13. novembra 2015

Falling in love with FALL / YOINS.COM

Ahojte !
Rozhodla som sa prispieť dnes ešte jedným článok, tento krát z fashion oblasti. Keďže rada skúšam a robím nové veci a činnosti, rozhodla som sa po dlhom uvažovaní rozbehnúť to aj v oblasti módy. Modu mám veľmi rada, rada kombinujem rôzne kúsky oblečenia a myslím,že tomuto blogu by to mohlo len a len prospieť. V budúcnosti by som chcela prispievať aspoň raz týždenne nejakým zaujímavým outfitovým článkom, napríklad už teraz mám prichystané dve aktuálne fashion témy, ktoré sa tu čoskoro objavia.
Určite by ma zaujímal aj váš názor či si myslíte, že by to mohlo byť dobré a hlavne zaujímave pre Vás ako čitateľov :-)

Dnes začnem len tak z ľahka a to dvoma outfitmi, ktoré som si posklala z kúskov zo zahraničnej stránky Yoins.com. Úprimne nepoznala som túto  stránku, pokiaľ mi nenapísali e-mail a to poznám mnoho zahraničných fashion e-shopov.Táto stránka ponúka snáď najkrajší sortiment tričiek, rôznych topov,blúziek a šiat.Úplne som bola stratená keď som si skladala outfit.No nakoniec zvíťazili presne 4 produkty z tejto stránky, ktoré môžete vidieť nižšie v outfitoch.

Komunikácia s touto stránkou bola veľmi príjemná, jednoduchá a rýchla.Nebol žiadny problém ani v doručení, balíček som mala poctivo zabalený a do dvoch týždňoch od objednania.Určite túto stránku môžem doporučiť pre tích, ktorí radí objednávajú zo zahraničných stránok. Všetky kúsky mi sedeli na moju postavu, kvalita oblečenia je úžasná, ide o veľmi kvalitné veci a ja som nadšená !

No objednala som si polodlhé, veľmi pohodlné pasikavé tričko.Podľa mňa pásiky nikdy nevýjdu z módy, tričko je veľmi jemné, skvelé sa nosí a ku klasickým bielym converskám a k čiernej koženke je to perfektné. Na denné nosenie skvelá kombinácia podľa mňa !
Tričko na stránke nájdete TU !

Jeggins /New Yorker/ Topanky /Converse/ Tričko /Yoins.com/ Bunda/Zara/



Ja milujem áčkové polodhlé sukne rôzneho vzoru, kombinácií farieb a keď som videla túto, ktorú mám na sebe, vedela som, že bude moja ! Krásna jesenná sukna, znovu na bežné nosenie ale aj na nejakú špeciálnu príležitost typu rande, kino, večera a podobne. Je kvalitná, veľmi pohodlná.K nej som si dokúpila ešte šedú, klasickú blúzku, ktorá je skôr elegantná a veľmi sa mi hodila k tejto sukni.No tiež podľa mňa ideálna aj k rifliam :-) Pozerala som aj bižutériu a vybrala ešte klasický, jemný strieborný náhrdelník, ktorý mi k tomuto outfitu pasoval a som rada, že ho mám.Páči sa mi ako na bežné nosenie tak aj na večerné, slávnostnejšie príležitosti :-)
Topánky/Deichmann/ Sukna/Yoins.com/ Bluzka/Yoins.com/ Nahrdelnik /Yoins.com/ Pančuchy/Takko/


Sukňu nájdete TU!
Blúzku nájdete TU!
Náhrdelník nájdete TU !

Tak, čo poviete na môj výber kúskov a celkové outfity? Zapáčil sa Vám niektorý? Tieto kúsky ste mohli vidieť(pokiaľ ma sledujete na youtube) v jesennom lookbooku tak ak chcete mrknite naň :-)

To je na dnes už vážne všetko, verím,že sa vám moje outfity páčili a že navštívite stránku www.yoins.com, myslím, že na prázdno z tade neodídete.Odporúčam pozrieť sukne, blúzky, šaty a topy :-) Naozaj krásny výber, ja som spokojná,no vedela by som si ešte povyberať:-) 
Teším sa na vaše komentáre.
Patty

9 komentárov:

  1. Nádhera, zamilovala jsem se do té sukně!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Patty!
    Vybrala si si fakt pekné kúsky ktoré ti veľmi dobre sedia ;-). Ale ja by som sa bála si objednať sukňu lebo neviem aké to tam je z veľkostami ja mám veľmi úzky pás takže aké to tam je s veľkostami? :-) Pretoźe chápeš za tie peniaze som si mohla kúpiť aj niečo iné keď by mi to nesedelo...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, som rada, že sa ti moj výber páči, ja som s velkostou nemala problém, vybrala som taku aku bežne nosím u oblečenia :-) Ale v tom pripade, tebe by som odporučila XS alebo S, proste taku velkost ako bežne nosiš :-)

      Odstrániť
  3. sukňa nádherná! aj to pásikové tričko, a úsmev k tomu! pecka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to sluší, podobné jeggins mám a jsou fakt super pohodlné, sukně je krásná S pěkným potiskem. Mě by se články spojené s modou libily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta sukňa je úplne božská, na fotkách žiariš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. SUKNE BOMBA, SUPEEEER.Katka

    OdpovedaťOdstrániť