28. novembra 2015

Čo ma nové ZIAJA?! / NEW IN


Krásnu sobotu prajem !
Dnes tu mám pre Vás recenziu na moje nové produkty od značky Ziaja. Na blogu ju nevidíte tak často,takže verím,že sa vám práve dnešný článok bude páčiť. Pred nejakou dobou som od Ziaji vyskušala pár noviniek, ktoré Ziaja predstavila.Dnes vám podám moje dojmy a skúsenosti.

Telové mlieko s proteinmi a kašmírom
Začnem rovno s horúcou novinkou, ktorá má byť v predaji už v týchto dňoch(pokiaľ sa nemýlim). Ja mám mini cestovné balenie, ktoré mi ale úplne stačí na vyskúšanie, no či to stojí za kúpu celého balenia?! Rozhodne áno !
Redukuje drsnosť pokožky, chráni ju pred vysušením.Vyhladzuje,hydratuje a zlepšuje pružnosť pokožky.
Ph má neutrálne, je dermatologicky a alergologicky testované.Hlavné zložky sú kašmírové proteíny.
Konzistencia je jemná, skôr redšia ako hutná, dobre sa vmasíruje do pokožky a pekne ju zhydratuje.Ja som vždy chcely vyskúšať niečo z kašmíru. Čo mňa ale najviac ohúrilo, je vôňa produktu, ktorá je pomerne dosť výrazná, ale naozaj nádherná, preto ho aj tak často používam. Ja by som ju nazvala ako krásna pánska, svieža vôňa parfúmu.Nie je to nič korenisté, ale veľmi príjemné.
Gél na intímnu hygienu - Prírodná oliva
Jemný gél na pravidelnú intímnu hygienu s olivovým olejom a kyselinou mliečnou, alantoínom a D-panthenolom – zložky s preukázaným upokojujúcim pôsobením. 
Uchováva prirodzené pH intímnych partíí. Upokojuje a zabraňuje podráždeniam a začervenaniam. Poskytuje pocit komfortu a sviežosti. Neobsahuje parabény, mydlo ani farbivá.

Konzistencia je ľahká, gélová, ktorá po nanesení pení.To že je to prírodná oliva, je veľké plus a mne tento gél vyhovuje.Ešte som nikdy nevyskúšala produkt na intímnu hygienu a s týmto som celkom spokojná.Nenašla som žiadne výhrady a negatíva.Veľmi by ma zaujímal váš názor, či používate produkty na intímnu hygienu ? Ziaja má viac produktov na intímnu hygienu, takže odporúčam pozrieť.Na fotke môžete znovu vidieť mini cestovné balenie.
Ziaja očný krém s kozieho mlieka
Tadá.Môj obľúbenec a favorit. Očný krém som ešte nikdy neskúšala, no po čase, ako som začala mať citlivejšie očné okolie som sa rozhodla vyskúšať tento dosť populárny očný krém. Je vhodný na suchú pokožku v okolí očí a na pleť so sklonom k tvorbe vrások.Hydratuje, vyhladzuje a jemne napína pokožku.Zabraňuje strate pružnosti.Vyživuje a viditeľne zjemňuje vrásky.
Musím dosvedčiť, že očné okolie naozaj vyhladí a je jemnejšie a nie až tak citlivé.Myslím, že je fajn používať krém aj skôr ako od  25+, pretože je to taká prevencia a nemá to ako zaškodiť.Obzvlásť ak máte citlivé očné okolie,poprípade suché a na zimné obdobie je to super vec ! Konzistencia je jemná, ľahká a stačí malé množstvo vmasírovať do pokožky.Ja ho používam iba na večer pred spaním, ráno je očné okolie krásne jemné a svieže.Veľmi sa mi páči aj jednoduché, ale pekné bielo strieborné balenie.Objem je 15ml.
Mikro-exfoliačný gélový peeling na tvár a telo / Olive leaf 
Peelingy mám rada a chcela som vyskúšať nejaký nový tak som sa vrhla na tento.Znovu z olivovej rady.Peeling obsahuje klasicky čiastočky, ktorými masírujete po pleti a tak odstranite odumreté čiastočky z pleti. Konzsitencia a obsah zrniečok je pomerne hrubšia a hutnejšia, ale pokožku nijak nedráždi, skôr je to príjemné a uvoľnujúce.Ak by som to mohla tak nazvať :-) Vôňa je jemná, nijak extra to nevonia.Ja ho používam ako peeling na celé telo tak ja na tvár. Peeling nijak nepení, proste sa masíruje a zotrie vodou z pleti.Pokožka je jemná a hebká.
Kakao pleťová maska
Ako posledný produkt tu máme kakaovú masku na pleť, ktorá je na normálnu až suchú pleť.Toto je vyživujúca a hydratačná maska.Účinne regeneruje pokožku. Viditeľne redukuje drsnosť. Zabezpečuje zdravý a prirodzený vzhľad.Vôňa je úplne dokonalá.Milujem tento druh vôní.Konzistencia je krémova, sfarbená do hneda a skvele sa aplikuje, vstrebáva.Ja som z nej nadšená, veľmi rada ju používam, výsledok je perfektný.Určite si ju kúpim znovu, pretože za cenu 0,62 € sa naozaj oplatí
Základné zložky: kakaové maslo, bavlníkový výťažok, glycerín, skvalén
Objem: 7 ml


No a to je na dnes úplne všetko, určite mi napíšte ako sa vám produkty od Ziaja páčia a či nejaký vlastníte?
Produkty nájdete na e-shope: www.dobrakozmetika.sk
PS:Pokial ste z Košíc tak Ziaja ma aj svoj vlastný obchodík s názvom Ziaja pre Teba v Auparku a po nom aj v Trnave v City Arena..

10 komentárov:

  1. Vďaka za peknú recenziu :) Od Ziaji momentálne nič nemám, no práve na Vianoce by mi jej výrobky spravili veľkú radosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nic z toho neznám, ale gel pro intimní hygienu už jsem od Ziaji měla, sice jiný druh a velké balení s pumpičkou, ale byla jsem z něj nadšená, rozhodně, až budu dělat další objednávku, tak nějaký další vyzkouším:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Pati, s ocnym kremomsom tiež spokojná, no nie je to pre mňa top z drogérky- pre mňa je to Regina s Q10.... je väčší a oveľa príjemnejší. Nuž a tá intímna hygiena, bohužiaľ používam, odkedy som kvôli stresom škole nachytala zápaly a od vtedy som už vyskúšala čokoľvek, no všetko ma akosi dráždi... takže možno vyskúšam tento..ďakujem za tip. pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Ziaji jsem zatím nic nezkoušela, ale jejich oční krém vypadá skvěle, po tom bych se mohla podívat, až dopoužívám svůj současný
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sakra, mě tak štve, že od Ziaji ještě nic nemám! Ta značka mě tak hrozně láká, ale ještě jsem se nedokopala ke koupi. Musím to co nejdřív napravit, protože všechny produkty, které jsem kdy zahlídla, vypadají skvěle!
    Jinak produkty na intimní hygienu používám už necelý rok a rozhodně s tím nehodlám přestat. Aktuálně používám Chilly gel a ten mi vyhovuje. :) Jeho používání beru jako klasickou součást hygieny a asi už bych se bez toho neobešla. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten piiling nevyzerá zle, a čo sa týka intimných gelov kupovala som si nivea intimo par krat a teraz som prvý raz vyskúšala laktacid ale že by som zaregistrovala medzi nimi nejaké rozdiely to nie iba medzi vôňami:) kľudne somsi povedala že sa vrátim aj k obyčajnému mydlu ktoré sa používalo stále a aj používa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ..nedávno som si kupovala krém na tvár od Ziaja,ešte zo starej kolekcie..a neviem sa teda rozhodnúť či mi vyhovuje alebo nie..a s tým očným krémom súhlasím..mám 20 a tiež mám pocit,že to očné okolie sa už teraz občas správa divne..:D..takže si mi vlastne týmto článkom vnukla nápad ..kúpim si očný krém :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten oční krém od Ziaji mám a je skvělý. Ráno nemám tak tmavé kruhy pod očima a pokožka vypadá přesně jak píše Patty. Mamka má olivový a říká, že lepší krém pod oči ještě neměla. Už jsem vyzkoušela šampon, sprchový gel, intimní gel, krém na obličej - vždycky jsem byla spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ziaja ma veľmi láka, stále si ich veci obzerám ale ked mne v tom vadia parabény a penivá látka SLS. Do sprchy aj na intímnu hygienu používam detský babylove umývací gél, ten SLS neobsahuje. A tie parabény, človek sa dozvedá protichodné informácie a može sa rozhodnúť takže keď vedľa je krém bez parabénov radšej si vezmem ten. :-) inak je to super zrecenzované.

    OdpovedaťOdstrániť