10. novembra 2015

RECENZIA: GOSH Boombastic Swirl Mascara

Ahojte !
Dnešná recenzia bude znova riasenková :-) Testovala som dlhší čas túto riasenku menom Boombastic Swirl od Gosh-u. Táto riasenka má byť objemová s XXL kefkou.Tak ja ako majiteľka jemných, riedkych mihalníc som bola veľmi zvedavá na efekt a výsledok. Zaujímavosťou je aj to, že obsahuje arganový olej.

Už viac krát som spomenula, že ja mám veľmi rada riasenky od Gosh-u a väčšina z nich mi sadla. Mojou úplnou favoritkou je riasenka Catchy Eyes a myslím, že ani táto ju netromfla.
Balenie je krásne limetkovej farby, skôr mi príde vhodnejšie na jarné a letné obdobie ako teraz na jeseň, ale to je predsa maličkosť 


Kefka je naozaj XXL pretože po pravde ide dosť žažko vytiahnuť z obalu, takže tu je to trošku boj a nevýhoda.Ja uprednostňujem skôr menšie kefky ako tieto XXL pretože tu je väčšia pravdepodobnosť, že vyjdem aj na kožu a mihalnice nebudú dokonalé nalíčenie.Určite mi napíšte či máte rady tieto väčšie kefky.
Čo sa týka farby riasenky tak tá je skvelá, naozaj čierno-čierná, jemnej krémovej konzistencii a skvelo sa nanáša.Pekne pri prvej vrstve riasy obalí, jemne predlží a dodá im objem.Páči sa mi aj to, že obsahuje argánový olej,olivový olej, výťažky z bambusového extraktu, tým riasy sú stále pružné a pevné aj s riasenkou. Práve tieto zložky aj vyživujú a chránia riasy.
Druhá vrstva je na ešte väčšie zvýraznenie rias a dodanie extra objemu, super je, že riasy nezlepí a pôsobia stále podstate prirodzene. Takže s efektom som aj veľmi spokojná.
Rada ju používam a celkovo ako jedinú nevýhodu vidím v tej XXL kefke, pretože tak vyjdem aj tam kde nechcem, kedže mám krátke riasy a tiež teda to,že ide ťažšie von z toho obalu.
Bombastická riasenka u mňa síce až bombasticky neuspela, ale som s ňou spokojná.Riasy su predĺžené,zahustené, pružné, nezlepené.No ako som napísala na Catchy Eyes nemá, tá je moja favoritka,u nej mi kefka viac sadla.
Budem rada ak mi dáte vedieť čo na ňu hovoríte a či obľubujete skôr menšie alebo tieto XXL kefky?
Patty

1 komentár:

  1. Podľa mňa je super. Je pravda, že ja tiež nemám rada až tak veľké kefky, lenže táto robí naozaj krásne riasy a dosť ma baví. Mám síce pár riaseniek radšej, ale táto patrí medzi obľúbené.

    OdpovedaťOdstrániť