9. decembra 2015

BLACK MOOD / OOTD

Čierna farba. Keď tak nad tým uvažujem skôr som bola na tie farebnejšie, pastelové kúsky a naozaj veľmi málo krát sa mi stalo, že by som mala na sebe viac ako dva kúsky čiernej, nebodaj že by som bola celá v čiernom.Tak ako dnes.Dnes som mala takú náladu, myslím, že práve náš zvonkajšok vyjadruje naše pocity.Tak ako sa v ten deň nalíčime, či si dáme sviežy ružový rúž alebo tmavý burgundy rúž, svetlé oblečenie alebo tmavé to všetko vyplýva z mojej aktuálnej nálady.


Dnešný outfit sa skladá z kúskov, ktoré sú basic a hodia sa skoro ku všetkému by som povedala.
O rolákoch by som vedela napísať ódy, pretože ich milujem, zbožňujem a tento čierny je ultra pohodlný.K nemu som zvolila krátku,šedú ačkovú suknu, ktorá je veľmi príjemná.

No mojími najnovšími kúskami sú nové vysoké semišové kozačky na opätku a čierny kabát. Práve kvôli nim vám dnešný outfit aj ukazujem, pretože tieto dve veci sú dokonalé. Tento typ kozačiek som chcela už dlhšiu dobu, nie sú síce nad kolená ako sa teraz nosí, no verím, že čoskoro budem vlastniť aj tie (už sa teším, keď vám o nich napíšem).Tieto sú semišové a sú dokonalé.Mám ich zo stránky www.casnaboty.cz Ja na jeseň a zimu zbožňujem nosiť vysoké čižmy, pretože sa mi k tomuto obdobiu hodia a prídu mi veľmi sexy a to my predsa chceme nie ?  :-)
Ja som s nimi veľmi spokojná, sú pomerne pohodlné, aj keď výška opätku je 11 cm, ale už som ich mala aj na dlhšie trasy a spokojnosť. Určite ešte môžete čakať nejaký outfit s nimi.
Osobne si myslím, že tento typ kozačiek by mala mať každá žena v botníku, pretože sa chodia na rôzne príležitosti a sú univerzálne a trendové.



Čo sa týka kabátiku, tak ide o pomerne známy a moderný strih kabáta, niekomu môže pripomínať župan ale mne sa práve veľmi páči, tým aký je pohodlný, jemný a príjemne nositeľný.Naozaj to je už len na každého čo preferuje.Je na spôsob kardiganu, obsahuje aj opasok. Určite na zimu nebude práve najideálnejší, ale na teplejšie dni, kedy výjde aj slniečko alebo na jeseň, jar je ako stvorený.Mám ho zo stránky www.vasa-moda.sk / www.i-moda.cz.
Kabát nájdete tu.



rolák New Yorker 
sukňa New Yorker
vysoké kozačky casnaboty.cz
kabelka H&M

Tak čo vravíte na môj takmer čierno-čierny outfit? Máte rady čiernu farbu alebo len do istej miery? Nabudúce vám prinesiem už určite farebnejší outfit, mám to už v hlave premyslené. Určite mi napíšte, ktorý kúsok z dnešného outfitu sa vám páči najviac?!
Teším sa na vaše komentáre !
Patty

8 komentárov:

  1. Čiernu na oblečení mám veľmi rada, hlavne teraz v zime. Tvoj outfit sa mi veľmi páči, najviac asi čižmy tie sú krásne, ale aj sukňa veľmi ti pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je super!
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nerada chodím celá v čiernom.. ale páči sa mi, ako zaujímavo si tento outfit doplnila šedou sukňou. Asi si pre ňu tiež zbehnem do New Yorkeru :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nedá mi to neokomentovať:)) hrozde sa ti to hodí ale toto su čižmy asi skôr na jeseň ale aj zimu keď ešte nesneží neviem si predstaviť na takom chodiť po šmykľavej ceste:-D ale pravdou je že mám radšej opätky ktoré su spojené lepšie sami v takých celkovo behá a nemusím sa báť že ho odlomím a hlavne taký tenký, inak su nadherne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opravdu moc povedený outfit! Všechno je skvěle zkombinované! :) Černou barvu mám moc ráda, ale ne až tak, abych se do ní každý den oblíkala. All black outfity ano, ale né moc často. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja mám tiež čiernu rada :) minule som šla do mesta a ani som si neuvedomila ale tiež som bola celá čierna:) teda okrem sivého svetra no ten nebolo vidieť :) ...na tvojom outfite sa mi páčia topánky vyzerajú fakt krásne len škoda možno, že nie sú o kúsok vyššie tak nad kolená :) ale páči sa mi na nich hlavne ihlička lebo robí im krásny profil :)

    Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá to skvelo, tá kombinácie šedej sukne a čierneho zvyšku je parádna :)

    OdpovedaťOdstrániť