26. novembra 2015

NEW IN: AVON

Dobré ráno prajem :-) 
Dnes tu mám pre vás recenziu spolu s jednoduchým líčením na tri nové produkty od značky Avon. Každý produkt sa od každého odličuje.Mám tu pre vás niečo na odlíčenie,pery, nechty :-) Verím,že sa vám dnešný článok bude páčiť.
Prvým produktom je rúž v ceruzke, v odtieni Wild Orchid. Avon vybral veľmi dobre myslím, pretože je to nádherná bordovo-malinová farba, ako stvorená na jeseň a zimu.Veľmi rada ju používam aj vďaka tomu, že je v ceruzke a tak sa aplikujem úplne jednoducho a rýchlo.Pery mám nalíčenie za pár sekúnd. Je to vysúvacia ceruzka a je jej celkom dosť.Pekný je aj obal, ktorý je čierne s farebnými hviezdičkami a taktieť navrchu je vidieť odtieň rúžu. Rúž je veľmi dobre pigmentovaný, pery zhydratuje, zafarbí a výdrž hodnotím medzi tú lepšiu.Tri hodiny vydrží určite, potom stačí pretrieť. Prežil somnou fotenie v zime a nemala som pocit suchosti.Skvelé je aj to, že intenzita farby sa dá korigovať, môžete si ho naniesť prstami a tak docieli len jemný, malinový nádych.Proste TOP produkt, Avon ma veľmi prekvapil !
Ceruzka stojí 4,50 €



Pokračujeme lakom na nechty. Ide o novú radu lakov s názvom Magic Effects, ja mám konkrétne odtieň Dazzle. Je to nádherna farba, ktorá skvelé ladí k vyššie spomenutému rúžu. Ja som mala trošku obavy z tohto produkut, pretože veľmi neobľúbujem tieto trblietavé laky s efektom. Ale celkovo mám laky od Avonu veľmi rada, totiž,prevažne v moje zbierke lakov sú práve laky od Avon.Obal je úplne klasický. no už na prvý pohľad je tá farba a efekt krásny. Krytia schopnosť je úžasná, kryje už v prvej vrstve, no v druhej je to už úplne.Takže dve vrstvy skvelo stačia.Ja odporúčam pred lakom naniesť ešte priesvitný podkladový, farebný nemusíte, pretože tento lak to úplne prekryje. No prejdem k tomu, čo ma nenadchlo a sklamalo. A to je výdrž.Testovala tento lak mamina, mala som ho aj nafotený, ale fotky som omylom zmazala, tak sa ospravedľňujem. Lak nevydrží ani jeden deň, na večer sa začal odlúpovať a to robila iba bežné činnosti.Práve tu by som čakala, že lak s efektom bude držať ako pribitý, no nie..Lak vyzerá naozaj dobre, ale výdrž je sklamanie ! Bohužial.
Cena 2,50€

No a posledným produktom je produkt z moje obľúbenej rady Nutra Effects, ktorú mám ja veľmi rada, používam z nej hydratačný krém a ten je perfektný. Toto je odlíčovacie mlieko na pleť. Ja používam aj odličovacie mlieka aj micelárky.Nemám k nim žiadne výhrady, takže som sa veľmi tešila na používanie.No a som spokojná, je to klasické mlieko na odlíčenie.Odličujem s nim aj oči(stačí malé množstvo),pokožku mi nedráždi, nevysušuje. Používam ho tak že si dám na bruško prstov jedno pumpnutie a vmasírujem ho do pleti a až potom následne odličujem pomocou vatového tampónu.Vôňa je jemná a svieža. Konzistencia je krémova a jemná. U mňa spokojnosť.

Všetky produkty u mňa našli uplatnenie a rada ich používam. Určite mi napíšte, či vás nejaký produkt z vyššie spomenutých zaujal, ak áno, aký ? :-)
Teším sa na Vaše komentáre.
Patty

13 komentárov:

  1. Škoda toho laku a tej výdrže, lebo vyzerá veľmi pekne. Najviac ma ale aj tak zaujala tá ceruzka na pery, vyzerá super a veľmi ti svedčí :) V poslednej dobe som si tiež obľúbila tieto hrubé ceruzky na pery, mám jednu od Maybelline a určite sa chystám aj na ďalšie odtiene, tá aplikácia je fakt super rýchla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páči sa mi tá ceruzka na pery, hlavne tá farba ♥ ale to mliečko na odličovanie si asi aj zaobstarám keďže vďaka liekom mám na tvári šupinky a všetko ma štípe, dokonca aj micelárka :´(
    teším sa na ďalšie tvoje články
    ccntlife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Produkt na rty má moc krásnou barvu i já jsem nad ním přemýšlela, ale mám toho teď na rty dost, tak nechci utrácet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten rúž v ceruzke je krásny, ja som si v poslednom čase veľmi obľúbila takéto farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujala mě ta pastelka na rty, docela mně láká k objednání. Lak na nehty má krásný odstín, ale ta výdrž by mně taky zklamala, kupovat si ho nebudu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rtěnka v tužce vypadá krásně, přesně tyto odstíny mám ráda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rtěnka i lak vypadají teda nádherně, vánočně :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Laky od Avonu poslední dobou nestojí za nic, pořídila jsem si jeden gelový a taky se za pár hodin loupe. Tu tužku jsem si původně chtěla objednat, ale bála jsem se, že bude špatně pigmentovaná :(
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňa veľmi zaujala tá ceruzka na rty. Je fakt krásna. O nej popremýšľam ;-).
    A pekný článok super postačujúce zhrnutie o produktoch. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tužka na rty má božskou barvu. Já mám avon dekorativku docela ráda, ale třeba jejich sprchové gely mě hodně vysušují.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zaujímalo by ma, či po odlíčení pleťovým mliekom používaš ešte micelárnu vodu alebo to mlieko dostatočne odlíči aj samotné?

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. O tomto laku som už čítala tiež nie veľmi dobré ohlasy ale čo sa týka celkovo lakov avonu prestala som ich kupovať po tom ako som pár kusov vyskúšala lebo žiadny nevydržal a hneď bol opadany- olupany. Najlepšie su podľa mňa aj tak miss sporty tie mi vydržia 3-4dni či sa máčam či varím hocičo proste a ešte k tomu pri mojich makkych nechtoch. Nutra effect ten krém bol užasny jednoducho si ho musím kúpiť zas a zas a čistiace mlieka na odličovanie používam takže ak sa mi minie to od cien tak skúsim aj toto:))

    OdpovedaťOdstrániť