19. novembra 2015

TURTLENECK TREND / BFASHION.COM

RolákyPod tým slovom sa mi okamžite vybavia hnusné, nekvalitné roláky, ktoré ma na krku škriabali a neznášala som ich, no predsa som ich musela nosiť do školy.Aj z tohoto dôvodu som ich už viac nenosila, nemala som k nim vzťah.No ako terza iste viete, znovu sú roláky v móde a práve túto jeseň sú dosť trendy! No a v mojej skrini už sú krásne tri roláky, práve jeden vám dnes ukážem a dám tip na skvelý nákup ! :-)

Našla som asi ten najjemnejší a najpohodlnejší rolák, ktorý na sebe ani necítim, je veľmi príjemný a skvelé sa nosí. Je mnoho kombinácií s čím rolák môžete nosiť, ja som napríklad dnes zvolila k tmavo-zelenému roláku(čo je podľa mňa krásna jesenná farba) koženú, áčkovú čiernu sukňu po kolená a k tomu čierne uzavreté topánky na opätku :-)
Veľmi som si práve tento outfit obľúbila, skvele sa mi nosí, no a trendová sukňa je must have ako na jeseň tak aj na zimu ! Je celkom ľahká, čo som úprimne nečakala a pre zaujímavosť je kožená, takže aj jednoduchému outfitu dodá šmrnc !
Ja mám tento typ sukní veľmi rada a myslím,že mi svedčí. Ako taký detail je zlatý zips na zadu. Výhodou je rozhodne aj to, že na bokoch sú vrecká :-)
Topánky sú na zapínanie, takže držia nohu pevne a toto mi vyhovuje oveľa viac ako klasické lodičky, pretože tam nemám taký pocit istoty, tiež to tak máte ?!Inak majú tiež zlaté detaily, takže skvelé tieto kúsky k sebe ladia !

Všetky tieto tri kúsky,ktoré som vám predstavila sú zo stránky bfashion.com, ktorá ponúka široký výber trendového oblečenia, obuvi a doplnkov.Odporúčam pozrieť,komunikácia so stránkou bola na jednotku ! Pridávam aj konkrétne linky na produkty:


Určite môžem všetko doporučiť, pretože kúsky sa mi skvelo nosia a sú strašne pohodlné a pritom trendy! Ceny sú taktiež veľmi dobré a myslím, že oveľa lepšie ako v kamenných obchodov.

Ako sa Vám páči môj dnešný outfit ? Poznáte stránku bfashion.com ?!
Teším sa na Vaše komentáre.
Patty

14 komentárov:

  1. Lodičky sú veľmi pekné a hodia sa ti :)

    Pozývam teba aj tvoje čitateľky na vianočnú giveaway: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som rada, že sa páčia :-)

      Odstrániť
  2. Topánky su riade krasne, hned by som ti ich uchmatla:)) Rolaky taktiež neznašam a hlavne to ked som si ho dala cez hlavu a elektrizovali mi vlasy vrrr :-D Vieš čo by ma zaujímalo? že či sa môže kožené oblečenie žehliť lebo sukňa je trochu dokrčená určite tým že bola zabalená v balíku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj mne sa páčia, myslím, že sa budú skvelo hodiť aj k rifliam :-) No ja ich už znášam, teraz priam zbožnujem :D No myslím, že určite nie, to by sa spálilo.Skôr len mať dobré zavesené v skrini, ale to už neovplyvním ako vyzerá, je to taký materiál, zároveň je zaujímava že je kožená, no zas nevyzerá to zo zadu práve najkrajšie.

      Odstrániť
  3. Vypadá to krásně, máš na takový outfit postavu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prekrasne :) a hlavne ty si moc krasna :) pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný outfit, rolák má peknú farbu a ty máš krásne vlasy :) vzájomné sledovanie?

    Inak ak si chceš zvýšiť počet followerov, klikni na môj nový post:

    Chceš sa blogom zviditeľniť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne Dominika, si zlatá :))

      Odstrániť
  6. Sukne do áčkového strihu ti veľmi pristanú :-).Túto stránku som nepoznala ale určite si ju omrknem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Outfit spolu krásne ladí.. tiež sa mi páčia takéto sukne, ale väčšinou dám vždy prednosť dĺžke nad kolená..

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný lodičky :) Celkově Ti to moc sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sukne je moc pekna a o lodickach ani nemluvim, super.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť