12. novembra 2015

Jesenné novinky Dermacol 2015


Ahojte!
Dermacol si pre nás prichystal znova tri veľmi podarené produkty. Priznám sa, že ja sa vždy teším na novinky tejto značky, lebo mi väčšinou sadnú a stanú sa mojimi favoritmi.


Ako prvý produkt tu je asi najpodarenejšia vec z týchto noviniek a tým je nová riasenka s názvom Devilash mascara, ktorá má byť objemová a má dodať + 196 % objem vaším riasam. Musím povedať,že mi prišla podobná alebo na štýl riasenke Vampire(taký žltý obal) , ktorá bola minulý rok na jeseň myslím.Tá bola tiež veľmi dobrá a rada som ju používala.Táto mi sadla tiež.Balenie je také jesenné, krásna červeno až vínová farba.Má super kefku, ktorá mi perfektne sedí.Riasenka je pomerne dosť mokrá, preto naberá ešte teraz veľké množstvo ale ešte lepšia bude rozhodne, keď trošku vyschne a vtedy sa s ňou bude pracovať ešte lepšie, pretože teraz ak naberete nechtiac veľké množstvo tak vám riasy jemne zlepí.Riasy naozaj zahustí, dodá im objem, neviem či o 196 % ale určite aspoň o 100 % J Krásne ich predĺži, riasy nepôsobia umelo,a riasenka počas dňa neopadáva a nedrolí sa. Ja som s ňou veľmi spokojná a môžem doporučiť.Mne jednoducho riasenky od Dermacol-u veľmi sedia a rada sa k nim vraciam.A čo vy?!
Cena je 9,59 € a nájdete ju TU !


Druhý produkt mám už skoro zminutý, používala som ho pomerne dosť často a tiež je to skvelý produkt.Je to ich nový krém SOS Repair, ktorý je regeneračnýobsahuje Ureu a Panthenol. Je určená pre suché až veľmi suché ruky.Znovu krásne červené balenie, ktoré sa mi v kabelke nestratí.Obal je jednoduchý ale pri tom veľmi pekný, trošku mi pripomína už Vianoce tou červenou-bielou kombináciou. Čo ma ale očarilo ešte viac je vôňa tohto krému, ktorá je úplne úžasná, neviem ju ani opísať. Pre môj nos veľmi príjemná,možno o trošku silnejšia, ale páči sa mi.No viem, že pre niekoho to môže byť odpudzujúce takže ja by som intenzitu ubrala. Práve to, mi trošku vadí celkovo na týchto produktoch na pleť, ruky, nohy a podobne, že sú zbytočne až moc parfúmované. Čo sa týka konzistencii tak tá je dosť hutná a pre tých, ktorí obľúbujú tieto konzistencie bude ten pravý. Ja ich mám veľmi rada a sedí mi oveľa viac ako tie redšie textúry. Krém je skvelý na suché ruky, krásne ich zhydratuje a pôsobí regeneračne. Skvelý, pomerne lacná a dostupná varianta dobrého,regeneračného krému na zimné obdobie pre suché až popraskané ruky.
Obsah je 75 ml.
Cena je 3,39 € a nájdete ju TU !


No a posledným produktom je Eyeliner a Eyeshadow v jednom, mám odtieň číslo 1 a ani neviete akú som mala radosť z tejto ceruzky, pretože je to moja historická hnedá ceruzka a som veľmi rada, že ju mám, pretože mi príde na bežné denné nosenie oveľa jemnejšia ako klasická čierna. Celkom dobrá zmena v líčenie J Používala som ju pomerne dosť často pri líčenie, klasický len so špirálou alebo s jemne hnedými tieňmi.Myslím, že naozaj krásna kombinácia na denné nosenie. Ceruzka je pekne mäkká a dobre pigmentovaná, páči sa mi, že sa dá strúhať a že je zároveň ceruzka a tieň v jednom, pretože dá sa použiť aj ako tieň, na opačnej strane je aplikátor na rozmazanie ceruzky a tak dosiahnete dymový efekt, poprípade jemnejšiu linku či očný tieň. Mňa nadchla aj výdrž, ktorá je super a vydrží celý deň na oku. Takže za mňa tieto nové ceruzky rozhodne áno a určite sa popozerám v drogérií aj po iných odtieňoch.
Cena je 3,79 € a nájdete ju TU !


Ako môžete vidieť tak tentokrát ma nadchli všetky Dermacol novinky a môžem ich všetkým doporučiť.Či už krém, skvelú riasenku alebo super hnedú ceruzku. Čo poviete na dnešné novinky? Zapáčila sa vám niektorá?
Teším sa na Vaše komentáre.
Patty

7 komentárov:

  1. Od Dermacolu mám pečující kosmetiku ráda, s dekorativní zkušenosti nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tú ceruzku určite vyskúšam!! ;-). Po tom kréme som už dlhšie pozerala ale ešte stále som si ho nekúpila :-P takže je na čase ;-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na ten krém sa teším, vyzerá byť dobrý na zimné obdobie :)
    lifebydena.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rasenka ti udelala pekne rasy. :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dneska jsem se v dogerce dívala na ten krém, ale nakonec jsem ho nevzala, úplně nadšená jsem z té parfuamce nebyla
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Z dekoratívky Dermacol mám najradšej makeupy a púdre. Tie fakt vedia! Mala som aj ten "klikací" rúž, ale robil mi na perách hrbolčeky. A zo starostlivosti jednoznačne všetko čo je Aroma Ritual je super :)

    OdpovedaťOdstrániť