9. novembra 2015

TIP: Balea Hydratačné čistiace obrúsky

Krásny pondelok prajem :-)

Dnes mám pre Vás jeden menší tip na skvelý a lacný produkt z našej obľúbenej DM-ky. Vlastne nie jeden produkt ale rovno dva + krabičku. Ide o hydratačné čistiace obrúsky od značky Balea, ktorá si pre nás pripravila skvelý výhodné balenie. Viem, že veľa žien sa odličuje práve čistiacimi obrúskami, ja síce mám radšej iný spôsob odlíčovania, ale nevravím, že toto je zlý.Práve tento typ je podľa mňa v celku dobrý a najmä praktický, keďže je to rýchle a odlíčiť sa môžete hocikedy.
Obrúsky sú hydratačné, takže pleť nijak nedráždia a nevysušujú, čo je podľa mňa najdôležitejšie a veľmi podstatné pri odlíčovaní.
Ďalší fakt je, že odličia aj vodeodolný makeup, čo tieto obrúsky spĺňajú, musím sa priznať, že som to nečakala, pretože mi na to obrúsky neprišli dostačujúce.
A posledným faktom je že krásne voňajú (sviežo) a sú v skvelom balení. Za cenu 2,99 € dostanete 2x25 hydratačných čistiacich obrúskov + krásne balenie v podobe žltej krabičky.
No nie je to skvelé ?!
Určite odporúčam pokiaľ vás zaujali tieto obrúsky a toto výhodne balenie utekať do DM-ky, pretože je to limitovaná edícia.
Ja ich mam tak rada, že som už jedno balenie zminula, preto na fotke vidíte to druhé :-)

Určite mi dajte vedieť čo hovoríte na toto výhodné balenie, či ho máte  a čo hovoríte na tento typ odlíčovania ?
Patty

7 komentárov:

  1. Tak to je super, že vše odlíčí, jen nevím, mě tato forma odlíčení moc neláká :) Radši mám micelárky nebo dvoufázové odličovače. Ale ideální by to pro mě bylo třeba na cestování

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa radšej odličujem pomocou micelárky, ale musím priznať, že tejto ponuke som tiež neodolala.

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se odlicuji nejčastěji nějakým čistícím gelem ale ubrousky taky někdy používám. Mám ráda tyhle od Baley a to konkrétně v růžovém balení a zeleném pro smíšenou pleť mi vyhovují nejvíce.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou super.. jen mě mrzí, že vždy propásnu akci když jsou i s krabičkou.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tvoj blog som objavila len prednedavnom, neviem kde som bola doteraz :-) ja používam dvojfázový odlicovac od balei, je super.Ale niekedy sa mi fakt nechce patlat s tamponikmi. skúsila som odličovacie obrúsky z lidlu, chválila ich Lu ale mne nesedia. tieto vyzerajú pekne, a ak by nedzáždili oci a odlícili aj vodeodolnú riasenku tak to by bolo super! za tú cenu ich pojdem zajtra kúpiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty maš ine ja som mala zelene ale tiež určite pekne voňajú jedno balenie som minula už aj ja ale radšej odličujem mliekom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. podla mna su super :) doteraz najlepsie ake Balea mala :)

    OdpovedaťOdstrániť