11. novembra 2015

TIP: Konjaková šponga a bio čistiaca pena Avril

Ako ste si všimli, tento týždeň som sa rozhodla celú tú moju neaktivitu na blogu dohnať článkami každý deň :) Takže na blogu to tento týždeň bude naplno fungovať a veľmi ma to teda baví :-) Dnes je streda a v poradí tretia recenzia a taký tip na dva skvelé produkty, ktoré si určite obľúbite pri čistení pleti :-) Poďme nato !

Dnes tu mám pre Vás dva produkty, ktoré najlepšie využijete pri čistení pleti. Prvým produktom je v dnešnej dobe dosť populárna konjaková špongia, ktorá je musím povedať úžasná a odporúčam každému ! Na trhu je už pomerne dlho ale k nám sa dostala až teraz, teda nie knám, ale až teraz sa stala tak populárna. Teraz ich bežne nájdete na e-shopoch ja môžem doporučiť môj obľúbený www.rosemont.sk, ktorý je skvelý a na blogu ste už o ňom mohli počuť. Práve tu nájdete dnešné produkty.

Čo je vlastne konjac ?!
Je to druh zemiakov(preto sa špongia podobá tvaru zemiaku), vyskytujúcich sa najmä v Ázii. Ako potravina, ale aj liečivo sa používajú už vyše 1500 rokov. Z najväčšej časti sa skladá z vody, je však tiež plný minerálov, vitamínov a vlákniny. Konjac je tak ideálny nielen na jedenie, ale aj na čistenie pokožky, keďže jeho štruktúra je pórovitá, veľmi dobre saje vodu a veľmi jemne, ale zároveň dôkladne vyčistí aj tú najcitlivejšiu pokožku. Výrobcovia špongií na zvýšenie jej účinku do nej pridali ďalšie prírodné látky, ako sú íly alebo uhlie.Masírovaním tváre touto špongiou sa podporuje prietok krvi, odstraňujú sa odumreté bunky a podporuje rast nových kožných buniek.
Pleť zanecháva čistú a zregenerovanú, a to čisto prírodnou cestou. 

Ja mám špongie veľmi rada, najmä na čistenie pleti s čistiacou penou alebo gélom, vtedy je táto forma najlepšia.Celkovo špongie sú skvelé aj na dávanie dole masky z pleti.
Špongia je veľmi jemná a pleť nedráždi. 
Aplikácia a pracovanie so špongiou je jednoduché. Keď je suchá tak je tvrdá, no keď idete s ňou pracovať je potrebné ju namočiť do vody aby zmäkla, vtedy je jemná a hebučká a mäkkučká. Potom už len kruživými pohybmi masírujete s ňou po tvári.Potom je dôležité ju poriadne prepláchnuť, ale byť šetrný k nej aby vydržala čo najdlhšie a nechať ľahko uschnúť.Špongia by mala vydržať 3 mesiace.

Ja môžem túto špongiu len a len odporučiť.Ako som spomínala je určená aj na tú najcitlivejšiu pleť, pretože je neskutočne jemná a pleť je po vyčistení hebučká a vôbec nie začervenaná a podráždená.Konjak špongia je geniálna vec, som veľmi rada, že ju doma mám a čistenie s ňou si veľmi užívam.

Trošku vyššia je cena, ktorá je na www.rosemont.sk 9,99 € ale podľa mňa aj tak stojí za to! 
Nájdete ju tu:KLIK !

Druhým produktom o ktorom vám chcem dnes napísať je BIO čistiaca pena od pomerne neznámej ale skvelej značky Avril, ktorú taktiež nájdete na rosemont.sk spolu s inými produktami od tejto značky. Práve tento produkt-čistiacu penu používam s vyššie spomínanou konjakovou špongiou.Je to skvelá dvojka a momentálne moji favoriti pri čistení pleti.

Avril je značka ktorá ponúka pleťovú tak aj dekoratívnu kozmetiku.
Avril bola založená v apríli 2012. Poslaním kozmetiky Avril je vyrábať bio-kozmetiku dostupnú pre každú ženu. Avril má 4 základné hodnoty: kvalita, ekológia, cena a služby.

Avril certifikovaná organická čistiaca pena bola špeciálne vyvinutá pre jemné čistenie tváre. Organická damašková ruža hydratuje * vašu pokožku a zároveň poskytuje príjemný pocit sviežosti.
Čo sa mi páči ako prvé je balenie, je dostačujúce veľké a za tú cenu(9,00€) si myslím, že naozaj stojí, pretože je určite na dlhší čas.Stačí naozaj mále množstvo naniesť po celej tvári(také tie body) a rozmasírovať(najlepšie tou konjakovou špongiou).Pena je veľmi jemná a ľahká.Je certifikovaná, čo tomu dodáva veľké plus, pretože vám pleť krásne vyživuje a hydratuje.Skvelé čistí a pleť je po nej jemná, hladká a vyčistená.Vďaka jemnej ale sviežej vôni dodá krásny prirodzený, svieži vzhľad.Ja som si ju veľmi obľúbila a v podstate jej nemám čo vytknúť.Odporúčam všektým.Odporúčam použiť na vlhšiu pleť a dekolt.
Nájdete ju konkrétne TU!

Ja verím, že sa vám dnešný beauty tip odo mňa páčil a vidíme sa zajtra u ďalšieho článku :-)
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

4 komentáre:

  1. O této houbičce slyším poprvé a vypadá moc dobře! Tu čistící pěnu mám v plánu někdy zkusit :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu houbu chci vyzkoušet. V Sephoře jsem na ni koukala ale pak nekoupila. Příště už neodolám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. špongia vyzerá zaujímavo, musím tiež vyskúšať

    OdpovedaťOdstrániť