30. novembra 2015

Moja starostlivosť o pleť a telo cez zimu !

Tak ako si mením v skrini letné oblečenie za zimné tak si to pretriedim a premením aj na kozmetickom stole. Ľahšie a zmatňujúce produkty idú do zadu a do popredia si nachystám hutnejšie krémy, dobre vyživné a hydratačné produkty.Pretože moja pleť(ako asi každá) trpí silným vetrom, studeným vzduchom a teplotami pod nulou. Moje pery musia mať nonstop počas dňa, večera a hlavne teda keď sa nachádzam vonku, vrstvu dobrého hydratačného balzámu.Taktiež aj moje ruky, musia byť vláčne a zhydratované. Na celú moju zimnú starostlivosť pleť/telo  používam radu Atoderm od Biodermy, ktorá mi vyhovuje maximálne.
Táto rada je vhodná na suchú až veľmi suchú pokožku.Na zimu ako stvorená.
Atoderm Nutrittive je môj najobľúbenejší krém na tvár.Aj vďaka nemu som sa na zimu tešila, pretože on je tak skvelý, že si ho niekedy dám aj 3 krát :-) Ja milujem hutné, krémové krémy na tvár a tento je presne taký.Má jemnú, sviežu vôňu.Ale verím, že ste už o ňom na blogu počuli.Aj keď má 40 ml, tak mi skvelo vydrží na celú zimu.Pleť mám krásny vyživenú, zhydratovanú a skvelý je na šupinky na nose, ale aj ako dobrý,hydratačný podklad pred makeupom. Makeup tak lepšie sadne a nebudú sa vám tvoriť šupinky. Tento krém odporúčam každému z vás, je skvelý a môj favorit all time.
Atoderm Mains je krém na ruky, určený na suché až popraskané ruky. Na zimu je dobrý, kvalitný hydratačný krém nutnosť, to uznáte samy.Tento je vážne skvelý, mám ho rada, je redší, čo mi zas až tak nevyhovuje ale ruky sú zhydratované, jemné a ochranenné. Používam ho rada, mám asi štvrté balenie a po novom si ho obľúbila aj mamina, aj vďaka jemnej vôni,Predsa u mnohých krémoch, ktoré sa zdajú aj dobre hydratačné tak sú prehnano parfumované, čo je veľká škoda.
U tohto stačí malé množstvo, rýchlo sa vstrebe a vydrží dlho.Zaujímalo by ma, či s ním máte skúsenosť a či je naozaj dobrý na veľmi suché-popraskané ruky?! Pretože ja až také nemám, takže neviem to posúdiť.
Atoderm Levres je môj ďalší obľúbenec, krásny, jemný malinkový balzám.Áno, malinový, pretože má jemnú,sladkp malinovú vôňu a už sa mi veľa krát stalo, že som si doňho chcela zakúsnuť.Pri mojom nadmernom používaní sa pomerne dosť rýchlo zmynie, ale je skvelý, takže kupujem ďalšie balenie. Je to jeden z mála balzámov(povedala by som, že priam jediný) ktorý používam stále a stále sa k nemu vraciam.Balenie je klasické biele modré(ako je u tejto rady klasické).Určite tento balzám odporúčam aj an veľmi suché pery, ktoré trpia zimným obdobím, je skvelo hydratačný a pery dá do poriadku ! Palec hore !
Mám tu aj druhý balzám Atoderm Levres, ktorý je ale už v inom balení, teda v tube a balzám si vytláčate, tento spôsob mi vyhovuje o niečo menej, ale keď chcem naozaj cítiť balzám na perách a mať hrubšiu vrstvu tak použijem práve tento.Takže nehodnotím ani tento zle, inak je účinkami taký istý ako predchádzajúci, no tento už nevonia po malinách. To je už individuálne aký spôsob balzámu preferujete vy.
Atoderm Intensive Gel Moussant  je gél na veľmi suchú až atopickú citlivú pleť.Naozaj je dosť hutný, hydratačný a pleť krásne ochráni a dodadá jej správne látky.Vôňa je jemná, priam neutrálna a nie je ju cítiť.Tento produkt mám veľmi rada, má modrú farbu a pekne pení.Na zimu určite veľmi fajn produkt !
Atoderm Gel douche používam snáď najmenej, je to sprchový gél.Sprchové gély zvyknem dosť striedať, je zas na veľmi suchú pleť.Ja som ho pokojne použila aj na tvár/pozor na oči!/ Tiež dobre pení, nedráždi pokožku a ľahko sa zmyje.Pleť je hebká, hydratovaná a celkovo mám k nemu neutrálnu postoj.

Natočila som pre vás video,ktoré opisuje alebo skôr ukazujem moju zimnú starostlivosť o telo a pleť. Nájdete tu v akcii vyššie spomínané produkty a ako ich používam a podobne :-)
Moja zimná starostlivosť o pleť a telo:

Akú kozmetiku používate cez zimnu vy ? 
Patty

2 komentáre:

  1. parádne video :) Bioderma je skvelá, o tom niet pochýb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok, fotky ešte lepšie :-) Prosím ťa, s čim fotíš? dakujem. krém na tvár idem dnes kúpiť, myslím že presne taký potrebujem :-) a prekvapilo ma, že balzam na pery je malinový, vyzera tak ,,nudneˇˇ, neparfumovane :-)

    OdpovedaťOdstrániť