13. novembra 2015

Novinka:GOSH #Foundation Drops / recenzia

Krásny piatok prajem !
Dnes tu mám pre Vás recenziu s mojími prvými dojmami na horúcu novinku od značky GOSH.Rozhodla som sa trošku poponáhľať práve s touto novinkou, pretože je aktuálne akcia na tento produkt vo Fann parfumérií :-)

Obal
Gosh prišiel s novinkou, ktorá mňa osobne nadchla už na prvý pohľad keď som sa o nej dopočula. Foundation Drops je vlastne makeup, vo veľmi zaujimavom prevedení v podobe "kvapiek".
Začnem pekne od obalu, ktorý ako som napísala ma hneď zaujal.Pekné balenie, ktoré ma 30 ml, klasické čierne s bielym tučným písmom,hneď vidíte aj konkrétny odtieň.Práve to dávkovanie je veľmi zaujímavé, takže celkový vzhľad a nápad hodnotím veľmi kladne.

Aplikácia
Ako prvé pri správnej aplikácií a pre ten správny vzhľad na tvári je dôležité makeup poriadne pretrepať pred aplikáciou.Prečo?Pretože táto novinka obsahuje argánový olej a zložku Antiderm, preto je konzistencia mastná a aby sa určité zložky spojili tak tento krok je nevyhnutný.Aplikácia je formou pipety, ktorou si makeup nakvapkate buď rovno na štetec alebo beauty blender, alebo na chrbát ruky a tak na pleť.Tu je viac možností, ja som ich vyskúšala viac a overilo sa mi to naniesť rovno na tvár a zapracovať do pleti navlhčeným beauty blendrom, ktorý zaručí poriadne zapracovanie a bezchybný vzhľad. 
Stačí len pár kvapiek makeupu pre bezchybný, ľahký a prirodzený vzhľad.Veľkým plusom je že sa dá tento makeup skvele vrstviť a tak dosiahnete také krytie aké si želáte.Ja odporúčam pre stredné krytie 4-5 kvapiek.

Čo je Antiderm? Antiderm je prírodná, protizapalová a zjemňujúca zložka, ktorú tvorí kopáloví živica a olivový olej.Práve táto zložka poskytuje pleti upokojenie,hydrátaciu, ochrannu a protizapalový efekt.

Ešte zaujímavosť, že tento makeup neobsahuje vodu.

Odtiene
Čo sa týka odtieňov tak je ich 5 konkrétne:

  • 002 Ivory
  • 004 Natural
  • 006 Tawny
  • 008 Honey
  • 010 Tan
Ku mne sa dostal ten najtmavší odtieň, ktorý je 010 Tan, čo ma trošku prekvapilo,pretože určite nie som taká tmavá, ale to bol len prvý dojem.Veľmi ma prekvapilo ako sa tento makeup dokázal prispôbiť k mojej pleti a skôr mi ju zjednotil(viď.foto) a zakryl menšie nedokonalosti.Takže v podstate ten odtieň nebol problém.Keby bol vysoko krycí to by bolo horšie. 
Odtieňov je každopádne dosť a myslím že každý si nájde ten svoj, skvelé svetlé odtieňe vhodné pre bledulky ako aj tmavší ako mám ja :-) 

Výdrž

Toto je bod, ktorý ma veľmi, veľmi prekvapil. Výdrž je geniálna! Už len tým, že makeup vyzerá prirodzene a krásne splynie s pleťou takže nevyzerá ako maska a nemáte pocit, že vlastne máte niečo na pleti. Po celý deň som mala veľmi príjemný pocit,Pri mastnej pleti odporúčam mať so sebou ešte zmatňujúci púder, pretože prirodzene produkciu mazu nezastaví nič, to je proste prirodzená vec. Bezchybný vzhľad po celý deň ! Oh my God !

Zhrnutie
Celkovo mám z tohto makeupu veľmi príjemné pocity, je skvelý, zaujímavé prevedenie makeupu,odtiene su skvelé, každý si príde na ten svoj.Výdrž ma taktiež milo prekvapilo.No ten efekt na tvári je skvelý. Stredné krytie sadne hociktorej pleti, vďaka ľahkej a jemnej textúre sadne skvelo, pôsobí prirodzene a bezchybne, ako keby ste ani makeup nemali.Pleť hyxratuje a vyživuje vďaka zložkám, ktorý tento makeup obsahuje.Pleť chráni pred svetelným žiarením vďaka ochrannému faktoru SPF 10 :-) Pôsobí snáď až dokonalo nie?!

Ak máte radi ľahké, stredné krycie makeupy, ktoré neupchávajú póry a nezanechajú pocit masky tak môžem povedať, že tento makeup je stvorený pre Vás !

Koho tento makeup zaujal tak mám pre vás akciu -20%  do 31.12.2015 ! Využijete ju ?


Určite mi dajte vedieť čo vravíte na tento makeup.Teším sa na Vaše komentáre.
Patty

10 komentárov:

  1. Mňa zaujal. Len sa obávam že keďže obsahuje toľko olejov či bude sedieť mojej mastnej pleti :(.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no neviem, mne to príde ako klasický makeup len s pipetkou :D a ten odtieň mi príde moc tmavý a oranžový na teba :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj je tak dobry , ja mam mastnu plet dost a je super , plet pekne ziari , pekne sa rozotiera a neostava na pleti maska takze odporucam teraz stoji tusim vo fann 14 aj nieco cize podla mna super cena a este som ako darcek dostala spiralu tiez gosh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odporucam :) ja mam mastnu plet dost a naozaj mi sadol , plet krasne ziari , rozotiera sa super a neostava na tvari maska teraz vo fann stoji 14 aj nieco a ako darcek som dostala gosh maskaru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňa veľmi zaujal. Včera som bola vo Fannke, ale chcela som počkať na tvoju recenziu tak som si ho nekúpila ale keď takto tak takto idem si ho "požídit" ;-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už som ti komentovala aj na insta, ale niekde ten komentár zmizol tuším :D Ja som s ním tiež veľmi spokojná, taký ľahký makeup som ešte nikdy nemala a fakt mám pocit, ako keby som na tvár nič nenaniesla, ale pritom pekne zjednotí a vytvorí taký zdravý efekt, takže za mňa veľmi vydarená vec :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa veľmi zaujal mejkap od Pupy, ktorý je podobný, no bol na trhu trošku skôr. V predajni mi však povedali, že nie je vhodný na zmiešanú a mastnú pleť a sama som si to testerom overila. Takže aj keď ma aj tento zaujal a moje kozmetické srdiečko túži vyskúšať ho myslím si, že pre mňa vhodný nebude.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám zmiešanú pleť a s makeupom som veľmi spokojná. Mám troška výhrady k výdrži, pretože tá sa mi zdá každý deň iná, čo je teda asi dosť podmienené viacerými faktormi ako len makeupom. Mne veľmi pripomína Eau de Teint od L'Oréalu, ktorý bol mojím obľúbeným, akurát nemal pipetku a mal krajšie balenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mozem sa spytat aky tu mas ruz? .. Makeup vyzera super, lahky, ziadna maska :)

    OdpovedaťOdstrániť