3. novembra 2015

ASTOR Skin Match Protect recenzia + VYHRAJ CELÚ TÚTO RADU !

Krásny utorok prajem !

Po mesiaci testovania novej rady Skin Match Protect od Astor-u som tu s recenziou ! Táto značka priniesla nový makeup, podklad a korektor. Ja milujem testovanie novej kozmetiky, obzvlášť, keď sú produkty krásne zabalené a vyzerajú naozaj luxusne.No a to sa Astor-u podarilo na jednotku s hviezdičkou ! POZOR !! Na konci článku mám pre vás prekvapenie v podobe veľkej súťaži, v ktorej môžete vyhrať všetkých 7 produktov rady Skin Match Protect ! Veď čítajte ďalej.

V podstate ja som o tejto novinke ani nevedela, až keď mi zrazu jedno krásne ráno zazvonil telefón,že má čaká balíček, no ešte som nevedela že za pár minút budem mať veľkú radosť a krajší deň. Pretože balík od Astor-u je vždy nádherný, tento prišiel krásne zabalený v krásnom kvetináči z Ikei(tam sa nachádzali produkty), ktorý ja úplne milujem, pretože v týchto kvetináčoch mám "ukryté" svoje kozmetické štetce a práve mi ďalší kvetináč chýbal, takže balík prišiel ako na zavolanie. Kvetináč bol ešte zabalený a previazaný krásnou hnedou stuhou.Samozrejme, nesmela chýbať ani Astor bielo-ružová taška, tie už mám dve :-)) Konkrétne mi prišli tri odtiene nového makeupu Skin Match Protect, podkladová báza,dva odtiene korektoru a nová riasenka Lash Beautifier.

Celá táto rada chráni pokožku pred nepriaznivým životným prostredím a stresom. Naša pleť každý deň čelí prívalu znečisťujúcich látok, ktoré môžu pokožku stresovať, zvyšovať jej citlivosť a spôsobovať predčasné starnutie. Nová kolekcia Skin Match PROTECT pomáha obmedziť vznik nechcených vrások a šedého nádychu pleti. Tieto tri jednoduché kroky v podobe podkladu, makeupu a korektoru sú navrhnuté tak, aby pomohli chrániť a zdokonaliť pleť, ktorá bude vyzerať sviežo a bezchybne po celý deň. 

Celá táto rada je v krásnom nude dizajne, ktorý sa mi neskutočne páči, pôsobí luxusne, romanticky a ja som sa doňho úplne zamilovala. Tak poďme na sa pozrieť na samotné produkty z blízka!
Začnem podkladom, ktorý sa aplikuje na pleť ako prvý zo spomínaných produktov. Musím sa priznať, že ja som si tento podklad veľmi obľúbila.Konečne niečo, čo nie je plné silikónov, ale je ľahké, výživné a hydratačné. Tento podklad obsahuje vyživujúce a hydratačné látky, taktiež vitamíny A,C,E a arganový olej. Je veľmi jemnej a ľahkej textúry a krásne vonia.Veľmi sviežo. Aplikuje sa na celú tvár, stačí malinké množstvo, rýchlo sa vstrebáva. Je skvelý na rozžiarenie, pretože pleť vyzerá mladšie, vyhladí nedokonalosti a vrásky a pri tom, neobsahuje žiadne trblietky na rozžiarenie.Obsahuje SPF 25. Ja ho môžem všetkým odporučiť, pretože toto je podľa mňa najlepší a textúrovo najľahší podklad v lacnej cenovej relácií.

Po podklade nasleduje nový makeup. Skin Match Protect je podľa mňa jedna vydarená rada, pretože ako podklad tak veľmi milo ma prekvapil aj makeup, ktorý je úžasný.Na mňa pôsobí veľmi príjemne, ako som povedala ten dizaj sa Astoru jednoducho veľmi vydaril, no účinok a efekt produktu je taktiež chváli hodný.
Konečne svetlé odtiene v drogérií ?!
O odtieňoch makeupu sa rozoberala na viacerých sociálnych sieťach diskuskia. Diskusia o tom, že tieto odtiene makeupov sú konečne vhodné aj pre bledulky, teda pre svetlé typy pleti. Áno, môžem to potvrdiť, že tu tieto makeupy sadnú viacerým z nás, najmä pre nadchadzajúce odtiene.Skvelé svetlé odtiene ako je 100 Ivory alebo 103 Porcelain so žltkastým,/béžovým podtónom sú naozaj skvelé! Všetkým odporúčam vyskúšať, mám ešte odtieň 200 Nude, ale ten je teda tmavší už aj trošku na mňa.Kto sa v kozmetike aspoň trošku ale vyzná, vie, že nie je žiadny problém s miešaním odtieňov makeupov, takže aj ten Nude sa dá v pohode využiť pri dobrom zmiešaní so svetlejším makeupom.

Charakteristika
Čo sa týka charakteristika makeupu, tak tento makeup je rovnako veľmi ľahký, hydratačný a výživný pre pleť ako jeho predchodca- podklad.Obsahuje SPF 18.Je veľmi jemnej, krémovej konzistencii a má taktiež príjemnú vôňu.Tento makeup ma máť až 24hodinové hydratáciu pleti a naozaj môžem povedať, že po celú dobu nosenia tohto makeupu som mala príjemný pocit na pleti, nemala som žiadne šupinky a ani extrémny pocit mastnoty na pleti s týmto makeupom.Veľkú výhodu vidím v tom, že sa dá krásne vrstviť a tak docielite vyššej ochrany, pretože pokiaľ neviete, práve makeup na pleti pomáha chrániť pleť pred vetrom, fúkanim, slnečním žiarením a znečistením bakteriámi.
Krycia schopnosť je skôr stredná ako vyššia, pretože nezakryje fľaky, väčšie nedokonalosti, kruhy a podobne.Je skôr na zjednotenie, ochranu a hydratáciu.Preto som vyššie napísala že je to také spojenie BB krému s ľahším makeupom so stredným krytím. Pre mňa ale úplne dokonalá kombinácia.Odporúčam pozrieť po tomto makeupe a najmä po skvelých odtieňoch.



Po makeupe nasleduje aplikácia korektoru.Tento korektor zo Skin Match Protect rady má tiež veľmi pekné balenie zladené do hneda.Ide o rozjasňujúci korektor, ktorý obsahuje vitamín A, C,E a má antioxidačné vlastnosti, ktoré chránia pokožku pred pôsobením voľných radikálov.  Práve tento korektor prišiel s celkou vychytenou vecou a tým je balení, ktoré ma mäkkú "špongiu " z ktorej vám práve vylezie produkt a môžete ho jemne zapracovať rovno z korektoru do pleti, takže môže byť práve záchrancom, pokiaľ nemáte pri sebe štetec. Tento korektor by som určila na denné nosenie a pre jemnejšie, unavenejšie oči, teda nie s veľkými tmavými kruhmi,Pretože on je rozjasňujúci a jemne prekryje  vrásky a vyhladí no nemá takú vysoku kryciu schopnosť.
Odtiene sú skvelé. jeden svetlejší a druhý 001 Ivory o trošku tmavší 002 Sand ale sadli mi obidva.

To je všetko k tejto TOP trojke v starostlivosť o pleť na každý deň. Ak spravíte tieto tri kroky tak váš makeup bude dokonalý, rozjasnený a pleť bude pôsobiť zdravo a pekne. 
No ešte prejdem k jednej novinke a tým je nová riasenka Lash Beautifier, ktorá už ale nie je z tejto rady. Je to objemová riasenka a obsahuje argánový olej. Riasenka ma v celku pekné, bronzové-ružovo zlaté balenie, kefka je umelá, takže sa s ňou trošku horšie pracuje. Musím povedať, že aj keď obal je krásny výsledným efektom ma vôbec nezaujala, riasy mi nepredĺžila, nedodala im objem. Takže túto odporučiť za seba nemôžem, ale čoskoro vám prinesiem na jednu úžasnú riasenku recenziu, ktorá odporučiť môžem tak sa tešte.

To je k dnešnej recenzii všetko, no a pokiaľ Vás aspoň trošku produkty zaujali, tak mám pre vás prekvapenie v podobne GIVEAWAY !! Áno, môžete vyhrať celú túto radu vrátane riasenky.Výherca bude jeden a vyhrá úplne všetko.Všetky tri odtiene skvelého makeupu, dva odtiene korektoru, podklad a riasenku.No skvelá ponuka nie ?!
Podmienky:

  1. Sledovať môj blog cez GFC(na pravo v menu)
  2. Sledovať ma na youtube TU !
  3. Dať LIKE na stránku ASTOR CZ/SK TU !
  4. Napísať komentár s vaším e-mailom !
Samozrejme mi môžete napísať komentár aj k článku, nie len zapojenie sa do súťaže, budem rada, ak sa vyjadrite k novinkám, k produktom ako sa vám páčia a podobne :-) Aby som vedela a mala aspoň nejaký ohlas na recenziu.Súťaž trvá do 1.12.2015!
Patty


59 komentárov:

  1. Ja sa nechcem zapojiť do súťaže, len chcem napísať, že skvelá recenzia a že sa po make-upe určite pozriem :) Verím, že si mala krajší deň, kto by nemal :D Inak v tých kvetináčoch mám štetce tiež :)
    Pekný deň prajem!

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teba sledujem tu a aj na youtube ako notes personnelles
    na fb ( teba a ich ) ako Mon Ika :))
    17monika6@gmail.com

    čítala som na ne mnoho recenzií a práve táto rada je určená pre suchšiu pleť, takže by mi mohla sadnúť :) budem si držať palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Spĺňam všetko, nový make up by sa mi naozaj hodil a určite by som výhru využila :)
    sunriseofmylife787@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vraj nie je nič moc pre mastnejšiu pleť takže ja sa ho nejak nechystám skúšať, ale tešila som sa že ke nový makeup na trhu len bohužiaľ nejak nemyslia aj na baby so svetlou a mastnou pleťou :(.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelá recezncia! stefaniskova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi ma zaujala celá rada.Som žena,ktorá musím denno denne používať make-up./vitiligo/.Ale priznám sa,že ma veľmi očaril,Je krásny,jemný ako hodváb. Preto sa zapájam do súťaže,ak mi sadne budem dlhoročnou odberateľkou.Pekný deň.
    d.zubakova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi ma zaujala celá rada.Som žena,ktorá musím denno denne používať make-up./vitiligo/.Ale priznám sa,že ma veľmi očaril,Je krásny,jemný ako hodváb. Preto sa zapájam do súťaže,ak mi sadne budem dlhoročnou odberateľkou.Pekný deň.
    d.zubakova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj, super soutěž. Odkaz na Youtube mi nefunguje, ale našla jsem si tě a sleduju :-)
    GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    YT: Petra Reichlová
    držím si palce... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi ma zaujala celá rada.Som žena,ktorá musím denno denne používať make-up./vitiligo/.Ale priznám sa,že ma veľmi očaril,Je krásny,jemný ako hodváb. Preto sa zapájam do súťaže,ak mi sadne budem dlhoročnou odberateľkou.Pekný deň.
    d.zubakova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, sleduji fb i youtube jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Blog sleduji už déle, ale tvůj youtube kanál jsem objevila až teď díky soutěži a mile mě překvapil. Jsi moc sympatická ve videích:))
    Tahle řada se Astoru opravdu povedla co se týče vzhledu. A je dobře, že se do drogerií dostavají konečně i jiné báze pod makeup. Aspoň je z čeho vybírat. Jsem na makeup velmi zvědavá, takže pokud nevyhraji, asi si ho stejně budu muset koupit:)))
    Hezký den
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Už dlouho si a tyto věcičky dělám zálusk:) Paja.Barosova(zavináč)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduji tě všude (i Astor). Jinak tento makeup mě celkem zaujal, už jen díky těm světlým odstínům (jsem fakt běloba). K tomu mám ještě ráda lehké makeupy.
    eliska.janci@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Je, strašně moc toužím po tom vyzkoušet tuto řadu, takže se musím přidat :) maladominika14@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Veľmi rada by som vyskušala túto sadu a tak sa zapájam :-)
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. super recenzia :) vcielkamaja2108@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. na blogu aj you tube ťa sledujem ako Saja Frey:)
    mail: ssajus@azet.sk

    Saja Frey blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Novinky ma veľmi zaujali, hlavne ten korektor :) pretože produkt s takou hubičkou som ešte nemala :) mypassioncosmetics@gmail.com samozrejme spĺňam všetky podmienky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ja sa zapájam do súťaže cez e-mail kristinkaherkelova@gmail.com. Krásna recenzia ;-) po tejto rade som pokukovala už dlhšie tak uvidíne no. Ale každopádne prajem všetkým veľa šťastia :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Konečne make up aj pre bledule :-)
    GFC, YT : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ahoj pěkná recenze tato sada mně hodně láká vše splněno
    alev@mujmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sledujem ťa už dlhšie , páčia sa mi tvoje videá a rada sledujem tvoje pokroky ako sa zdokonaľuješ vo videách :-) Fandím ti !
    Výhra by potešila :-)
    miroslava8520@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Recenze se ti moc povedla. :) Tento make-up ráda zkusila, a proto se zapojuji do soutěže.
    Email: renata.schupplerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. sledujem ako L :)
    l.clavel@azet.sk
    yt: laudelaclavel
    fb: Szegfű Laura

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Strašně moc ráda bych tě odebírala na youtube, ale vždy, když to prokliknu přes ten odkaz, tak mi to pořád ukazuje, že kanál neexistuje :/... maladominika14@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Vyzerá veľmi zaujímavo :) Ale človek musí najprv vyskúšať s potom hodnotiť i keď odtiene vyzerajú super :) a nový korektor by som rada vyskúšala keďže mám výrazné kruhy pod očami :) Samozrejme pripájam sem moju mailovú adresu : nika.priadkova@gmail.com :) Krásny deň a veľa šťastia dievčatá nech osud vyberie tú, ktorá si výhru ozaj zaslúži :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Jeeeej to je skvelé :) ja som o tejto rade pocula uz mnoho pozitivnych recenzii, tak by som ju urcite rada vyskusala aj ja :) sledujem,lajkujem, vsetko mozne :)

    email: d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Kristina Uhrová
    YT: Kristina Uhrová
    FB: Kristina Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. mě tahle nová řada zaujala a uvažuji nad koupí, výhra by mě tedy velmi potěšila ;) Přeji pěkný večer
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Krásna súťaž! Veľmi rada by som vyskúšala najmä make up, nakoľko stále hľadám ten "ideálny" :)
    GFC, YT, FB: Klaudy's enjoyment
    email: klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Tahle řada vypadá zajímavě, i co se odstínů týče, od Astoru jsem zatím vyzkoušela jen jeden make-up a byla jsem moc spokojená.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Gfc Miska
    Fb Miska Pavlikova
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. linuus77@gmail.com Recenzia je super, vsetko je rozpísané a aj fotky su skvelé. pojdem si pozriet tie korektory.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Cela řada se mi moc zalíbila. Pokud nevyhraji, tak si určitě něco koupím, přesto zkusím štěstí.

    Radu - UltimateChic@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    YT: TheTookky
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Vsetko splnam :) becovajanka@gmail.com, tato rada astor ma velmi zaujala, najviac podkladova baza, pretoze zatial mi ziadna nesadla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC: Terka Černá
    YT: Píše mi to, že tento kanál neexistuje. :(
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Michaela JaKá10. 11. 2015 14:53

    Len teraz som objavila tvoj blog (vďaka MK)- SUPER! .
    zapájam sa : miska.kvietkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Na tuto radu pocujem zatial iba samu chvalu. Yt: The666Liliana
    gcf: The666Liliana
    fb: Veronika Andelová Hačková
    mail: vhveronikah0@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Make up potrebujem, určite by sa mi tento zišiel. :)

    GFC: Soňa Lazoriková
    mail: s.lazorik@gmail.com

    Zároveň ťa pozývam na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, podpor ma svojím pripradením sa k mojim GFC. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  42. vsetko splnene :)
    Velmi krasna GA a hlavne produkty ktore by sa naozaj hodili :)
    vsade sledujem ako Betty Behanova
    betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. gfc tento ucet
    velmi pekna ga:)
    fb Nika Benko
    yt sweetlollipopqueen
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  44. GFC: Anami
    Email: anami.haluzkova@gmail.com 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Vsetky podmienky splnene :)
    FB a GFC: Lenka Habová
    YT: TheOnlyGirl
    mail: lenka.habova.dk@gmail.com
    Nádherná Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. velmi pekná recenzia, idem si ho hned aj kúpiť ked je taký úžasný :)
    rackovaromana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. ahoj Patty, recenzia pre mna velmi uzitocna, kedze som sa malovat zacala len tento rok. a zohnat pre mna bledy odtien make.upu bol vzdy problem. Dakujem aj za super videa na You tube, kotre ma uz vela naucili :-). mirkaluscakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Konecne nieco pozitivne aj pre bledule ako ja! :) nie som sice blondina ani rysavka ale zato som biela ako stena :/ Tieto pripravky vyzeraju super! Velmi rada by som vyskusala, konecne by som snad nebola ruzova ani oranzova ako sa mi to stava... (preto neznasam kupovat novy mejkap! :D )
    Inac, nakolko som momentalne v UK, vobec mi nejde zobrazit tvoj YouTube kanal... :(
    Asi sice nebudem zaradena do sutaze tym padom, ale aj tak... zuzana.marcincakova@gmail.com :)
    Krasny dnik!

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Zapajam sa taktiež do súťaže:) zapáčili sa mi tvoje blogy ....:) l.keriova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. lenka.hotkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Všechny podmínky soutěže splňuji. Jen takový detail - když kliknu na slovíčku TU, abych se dostala na tvůj youtube kanál, napíše mi to, že kanál neexistuje. V názvu uživatele je totiž chyba, v odkazu máš https://www.youtube.com/user/pathusqa-87, ale správně je https://www.youtube.com/user/pathusqa87 :) Někdo by s tím mohl mít problém. Soutěž je skvělá!
    Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Sleduji jako jaaniickaa@gmail.com, na fb jako Jana Kiki

    OdpovedaťOdstrániť