14. novembra 2015

Artdeco podkladová báza / recenzia

Ahojte !
Tí, ktorí ma poznajú dlhšie tak vedia, že ja som posadnutá očnými tieňmi, paletkami a podobne.Ale s tým, aby ten tieň vyzeral a najmä vydržal čo najdlhšie tak je potrebné vlastniť dobrú podkladovú bázu s ktorou o kvalitu toho tieňu bude vystarané.Niektoré tiene môžu byť fajn aj bez nej ale ja osobne si myslím, že nie je nad kvalitný podklad pod tieň, na bežné nosenie to nie je až tak potrebné no na rôzne spoločenské príležitosti ako sú stužkové, plesy, oslavy a podobne, kde sa zabávate, tancujete atď celý večer a noc tak je to must have produkt.Nehovoriac o udalostiako je líčenie pre nevestu. Bez podkladu by som ani nezačala, pretože práve ten základ je najdôležitejší , aby bolo na čom stavať.

No a dnes som vyskúšala ďašliu v poradí štvrtú podkladovú bázu pod očné tiene, tento krát ku mne prišla podkladová báza od značky Artdeco. Tento produkt som chcela a plánovala vyskúšať už pred dvoma rokmi, keď som o nej počula samé pozitívne ohlasy.No našli sme si k sebe cestu až teraz. Mám ju z pomerne známej stránky www.parfemy-elnino.sk, na ktorej nájdete okrem rôznej dekoratívnej kozmetiky, práve aj parfúmy, pleťovú kozmetiku a veľký výber rôznych kvalitných značiek.Za seba túto stránku/e-shop môžem doporučiť ! Tak poďme na to !


Podkladová báza mi prišli zabalená v krabičke,ktorá sa mi zdála naprvý pohľad malinká, ale to asi preto, že samotný produkt má 5 ml.Úprimne ma to prekvapilo, pretože na fotkách na internete vyzerala väčšie a nikdy som si nepozrela jej objem, no nie je to taký problém. Pretože tým, že je táto podkladová báza mastnejšej textúry, tak stačí veľmi malé množstvo na viečko.Väčšie množstvo by spôsobilo žmolkovanie. V tégliku je tuhá konzistencia no ako náhle do nej siahnete tak je krémova a krásne sa rozotiera.

Nie je mastná ako mastná, skôr taka sametová a lepivá,takže vám viečko nezmastí skôr pripraví dobre na práškové tiene, pigmenty, matné tiene a podobne.Na tento druh očných tieňov je ako stvorená.Prekvapila má aj farba podkladovej bázy(teraz to vyznie ako keby ma všetko prekvapilo a recenzie som si ani nepozerala, ale tak to nie je :D), ktorá je mierne ružová s obsahom jemných bielych trblietok,ktoré sa ale na viečku celkom stratia a splynú.


Podklad na viečku:

Podklad viečko zjednotí, dodá im ten základ na ktorom potom robíte celé to líčenie. Dosť zvýrazní farbu tieňov, ktoré majú práve nižšiu pigmentáciu.
 Tým, že je tento podklad mastnejší a obsahuje jemné trblietky tak dodá metalický efekt a lesk aj jednoduchému matnému tieňu(viď.foto).
Ako vidíte spočiatku som bola celkom skeptická a prekvapená z tejto bázy, no čo ma dostalo je je výsledný efekt a tým je namä výdrž, ktorá je s-k-v-e-l-á ! Naozaj ! Poctivo som ju testovala v rôznych situáciach a dlhšiu dobu a dostala ma.Tiene sa ani nehli a to som použila aj tie najlacnejšie ako je Essence či Catrice a S-he , krásne držali, oveľa lepšie sa s nimi pracovalo(tieňovalo a pod.) na viečku s podkladom ako bez podkladu. Vydržali celý deň,nestratili na intenzite a efekte.Jedno oko som mala nalíčene vyššie spomenutým S-he mono tieňom a druhé tiež ale s podkladom a to bez podkladu sa mi do polhodiny zlialo a pigmentácia jednoducho vyprchala.

Skúšala som aj kvalitnejšie tiene ako Too Faced či Urban Decay, ale tak to je jedna báseň a všetkým jasné, že s tým problém nebol.Skôr ma zaujali práve tieto lacnejšie variácie. No a tie s touto bázou vyhrali na 100%.Takže ja som nadšená !

Výhodou je že báza je bez parabénov a je minerálna.Nevýhodou je balenie, teda to, že báza je v tégliku a pri nesprávnom zaobchádzaní báza môže vyschnúť a tak vám už nebude k ničomu. Keď ju už teda začnete používať, tak odporúčam používať ju pravidelne, aby ste sa vyhhli tomuto problému.Takže mí aj svoje výhody aj nevýhody, ktorích je ale našťastie menej.
Cena je 6,64 € a nájdete ju presne TU!

No a to je na dnes odo mňa všetko. Používate podkladové bázy pod očné tiene?
Teším sa na vaše komentáre.

Patty.

14 komentárov:

  1. Mě bohužel na víčku moc nedrží.. nedá semnou ani 8 hodin.. :( A strašně mi smrdí .. :( jako nějaká pánská pěna na holení.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já báze pod oční stíny nepoužívám, ale jak vidím měla bych si asi nějakou pořídit, protože ten výsledný efekt vážně stojí za to :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podkladovú bázu som ešte nemala, nejako som ju nepotrebovala, ale veľmi rada ju vyskúšam ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to bude asi hodně dobrá báze když dokáže krásně zvýraznit za mě příliš nepigmentovane s he stíny. Cena sice není úplně za hubičku ale když věc dobře funguje není co resit

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám bázi od Avonu, která mi vyhovuje, ale až mi dojde, tak bych chtěla vyzkoušet nějakou jinou, tak děkuju za tip, tahle vypdá skvěle :)
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už jsem spotřebovala dvě balení, pak mi přestala nějak fungovat a začaly se mi stíny slévat. Zatím jsem nenašla žádnou, která by mi vyhovovala jako před tím tahle, protože mám dost mastná víčka. Tak jí asi dám ještě šanci a koupím třetí balení, protože byla fakt skvělá.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na tuto som si brusila zuby ajja ale strasne ma odradzaju taketo kelimkove produkty vseobecne... Teraz mam od mary kay a neviem si ju vynachvalit :) odporucam ti skusit ju

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerá veľmi dobre a prekvapila ma tá priaznivá cena. Ja používam bázu od MAC, ktorá je veľmi dobrá, ale je to horšie s jej dostupnosťou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja mám veľmi rada podkladovú bázu Catrice za tú cenu je fakt super a dala by som zanu aj viac. Takže teraz používam skoro iba túto. Ja osobne si neviem pretstaviť nepoužívať primer pod očné tie?! Nechápem tomu keď ju niekto nepoužíva.."-"..
    .a krásny článok určite nad touto porozmýšľam :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. teeda ja som netušila vlastne na čo tie bázy su ale ako tak pozerám rozdiel kde báza nie je a potom je ten očný tieň vyzerá o dosť výraznejší parada:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zaujímalo by ma, ako sa tá báza správa, ked potrebujem veľmi jemne tieňovať. Pokiaľ na seba chytá veľa tieňu, môže sa teoreticky stať, že farba nebude rovnomerná. Mala som už tento problém pri báze od Milani, preto vždy musím na bázu ešte dať najskôr práškový tieň neutrálnej farby a až potom nanášať farebné tiene.

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano nad tym som aj ja uvažovala, no je pravda, že tu som dala ten tien skoro hned po naneseni bazy a je jasne, že baza sa ma nechať na viečku chvilu a až potom naniesť očne tiene a tienovať, tak sa predíde tomuto problému.Takže ja by som to videla ako dve možnosti-buď hned nanesieš tien na bázu a dostaneš krásny metalický a výrazny efekt farby, alebo pre dobré tienovanie nechať bázu trošku uschnuť :-)

      Odstrániť
  12. tak práve túto bázu nemám rada, vôbec som s ňou nebola spokojná... asi som mala chybný téglik:/
    inak ale pekná recenzia, super fotky:)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Bázi mám a je moc fajn, dá se mnou opravdu celý den. Ale řekla bych, že je spíš pro sušší víčka?

    OdpovedaťOdstrániť