23. novembra 2015

FALL/WINTER TRENDS 2015

Krásny deň prajem !

Dnes tu mám pre vás ďalší článok z oblasti fashion.Tento krát som si pre vás pripravila článok na tip trendových kúskov do vášho šatníku alebo to čo letí na túto jeseň a zimu 2015. Berte to ako inšpiráciu odo mňa, pretože ja som sa pri výbere dosť inšpirovala, keď som hľadala konkrétne trendy kúsky a už pár z nich ne ceste ku mne ♥
Všetky veci som vyberala zo stránky shein.com, ktorá ma podľa mňa najlepší výber a všetko čo som vybrala do koláže sa mi osobne páči!

  • Šaty.Priznám sa, že šaty nosím ešte radšej cez zimné obodbie ako v lete.Rada vrstvím a nosím šaty s dlhým rukávom napríklad k čiernym silonkám/pančuchám.Patria medzi mojich jesenných favoritov.Vínova farba je bezpochybne jesennou must have farbou ako aj klasická biela či čierna. Trendové sú svetrové mini šaty, oversize šaty, ktoré pôsobia huňato a sexy. 


  •  O rolákoch som čo to už napísala pred nedávno.Tieto sú všetky tak nádherné, klasická maslová farba je nádherná k jednoduchým džínsom no a šedá farba je myslím,že čoraz viac trendy.Roláky určite na jeseň/zimu odporúčam, nešliapnete s nimi vedľa !


  • Čo je teraz dosť in, sú šňúrovačky, čo som vlastne zistlia až pred nedávnom. No nie je to sexy? Vyzerá to naozaj dobre, myslím, že ani nemusíte byť "obdarované" pretožw to pôsobí tak či tak veľmi pekne a khaki farba je taktiež must have!


  •  Chlpaté, teplé vesty k jednoduchému tričku, či k šatám sú dokonalou voľbou.Ja nevlastním ani jednu, no čoskoro už budem a určite ju budem rada nosiť, na prvý pohľad mi veľmi nesadli, no teraz som sa úplne zamilovala.A čo vy? Aký máte vzťah k týmto vestám?


  • Camel farba je top topov! Podľa je úžasná, trendy, elegantná a sexy! Tento typ kabátu sa mi veľmi páči, niekomu to možno pripomína župan, no podľa mňa je to extra pohodlné a určite skvelá voľba na jeseň napríklad k vysokým čižmám !


  • Och♥ Čo k tomu napísať? Do týchto viest som sa totálne zaľúbila, podľa mňa sú úžasné, pohodlné a pôsobia dokonalo k džínsom a k lodičkám! Must have!


  • Čo sa týka topánok, tak trendové sú vysoké overknee semišové čižmy,ktoré sú sexy a elegantne k mini šatom. Taktiež v móde sú strapce, či už na takýchto topánkach alebo na kabelke :-)


Tak čo, ktorý trendový kúsok sa vám zapáčil najviac? 

8 komentárov:

  1. biele svetrové šaty a šedý svetrový rolák by som aj ja brala :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem na roláky nikdy moc nebyla, prostě mi vadí jak jsou hodně ke krku, já na to prostě nejsem :D
    Doufám že bude nějaký outfitový post s tvými kousky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty černé kozačky jsou úžasné a přesně ty co hledám už dva roky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi všechno kromě sněrování. Šaty jsou úžasné

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě se líbí úplně všechno, celkově musím říct že se mi moda za poslední dobu celkem dost líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Achh, ty kabatky a kozisky jsou tak krasne, hned bych se do nich oblekla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja terajšie skoro všetky trendy zbožňujem. Roláky mám teraz dosť v obľube. No veľmi sa mi páčia aj šnúrovačky hoci žiadne nevlastním a v kamenných obchodoch sú málo k dostaniu a cez internet je dosť takéto šnúrovačky riskantné objednávať kedže ten strih...:-/ a okrem rolákov na zimu asi ešte viac zbožnujem šaty a sukneeee ;-D

    Budem rada keď sa pozrieš aj ty na môj blog a zanecháš mi tam neaký komentár alebo aj kritiku čo sa ti páči či nepáči rada si zoberiem peknú radu ;-) heralolstyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sú to naozaj všetko pekné veci.. ja som nedávno objednala z Twinkledeals a čakám na balíček. Zatiaľ nemám skúsenosti s nákupom oblečenia zo zahraničných eshopov

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť