15. novembra 2015

CC palette EYE ESSENTIAL / recenzia a líčenie

Krásnu nedeľu prajem !
Dnes tu mám pre Vás podrobnú recenziu na jesennú novinku od značky Couleur Caramel o ktorej ste už mohli počuť pred nedávnom v tomto článku ( TU) keď som sa zúčastnila na stretnutí práve pri predstavení tejto jesennej novinky. Plánovala som jej napísanie už dlhšie, ale v októbri som mala niekoľko akcií a čas som si našla až teraz. No verím, že sa Vám recenzia a líčenie s paletkou bude páčiť!

Je to BIO paleta 12 očných tieňov. Sú to vysoko pigmentované minerálne očné tiene v certifikovanej BIO kvalite obohatené o karanja olej, bio marhuľový olej, avokádový olej, bio makadamiový olej a bio bambucké maslo sú extra jemné k citlivej pokožke očného okolia.
Starostlivo vybraná farebná škála, ultra jemná textúra, vyvážená kombinácia matných a perleťových odtieňov, to všetko v jednej palete, ktorá je zároveň šetrná k životnému prostrediu lebo je vyrobená z recyklovateľného materiálu.
Mne sa balenie paletky veľmi páči, je to niečo iné ako paletky, ktoré som mala doteraz. Hnedý obal sa hodí ku všetkému a to,že je šetrná k životnému prostrediu, teda že je z recyklovaťelného materiálu je obrovské plus. Páči sa mi aj otváranie paletky, pomocou jemnej látky(viď.foto vyššie) pomocou ktorej paletku otvoríte.Super je, že paletku môžete ohnúť, teda preklopiť si ju, výhodné keď niekoho líčite a je to lepšie na držanie, ako ešte so zrkadlom, ktoré zabere zbytočne viac miesta,
PS:Paletka sa nachadzala ešte v krabičke vo farbe samotnej paletky, ale tú už bohužial nemám.Ale len pre info, že ju dostanete krásne zabalenú :-)
V paletke sú pribalené aj dva aplikátory na nanesenie očných tieňov, no do paletky sa skvelo zmestí aj jeden klasický veľký štetec na očné tiene do priestoru, ktorý je určený pre uloženie štetca. Práve to je ďalšia výhoda paletky, že úplne ZADARMO k nej dostanete štetec  na nanesenie očných tieňov,je tiež BIO, teda prírodný, ma husté a jemné štetinky a skvele sa snim pracuje.Ja ho mám najradšej na tiene na celé viečko(podkladové) alebo na svetlý tieň pod obočie.Je to typ štetcu, ktorý je úplne základný na očné tiene a tích nebude nikdy dosť. Dobrý bonus k paletke nie?!
Je to číslo 6, kto by mal záujem len o konkrétny štetec, ale odporúčam pozrieť aj po iných štetcov, vyzerajú skvelo ! Nájdete ich TU !

To, že ide o jesennú novinku paletky, ktorá je mimochodom limitovaná, takže kto má záujem,odporúčam čím skor si ju zaobstarať, tak je celkom trefné. Pretože ja túto paletku na jeseň používam veľmi, veľmi často. Obsahuje ako matné tiene(ktoré sú dosť trendy na jeseňň tak aj perleťové. No tie odtiene sú d-o-k-o-n-o-l-é !!! Vytvorená presne na jeseň ! Krásne tlmené chladné hnedé odtiene, svetlé perleťové s krásnymi odleskami, tak nádhenrý bronzový teplý tieň, no najviac ma dostali zelené odtiene, s ktorými som dnes aj vytvorila líčenie.Milujem smaragdovú, khaki zelenú na jeseň.Samozrejme nesmie chýbať aj klasická matná hnedá a čierna na vytvorenie temného,výrazného jesenného líčenia. Práve to je úžasné, že s touto paletkou vytvorite ako nenápadné, jemné denné líčenie tak aj to pravé, tmavé jesenné líčenie. Ja mám niekoľko kombinácií v hlave s touto paletkou a postupne to zrealizujem, pretože milujem sa s ňou hrať ♥

Tiene v palete: č.011 - Rosy beige, č.103 - Pearly slavic, č.106 - Pearly Tiara, č.006 – Brown, č.044 - Pearly plum brown, č.144 - Pearly chesnut, č.099 - Pearly coppered nugget, č.118 - Starry lawn grey, č.107 - Banana Leaves, č.061 - Pearly light violet, č.081 - Matt intense brown, č.023 – Black
Naozaj musím pochváliť túto značku a výrobcu tejto paletky, pretože tie tiene sú vynikajúce, kvalitné a ako môžete vidieť tak aj naozaj krásne pigmentované,použila som ich bez pokladu a je to jedno pretretie.Krásne sa s nimi pracuje, tieňuje, vydržia dlho aj bez podkladu, ale ako ma poznáte ja som za podklad, takže ten ja vždy radšej použijem.No nie je to potrebné pri tejto paletky. 

Všetky odtiene z paletky si môžete kúpiť aj samostatne(TU)ako mono tiene (podľa čísla) alebo kto obľubuje paletky tak takto to má všetko pokope, čo sa mne osobne páči omnoho viac.
Túto jesennú paletku nájdete na ich e-shope konkrétne TU a cena je 49,90 € !
Ja túto paletku môžem doporučiť, som s ňou veľmi spokojná a podľa mňa je to rozhodne jesenná "MUST HAVE" paletka :)

Líčenie
No a prejdeme k druhej časti dnešného článku a tým je líčenie s touto paletkou, aby ste videli aspoň niektoré odtiene priamo v akcii, aj keď určite ešte niečo vytvorím a pofotím.
Ako som vyššie spomenula spravila som jesenné líčenie do bronzových a zelených odtieňov.Vedela som, že chcem použiť tie dva zelené odtiene ale ten bronzový som ta "šupla" neplánovane, veľmi som ho chcela použiť a myslím že celkom príjemné oživenie nie ? 
Povedala by som, že je to taka stredne ľahšia verzia dymových oči, vhodné na jesenné a zimné obdobie.
Postup:

  • Ako prvé som naniesla podkladový telový tieň na celé viečko č.011
  • Oko som vytieňovala stredne hnedým tieňom aby sa mi tiene lepšie strácali č.006
  • Do vonkajšieho kútika a do ohybu som naniesla matný čierny tieň č.023, ktorý som blendovacím štetcom strácala do stratena a vznikol dymový efekt
  • Do druhej polovici oka až k vonkajšiej strany som naniesla tmavý,zelený tieň  č.118
  • Do prvej polovici svetlejší zelený a prepojila som prechody č.107
  • To isté som spravila aj na dolnom viečku
  • Do vnútorného kútika som naniela bronzovo-zlatý tieň č.099
  • Pod obočie znovu telový tieň na rozjasnenie č.011
  • Naniesla som špirálu a umelé riasy a jesenné, smaragdové líčenie je hotové !
Čo poviete ? Páči sa Vám toto líčenie?

K tomuto líčeniu som zvolila jemnejší matný hnedý rúž, no mám pre vás prichystané aj iné variácie pier, ale to až v inom článku :-)
To je na dnes už úplne všetko, dúfam, že Vás dnešný článok a zával fotiek paletky neunavil:-)
Prajem vám krásny zvyšok nedele a určite mi napíšte do komentárov či sa Vám paletka páči a či poznáte značku Couleur Caramel ? :-) Nájdete ju aj na FB klik !
Patty

14 komentárov:

  1. vyzerá naozaj skvelo, obal je krásny :) aj velke plus za pribalený štetček, no mať momentálne evráče nazvyš idem do toho :) kuknem aspoň tie mono :) a krásne si sa vyrala s tými farbami, si velmi zručná a šikovná to je vidieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To líčení se ti vážně povedlo! :) A ta paletka je nádherná..:)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie umelé riasy vypadajú úplne prirodzené :)

    Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odstiny jsou moc pekne a ta pigmentace vypada velice dobre. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paletka vypadá sympaticky. Mám ráda takové kvalitní alternativní paletky, jako protiváhu k těžkému mainstreamu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. už som po paletke pokukovala, ale asi by som nevyužila všetky tiene :) hlavne nie je naozaj taká mainstreamová ako všetky nude paletky, čo sú momentálne v predaji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Paletka vypadá opravdu dobře :) Krásné balené a i pigmentace je určitě jak píšeš velmi dobrá

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten bronzocý tieň do kutika oka to teda pekne oživil no a ten rúž je krasny ja som momentálne blázon do nich konečne nude odtieňe pre mňa ktoré nie sú až take výrazné:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tiež ma táto paletka zaujala - obalom i odtieňmi. Uvažujem nad ňou, pretože by som v zbierke chcela mať aj bio paletku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné líčení!! A paletka je velice zajímavá. Moc pěkné poskládání barev :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem krásne za recenziu, chcela som vedieť akú výdrž tiene majú, takže si ma presvedčila o kúpe :)
    <a href="http://drewsbeauty.blogspot.sk" rel="nofollow”>Drew’s Beauty</a>

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To líčenie je úžasné! :) Paletka sa mi páči, ale tieňov mám zatiaľ dosť :D

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pekné a univerzálne tiene.. ale tá cena :-(

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem vám krásne za komentáre :-)) Som rada, že sa vám líčenie a recenzia páčila :-))
    Patty

    OdpovedaťOdstrániť