc ráda i takového pletené šaty. E-shop jsem vůbec neznala. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obdivujem ťa, že ti nebola zima, ja mrznem aj keď mám na sebe 3 vrstvy:D ale veľmi pekný outfit:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť