22. novembra 2015

PLESOVÁ SÉZONA (Šaty, topánky, doplnky, líčenie a účes)

Stužková a plesová sezóna je v plnom prúde, no a keďže som vám napísala minule, že chcem prispievať viacej outfitovými postami, tak dnes tu jeden špeciálny pre vás mám práve na tému - PLESOVÁ SÉZÓNA. Určite tento outfit je vhodný aj na stužkovú, tam veľký rozdiel v oblečení nie je.

Každá táto udalosť je špeciálna príležitosť a každá z nás chce byť okuzlújuca a jedinečná, preto dbáme na výbere šiat, v ktorých sa budeme cítiť ako princezná. Teraz je plný internet ale samozrejme aj vkamenných obchodách rôzny a hlavne široký a pestrý výber spoločenských šiat,no ja mám v obľúbe práve internetové e-shopy a dnes vám ukážem šaty, ktoré som si objednala a verím, že na plese by som zažiarila.

Dlho som váhala aké šaty si mám vybrať a po akých moje srdce túži, no nakoniec vyhrali klasické, dlhé padavé šaty,ktorej sú zaujímavej šedej farby, no nie je to ta nudná šedná, ale skôr šedo-hnedá až s nádychom do fialova.Veľmi ma zaujali a poviem vám, že naživo sú ešte krajšie. Keď som si otvorila balíček a obliekla si ich tak moje prvé slovo bolo jedno veľké WAU ! Naozaj cítila som sa ako princezná. Práve takéto spoločenské šaty dodajú aj hamblivejších dievčatám, ktoré nemajú sebavedomie, preto si to treba užiť, pretože každá z nás je krásna no a v takýchto šatách priam kráľovná plesu !

Mojím tipom pri výbere šiat je vybrať si šaty, ktoré vás zaujmú na prvý pohľad, farbu hodiacu sa k vám a k ročnému obdobiu, na ples rozhodne dlhé šaty a aby ste sa cítili pohodlne a krásne ! Práve aj s takýmito šatami, aké som si vybrala ja, teda s jednoduchšími, pre niekoho nudnejšími dokážete zažiariť !

Určite odporúčam navšíviť internetový e-shop www.eshop.spolocenske-saty-online.sk ktorý ponúka pestrý výber rôznych spoločenských šiat,od krátkych až po dlhé,luxusné šaty. Ceny sú podľa mňa výborné na kvalitu šiat.
Tieto moje šaty stáli 48,99€, čo je vynikajúca cena na tak nádherné šaty ! Myslím, že pokiaľ hľadáte práve šaty na ples, stužkovú a neviete si rady, určite sa pozrite sem.Poprípade myslím,že ak potrebujete pomoc pri veľkosti, výbere,atď. že komunikácia s e-shopom nebude problém.Moja komunikácia s e-shopom bola príjemná a ochotná.
Šaty,ktoré mám ja sú vo veľkosti S(bežne nosím M/L) takže som sa dosť bála,či mi budú sedieť, no našťastie mi perfektne sadli.Nie sú na zapínanie, len klasicky cez hlavu.Vrchná časť je elastická takže si ich v pohode oblečiete.Sú dosť ťažké, čo svedčí o kvalite.Obsahujú aj ramienka, no mne sa to oveľa viac páčilo bez nich. Obsahujú na vrchnej časti aj strieborný pás, ktorý šaty krásne oživí...
Ako veľkú vyhodu považujem to, že majú vypchávky, takže podrpsenku nepotrebujete, krásne pevno držia, takže sa nemusíte ničoho báť. Tu je o problém menej, že nemusíte riešiť kúpu podprsenky bez ramienok a podobne..

Doručenie je veľmi rýchle, myslím,že za dva dni som ich mala doma,takže chválim a tento e-shop môžem doporučiť !

Líčenie a účes
Líčenie som zvolila celkom jednoduché, spravila som si svetlejšie jemné dymové líčenie oči, použila som paletku Naked 2 od Urban Decay(strieborný svetlý tieň, tmavší strieborný tieň a čierny tieň)m no a vzniklo niečo takéto :-) Myslím, že to k šatám celkom ladí, rúž som zvolila stredne tmavý, takú staro ružovú farbu, je to Gosh Velvet Touch Matte, odtieň 02 Matt Rose, no mala som chuť na niečo lesklé, tak som ešte cez neho dala lesk :-) Čo poviete ?!
Ja mám veľmi rada rozpustené vlasy, pretože dodajú celému vzhľadu to správne čaro.Preto jedine čo som s nimi urobila je, že som si konce vlasov nakulmovala, docielila som tak objemnejšie a svieže vlny a veľmi sa mi to páči ! Kto obľubuje drdoly a zložitejšie účesy, podľa mňa to bude tiež krásne !

Doplnky 
Keďže samotné šaty majú strieborný pás na sebe, tak som to nechcela prehnať s doplnkami a preto som zvolila strieborné naušnice,ktoré skvelo ladia k tomu pásu. Možno by to bolo pekné ešte s jemným náramkom, no mne sa to takto páči :-)
Topánky som zvolila lodičky, ktoré sa k plesovej sezóne podľa mňa veľmi hodia. Sú telovej farby, veľmi kvalitné, opätok má 14 cm, čo je možno trošku viac na mňa, ale prečo to neskúsiť nie ? Som síce celkom vysoká, no vysoké topánky sa mi veľmi páčia. Mimochodom, tieto topánky sú z jedinečnej kolekcii United Fashion zo známej stránky topankovo.sk, ktorú určite všetci poznáte. Ponúkajú krásny výber topánok na ples, svadby, stužkové ale samozrejme aj iné trendové topánky, no keďže je toto teraz aktuálna téma, tak spomínam to :-) No mám prichystaný ešte jeden outfit s týmito topánkami, kde ich uvidíte ešte lepšie, tak sa môžete tešiť, bude to viac sexy :-)

Myslím, že must have čo sa týka topánok sú práve nude lodičky.Tieto sú naozaj perfektné k jednoduchému outfitu ako sú džínsy a blúzka ale aj k takýmto šatom :-) Aj na to, že su vyššie su primerane pohodlne, aj keď ja toho veľa nezvládnem v lodičkách.Určite odporúčam pozrieť sa na stránku www.topankovo.sk pokiaľ nepoznáte a najmä na ich prvú kolekciu lodičiek TU ! Ja som z nej nadšená a čo vy?
Tieto lodičky nájdete konkrétne TU !

Verím, že Vás dnešný článok zaujal.
Určite mi napíšte do komentárov či poznáte tieto dve stránky či už so spoločenskými šatami alebo s topánkami :-) Taktiež ma zaujíma názor na celý môj outfit na ples :-)
Teším sa!
Patty

26 komentárov:

  1. Nádherné šaty, botky i líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že sis vybrala perfektně. Šaty mají nádherný střih, zajímavou a přitom neokoukanou barvu a sedí ti skvěle. Líčení se mi taky moc líbí. S rozpuštěnými vlasy to mám stejně, nosím je nejradši. Když se navlní, tak celý slavnostní look skvěle doladí :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stranky nepoznam. Lodicky jsou nadherne a ty saty ti moc slusi. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie šaty sú perfektné! Veľmi ti pristanú :)
    Z topankova objednávam veľmi rada, majú skvelý výber a rýchle doručenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jsi nádherná!! Ty šaty ti moc sluší :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šaty sú naozaj krásne, majú nezvyčajnú farbu, ktorú nebude mať hoc kto. Líčenie aj vlasy sa mi tiež veľmi páčia, tiež rada nosím pustené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné šaty, topánky ! :) Pristane ti to !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tohle je BOMBA!! Strašně ti to sluší! :)

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jee, tobě to ale sluší!! Ty šaty jsou nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uzasne saty!A ta cena-no nie je o com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc hezký článek a fotky! Šaty ti moc sluší a líčení je hezké, decentní. Palec nahoru :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Stránky neznám, ale musím ti napsat, protože se mi v tom fakt moc líbíš. I ta barva ti sluší. Krásný outfit. K tvému úsměvu a vlasům přesně pasují, krásný kontrast.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherná ♥ Čo vôbec dodať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. WOW vyzeras ako princezna :) strasne si krasna a uzasny clanok :) podaril sa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherné šaty a neuveriteľná cena za ne

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Naozaj krásne šaty, neskutočne ti pristanú <3

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty šaty jsou nááááádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty šaty jso krásné! a ty ještě víc!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ty nosis m/l??? Sak si chuda ako trieska: D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. naozaj su kraasne na niektorych fotkach vyzeraju uplne ako fialove:))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. krásne šaty, krásne líčenie, krásne vlasy no najkrajší úsmev :) veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť