17. novembra 2015

Novinky SLEEK / FALL 2015

Krásny deň všetkým :-)

Dnes tu mám pre vás tip na skvelé novinky tento krát od mojej obľúbenej značky Sleek :-) Verím, že značku Sleek poznáte či už z mojích videí alebo článkov. Je proste úžasná,môžem vám doporučiť všetko od paletiek,cez lícenky,makeup až rúže.Keď som videla ich jesenné novinky v podobe krásnych jesenných odtieňov rúžu tak aj novú krémovú lícenku, tak mi až srdce poskočilo. Po mojej závislosti menom palety očných tieňov sú určite tesne za nimi rúže a výrazné farby.Ja to zbožňujem ! A čo vy? Tak ak áno tak poďte sa so mnou pozrieť na ne a na recenziu, ktorú som si pre vás pripravila.
Ako prvé vezmeme do parády práve moje najnovšie jesenné rúže a tým sú tieto dva odtieň Mulberry a Smother. Obidva naozaj výrazne, jesenné tmavé odtiene, ktoré sú užasné a toto obdobie.Krásne s nimi zažiarite, či už zvolíte jemné nude líčenie oči alebo krásne sú aj k výrazným očiam, veď posúďte sami. U Sleek je známe, že produkty sú výborne pigmentované, skvele sa s nimi pracuje a pod. to je proste pravda.Ja už mám jeden rúž, ktorý je skôr na jar/leto.No tieto topky sú tak krásne krémové,ľahké a nádherne pigmentované, že to snáď ani pravda nie je.Veľmi rada s nimi pracujem.Výdrž je taktiež úžasná, držia ako pribité celý deň.No a čerešnička na záver je ich cena, ktorá je podľa mňa vzhľadom na kvalitu úplne úžasná - 6,49€  a nájdete ich na tomto linku TU !
Obal je klasický ako sme u Sleek zvyknutý, matný. Za to rúže nie sú matné ale skôr lesklé, takže pery vôbec nevysušujú.Super nie?! Určite mi napíšte, ktorý odtieň sa Vám páči viac :-)

Ďalšiou novinkou je taktiež produkt na pery ale tento krát je to Candy Tint Balm, čo je balzamový rúž, ktorý je hydratačný a zvláčňujúci. Je obohatený o prírodný oleje ako napríklad jojobový olej.Ale taktiež obsahuje vitamín C, E,A a zároveň aby toho nebolo málo, ešte chráni pery pred slnečným žiarením vďaka SPF 15 :-)
 Odtiene tohto produktu sú inšpirované cukríkmi, no nie je to zlaté? Sú v pastelových tónoch a hodia sa ku každému líčeniu. Ja mám odtieň Tutti Fruity, ktorý náádherne vonia ako detské žuvačky, veľmi sladká vôňa, je krásne lesklý, krémový a na perám dodá krásnu jemnú farbu.Veľmi sa mi páči a má u mňa plus ! Obal je tento krát narozdiel od rúžu vyšší a užší.
No uznajte nádherná pastelová baby pink farba nie ??
 Aplikuje sa veľmi jednoducho, je krásne lesklý, hydratačný ale dodá vám farbu.Skvelá kombinácia ! Trošku horšie je na tom výdrž, pretože keďže je tak hydratačný a jemný tak nevydrží dlho a po cca hodine sa z pier začne vytrácať, odporúčam ho mať preto v kabelke.
Nájdete ho na stayunique.sk presne TU ! Cena je  7,99€ 
Odporúčam pozrieť sa aj po iných odtieňoch.

Ako posledný produkt na dnes tu mám krémovú lícenku od Sleeku, ak sledujete môj FB  tak ste mohli o nej počuť, pretože už som nevydržala na recenziu a napísala som aj tam niečo o nej. Je v balení ako normálne púdrová lícenka, dokonca na prvý pohľad tak vyzerá, no keď do nej siahnete tak je krémova. Je hodvábna, jemná, ľahko prilne k pleti a dodá jej mladosť, sviežost a na denné nosenie je ako stvorená.Výdrž je perfektná, vydrží skoro celý deň.
Nižšie som vám odfotila postup akým túto lícenku používam.Naťupkám si ju prstami na miesto, kde ju chcem naniesť a následne zapracujem štetctom, najradšej mám tento typ štetca aký vidíte.Lícenka sa skvelo zapracuje a dodá svieži vzhľad.
Nájdete ju TU a cena je 7,99€. Taktiež odporúčam aj iné odtiene, lícenka stojí za to.
Tak a sme na konci dnešného článku, verím,že sa vám páčil.Produkty používam skoro stále, sú skvelé!
Všetky produkty nájdete na stránke www.stayunique.sk  a pokiaľ chcete niečo si objednať tak s kódom: XOXOPATTY2015 budete mať 10 % zľavu na celý nákup! 
Teším sa na vaše komentáre !
Patty

20 komentárov:

  1. Druhá a třetí barva na rty se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z rúžov ma najviac zaujal asi ten Smother, to je nádherný odtieň! Mulberry si teda na sebe predstaviť neviem a taká baby pink mi veľmi nepristane. Ďakujem za postup na lícenku, ja mám jednu krémovku doma a bojím sa ju použiť. Tak vyskúšam tvoj návod :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten sa aj mne velmi páči, nie je to taká klasik vínová farba :-) No, Mulberry nie je pre každého. Určite ju vyskušaj, lebo je super a myslím,alebo teda aspon podla mna, vydrž je oveľa lepšia ako pri klasickej púdrovej.:-)

      Odstrániť
  3. Ty rtěnky jsou nádherné, asi si nějakou pořídím..

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Druhy a treti ruz nema chybu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten prvý krásny Vampire rúž je nádherný. A krásny článok ;-)).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne ružové odtiene.. super, dik za zľavový kód, asi budem niečo objednávať :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš zač, určite sa tam pozri, maju aj produkty značky E-style, aj na to bude čoskoro recenzia :-) Plati to na cely sortiment e-shopu

      Odstrániť
  7. Nadherne odstiny, ale na me az moc vyrazne. Me celkem zaujal az ten ruzovoucky. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To verim, ze nie je to pre kazdeho :-) Ten je krasny!

      Odstrániť
  8. Diky za skvele tipy. Na Sleek kosmetice jsem kdysi hodne frcela. Nejvuce ti slusi ten tint balm, i pres tu vydrz, bych do nej take sla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tmavé odtiene rúžov ako je Mulberry ám teraz naozaj rada, ale na tomto by som nezniesla ten striebristý odlesk. Tvoje líčenie je opäť tip top ;)

    OdpovedaťOdstrániť