16. novembra 2015

DM BLOG EVENT 2015


Krásny začiatok nového týždňa prajem!

Už ubehli tri týždne, ktoré ubehli od jedného z najlepšieho víkendu, za ktorým musím ešte raz DM-ke a konkrétne Natali a Veronike z celého srdca poďakovať. Tí, ktorí ma sledujete na Instagrame, určite ste z fotiek, ktoré som pridávala zistili kde som bola a čo sa dialo :-) No víkend 23.-25.10 sa konalo krásne stretnutie s DM-kou a s ostatnými blogerkami na ktoré mám len a len krásne spomienky, nové zážitky a som za to nesmierne vďačná. Taktiež mi nedá nepoďakovať aj Vám, mojím milím čitateľom, lebo bez Vás by som nebola tam kde som a nezažívala tieto krásne chvíle. No a milej spoločnosti, mojím "kolegyňam" blogerkám(na konci článku nájdete linky na ich blogy). ĎAKUJEM VŠETKÝM !

Dnes vám teda ukážem fotky a moje pocity, zážitky z tohto víkendu a poviem vám čo sa vlastne dialo, ak ste nepostrehli články a fotky u iných blogeriek.
Celá táto akcia menom "DM BLOG EVENT" začala v piatok, 23.októbra, kedy sme prišli všetky blogerky spolu s modelkami do hotela Falkensteiner,ktorý je musím povedať úžasný ! Od raňajok, cez recepciu, ubytovanie, wellness, no veľmi sme si to užili! Každá blogerka si mohla zobrať kamarátku, ktorá nám slúžila ako modelka pri líčení. Ja som dlho uvažovala koho zobrať, no nakoniec mi prišlo vhodné a milé zobrať moju maminu, pretože chcela som aby tiež zažila krásny víkend a bol to taký menší darček odo mňa pre ňu, bola veľmi šťastná, užila si to somnou a o to mi presne išlo :-)

Po ubytovaní na našej izbe nás čakalo hneď prekvapenie od DM-ky v podobne DM boxu, ktorý bol vytvorený pre nás presne na mieru, našli sme si tam produkty, ktoré sme už dávnejšie chceli, veľmi zaujímavé produkty a prezradím vám,že už ich testujem :-) Taktiež nás čakali aj naše menovky, aby sme sa ľahšie spoznali, program, časopis a dáždnik s logom DM :-) Bolo to veľmi milé a potešilo nás to. Ďalej z čoho sme boli v nemo úžase, bol kráásny výhľad z našej izby na Ufo a Staré mesto :- WOW ! Večer nás čakala ešte večera, kde sme si pochutnali na výbornom jedle a pozoznamovali sa medzi sebou. Taktiež sme mali dostupné aj wellnes, ktoré obsahovalo saunu a fittness s výhľadom na Bratislavský hrad, aj keď sme boli už unavené, ale nenechali sme si to újsť, takže sme zavítali aj tam :-)
Piatkové menu :-)
výhľad z izby/ výhľad z wellnes na Bratislavský hrad
V sobotu sme vstávali skoro ráno, aby sme sa stihli nachystať na sobotný program.Naraňajkovali sme sa, obliekli, nalíčili(teda len ja) a pred hotelom nás čakal už náš "osobný šofér", ktorý nás odviezol na miesto, kde celý program začal. Konkrétne to bol Penati club, ktorý bol úžasný, pripadalo mi to miesto ako vo filme, kde sa konajú rôzne rodinné akcie, vyzeralo to krásne ako z vonku tak aj z vnútra. Hlavná "hviezda" dňa bol vizážista Lukáš Kimlička,ktorého ale určite všetci poznáte.Ja Lukáša sledujem už dlhšie a je to môj najobľúbenejší a podľa mňa TOP vizážista! Mám ho veľmi rada a poviem vám že aj na živo je skvelý, zábavný, sympatický a najmä skromný, pri čom už má svoje meno a veľa ludí ho pozná, no nanič sa nehrá a práve pre to ho zbožňujem,Samozrejme je ohromne talentovaný, jeho líčenia sú vždy dokonalé a okrem toho je skvelý aj ako fotograf no aj módny navrhár :-) Práve hlavným programom bolo profesionálne VIP líčenie s Lukášom Kimličkom.Ukázal nám ako jednoduchšie denné líčenie tak aj dramatické dymové líčenie vhodné na večer.Veľa som sa od neho naučila, ukázal nám tipy a triky, takže pre mňa ako začinajúcu vizážistku skvelý zážitok a veľa som si z toho zobrala. Ja som teda líčila moju maminu, ktorá mi slúžila ako modelka.Lukáš ku každej z nás chodil a pozeral sa ako to robíme, dokonca ma aj pochválil, čo si veľmi cením :-)


Aby som nezabudla, tak sme mali aj sympatickú Zuzku Gavulovú, ktorá je fotografka a spravila nám krásne fotky a všetko podrobne zaznamenala.Každá máme CD s fotkami, takže si ich hocikedy môžeme pozrieť a zaspomínať :-) Jedno ďakujem patrí určite aj jej :-)

Začalo to prípitkom, dobrým občerstvením, nachystali sme si svoje šminky, aby sme mali čím líčiť
Najprv sme si spravili to jednoduchšie denné líčenie, potom sme sa boli spoločne najesť,obed bol úžasný ! A následne po prestávke a menšiom fotení vonku, v krásnom jesennom prostredí sme sa znovu zišli a vrhli na výraznejšíe, dymové večerné líčenie.
Dosť sme sa hrali s obočím, ktoré je veľmi dôležité a zohráva dôležitú rolu pri líčení ! Lukáš ním ukázal ako správne vytvarovať obočie, ako produkty sa na aké obočie hodia a zas som o niečo múdrejšia !



Lukášov kozmetický kutik :-)) 



Modelky +blogerky+ Natali a Veronika

Moja modelka - mamina :-)) 




Už sa pracuje na večernom líčeni :-)


 Krásne však ? :-)



No a znovu sme išli von spraviť si pár zábavných fotiek. naozaj sme si to užili ! Celý deň veľmi relaxačný, zábavný a naučný :-) O 17:00 sme skončili, znovu náš šoféri odviezli do hotela, kde sme mali asi hodinu a pol na prezlečenie sa,mali sme sa stretnúť vymodené, pretože čerešničkou na torte bol sobotňajší večer - PREKVAPENIE ! Takže sme boli veľmi zvedavé, čo to bude, čakali sme hocičo, no to čo si pre nás Natali s Veronikou pripravili, mi vyrazilo dych ! Pre hotelom nás čakala krásna, biela limuzína s červeným kobercom.WOW ! Naozaj som nečakala, že sa raz v sobotu večer budem voziť limuzínou po nočnej Bratislavy.Práve za tieto zážitky som veľmi vďačná, bolo to krásne.Po hodine vozenie sa nás čakala ešte večera v reštaurácii San Marten v Starom Meste, ktorá bola taktiež úžasná. Vyskúšala som morské plody a pochutnala si na úžasnom karamelovom cheeseecaku :-) Mňam !








Po večeri sme sa s dievčatami rozlúčili a v nedeľu ráno nás čakali ešte raňajky a check-out. Poviem vám, že nám sa teda vôbec nechcelo odchádzať.Verím, že si to ešte zopakujeme,Ešte raz ďakujem všetkým,ktorích som mohla stretnúť ! Bol to fantastický víkend !

Blogerky, ktoré sa zúčastnili na evente:
www.saveonbeautyblog.blogspot.sk
Patty

16 komentárov:

  1. Bože aké úžasné fotky, muselo tam byť úžasne. Čo by som dala za to aby som mohla byť na takej akcii :-) na tej fotke s Lukášom sa mi páčiš najviac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si rada pozerám tie fotky,Zuzka je šikovná fotografka :-) Verim, ze aj ty budeš na takej akcii :)

      Odstrániť
  2. No téééda, vy jste si to ale užili, to musela být fakt pecka, to bych si taky nechala a mamka vypadá naprosto spokojeně, určitě se jí to také líbilo :) A no a páni jízda limuzínou, to bych si nechala líbit :) A Lukášovo líčení vypadá úplně skvěle! A doufám, že potom bude recenze na věci z krabičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme, bolo to nádherne :-))) Určite bude, je tam kopu zaujimavych produktov, ktore stoja za to :-)

      Odstrániť
  3. To vypadá skvěle a ty podzimní fotky. Limuzína, no dokonalá akce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přesně takové akce bych se ráda taky zúčastnila, vypadá to parádně, určitě sis to skvěle užila:) jinak máš parádní blog, takže se stávám tvoji novou pravidelnou čtenářkou a budu se těšit na další články:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne ! :-) verim, ze sa ti tu bude pacit :-)

      Odstrániť
  5. Naozaj ste mali krásny a zaujímavý program!! Tipy a rady od Lukáša museli byť skvelé a to večerné líčenie na modelke je úplne dokonalé! A musím ti pochváliť sukničku, svedčí ti :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme, DM-ka bola naozaj štedra :-)) ďakujem, som rada, že sa ti páči :-)

      Odstrániť
  6. DM vymysli kazdy rok stale nieco zaujimavejsie.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Užasny vikend ste teda zažili, to bolo pekne že si zobrala miminu trochu si odychnut od reality a uvidieť niečo nové:)) A tu modelku teda pekne naličil super fotky:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ano, presne o to mi išlo, ešte v podstate nič take nezažila(ani ja:)) Takže to bolo super :-)

      Odstrániť