31. decembra 2015

BODY ON ME / OUTFIT

Prajem vám krásny posledný deň v roku 2015 ! 

Verím, že si ho naplno užívate. Ja tu mám pre vás posledný outfit post, ktorý píšem síce dosť narýchlo, pretože ja ho mám dnes pracovný a zachvíľu utekám pracovať. Ale povedala som si, že tento outfit, ktorý som nafotila už pred dvoma týždňami zverejním ešte v tomto roku. Nech môžem vstúpiť do nového roku 2016 s aktuálnymi článkami :-))
Je trošku extravagatnejší, pretože mám nové, pomerne výstredné a sexy šnúrovacie body, ktoré sa mi už na prvý pohľad veľmi páčilo. Je zo stránky selectafashion.sk, kde nájdete viac pekných kúskov, takže odporúčam navštíviť.Toto body je z veľmi príjemného,hladkého materiálu, vôbec ho na sebe necítim, takže sa príjemne nosí.Je to zároveň moje prvé body a verím,že nie posledné :-) Pre niekoho je možno až dosť výstredné a neobliekol by si ho do spoločnosti, no podľa mňa, keď sa dobre zvolia ostatné kúsky, teda sa dobre nakombinuje outfit, tak vyzerá skvelé! Na tej stránke ho nájdete konkrétne TU !

Taktiež som si priala nový dlhý, elegantný a zároveň ležérny šedý kabát (šedú čoraz viac milujem ! ) no a je to tu ! Mám ho zo stránky www.shein.com a je skvelý,skvelé sa nosí, má príjemný materiál, nepôsobí lacno a páči sa mi, že ze taký dlhý, ja som závislák na kabátoch! Páči sa vám? Nakoniec som zvolila už len bordové kúsky a to v podobne legín a novej vínovej kabelky zo stránky www.pinkhead.eu. Takúto kabelku som už dlho hľadala, no nenašla som vhodný tvar a takú peknú vínovú farbu, táto je dokonalá.Hneď ako som si ju zobrala, tak mi ju veľa ľudí chválilo a pýtalo sa z kade ju mám, takže som rada, že som inšpirovala iných a nebola som jediná, ktorá sa do nej zamilovala.Tiež milujeme vínovú farbu?!
legíny New Yorker
topánky Deichmann

Užite si večer !
Patty

8 komentárov:

  1. Outfit je velice pekny. :-)

    Preji stastny novy rok

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vau, odváážne ale sekne ti to ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Outfit se mi moc líbí, nejvíce na tom všem kalhoty s kabelkou. Výstřední až tak není, na nějakou party by to nebyl špatný kousek. Přesně, je nejdůležitější jak ho nakombinuješ.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zlatino, krásna si neskutočne. Ale ty to už určite vieš. Vidno, že si sa ponáhľala s písaním, lebo vstupujeme do roku 2016 mojka nie 2015. :))) Neber to v zlom, ja ťa zbožňujem :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Body je super, ale fakt sa musí nosiť na dobrej postave. Ty si ho dovoliť môžeš :)
    a vínovú považujem za jednu z naj farieb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj! Píšu ti, protože mám zase blog: www.ketyland.blogspot.cz , budu se těšit že se podíváš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a ja som si myslela že je to tričko vyzera to zaujimavo tie body:) ta taška mi skor pripomína takú skoro vyšňovú farbu ale na fotkách to možno skresľuje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ako si vyriesila podprsenku? Alebo nemas?

    OdpovedaťOdstrániť