20. novembra 2015

NANSHY Eye Brush Set / Recenzia

Krásny deň prajem!
Tak, konečne som sa dostala k napísaniu tejto recenzii na sadu štetcov na oči od značky Nanshy. Nečudovala by som sa, keby túto značku väčšina z vás nepozná, pretože po pravde ani ja som ju nepoznala, až pokiaľ ich nezačala predávať pinkpanda.sk.
Ja konkrétne mám sadu štetcov Eye Brush Set, v čiernom prevedení(majú aj v bielom). Tých sad je viac, majú aj väčšie, aj samostatne osobitne štetce, takže výber je pestrý :-)
Cena tejto sady je 41,90 €

Balenie sa mi v celku páči, jednoduché, na zadu môžete vidieť popis každého štetca, ktorý sa nachádza v tejto sade. Plus odkazdy na sociálne siete značky Nanshy, Výhodou je taktiež, že štetce sú 100% cruelty free !
Štetce na prvý pohľad sú veľmi pekné, pevná rukojeť, biely nápis na čiernom, čierno-biele štetinky, plus taký detail, že na striebornej rukojeti je biely nápis Nanshy, vyzerá to krásne :-)
Táto sada je ako už viete zameraná na oči, takže obsahuje 7 štetcov určených na líčenie očí. Myslím, že v celku pekný výber a kombinácia štetcov, dokážete s ňou spraviť rôzne druhy líčení. Palec hore!
Tak a prejdeme k samostatným štetcom.Štetce sú zo syntentických štetiniek, čo priznám sa, ja obľúbujem pri štetcov na oči skôr prírodné.Ale rada skúšam niečo nové :-)
Blending Eyeshadow- štetec na tieňovanie - klasický tvar, mierne guľatý, štetinky sú husté, je väčší, čo sa mi práve na štetcovh na tieňovanie páči, pekne sa s nim stratia prechody.Týchto štetcov nie je nikdy málo, pretože precízne tieňovanie je pri peknom líčení dosť dôležité.Ja ho používam veľmi rada.
Eye Crease-štetec do ohybu oka na tieňovanie- menší brat prvého štetca, tento je užší, menší a vhodný do ohybu oka a do voknajšieho kútika, tiež na tieňovanie a nanesenie tmavej farby len o niečo presnejšie.
Tapered Crease-najmenší štetec na tieňovanie- toto je už najmenšia verzia prechadzajúcich dvoch, taktiež skvelý do ohybu na precízne líčenie, do vonkajšieho kútika.Rada ho používam aj na dolnú linku na tieňovanie dolného viečka(pod oko).Skvele rozmazáva tiene na dolnom viečku.Môj tip je ho použiť do vnútorného kútika na nanesenie svetlého, rozjasňujúceho tieňu :-) Vyskúšajte!
Large Shader- štetec na aplikáciu očného tieňa - tento je klasický, na celé pohyblivé viečko, tento typ štetca sa určite nestratí, pretože sa používa proste pri každom líčeni. Je skvelý, hustý, štetinky sú kratšie, mne vyhovuje.
Flat Definer-zrezaný štetec- pre mňa celkom fajn na obočie, pekne sa s nim dá tvarovať a vyplniž obočie, na nič iné by som ho asi nepoužila, pretože má ostré línie takže jedine na obočie.
Precise Bent Eyeliner-Úzučký štetec na očnú linku, ktorú chcete spraviť precízne.Ja som používala tento typ štetca už dávnejšie a myslím, že tento typ štetca sa tiež nestratí, pretože linky sú dosť používané, takže je dobre, že je v tejto sade.Linka sa s nim robí fajn, aj keď ja mám radšej zkosené štetce na linku. Ale to je už každého názor a je to o tom, čo komu vyhovuje.

Angled Detailer-Spomínaný,zkosený štetec, ktorý je menší, no mám ho rada na precízne vyplnenie obočia, na linku mi nepríde až tak vhodný, to mám radšej od Zoevy.Ale na menšie, užšie obočie je skvelý, poprípade na precízny koniec obočia.
No a to je rozobratá celá sada.Mne príde celkom fajn, je cenovo dostupná a myslím, že s ňou nešliapnete vedľa.Nie je to moja milovaná Zoeva, no tá je cenovo vyššie ale je kvalitnejšia, to je pravda.Skvelá sada na oči so super zvolenými štetcami. Určite mi napíšte či poznáte túto značku a ak vás zaujala táto sada alebo poprípade iná od Nanshy tak môžete do konca novembra vyskúšať Promo kód (pri objednávke zadajte tento kód a budete mať -15% dole)
Kód: NANSHY15
Teším sa na Vaše komentáre.
Patty

10 komentárov:

  1. Právě si plánuji koupit nové štětce a nevím, které tak se mrknu na tyto :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ono, vyzerajú skvele, ale 7 štetcov len na oči :D, to je moc :D taký profík veru niesom :)) aj linku mam najradšej v pere, .. ale tebe sa určite hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie sú pekné aj ked nie sú prírodné ako píšeš ale to nevadí..mne sa hrozne páčia kabuky štetce juuj:-D chcela by som niekedy vidieť celú tvoju zbierku štetcov keby ich raz všetky pofotíš na blog čo ty na to :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadají krásně, také by se mi hodily štětce na oči. Nevím ale já jsem si ještě žádnou sadu nekoupila, vždycky sáhnu po jednotlivých štětcích. Přijde mi že v sadách ty štětce nejsou tak dobré a většinou jsou prostě jiné. Co se linek týče, preferuji linky už s aplikátorem. Jinak dobré pozastavení nad celkem slušnými štětci.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuto značku vůbec neznám, ale vypadají skvěle, jejich provedení je opravdu luxusní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadají moc pěkně, ale celou sadu bych nikdy asi nevyužila.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nějaké dobré štětce sháním, tak díky za recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerajú krásne a kvalitne, keby nemám toľko štetcov, tak by som si ich určite kúpila spolu aj s tými na tvár...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na první pohled vypadají v obalu hezky, ale už na těch fotkách dál je vidět, že štětin tam moc není a že ten střih je takový ledabilý :( Je otázka jak dlouho vydrží. Za mě se vyplatí investice do dražších štětců, které vydrží deset let. Sice je to na začátku větší investice, ale už jsem sáhla po levnějších, co se tváří dobře / Sedona Lace/ a po dvou letech pelichají. Nicméně zajímavě vypadá ten flat definer - na dolní víčko na líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som sa s touto značkou stretla tiež na Pink Pande a rozmýšľala som že si neaký štetec od nich "požídim" ale asi aj tak dám znovu prednosť Real Techniques ;-)

    OdpovedaťOdstrániť