18. októbra 2015

Snow White Statement Necklace

Ahojte :-)
Dnes mám pre vás nekozmetický článok ale za to skvelý tip na nemecký e-shop, ktorý posiela samozrejme aj do Čiech a na Slovensko :-) Ide o e-shop www.happinessboutique.com, ktorý ponúka nádherné statement nahrdelniky, prstene, náušnice atď..Určite odporúčam aspoň pozrieť ponuku, pretože je pomerne široká a tie kúsky sú nádherné.

Keď mi dorazil balíček z tohto e-shopu bola som veľmi prekvapená ako mi to prišlo zabalené.Krásna krabička s nápisom HB spolu s ručne napisaným odkazom :-) Proste nádhera a za toto veľký palec hore!
Vy ste už mohli vidieť a počuť o tomto nahrdelníku na mojom youtube ak sledujete môj kanál, pridávam aj video.Tam aj mám nádhrdelník na sebe + spravila som menšiu súťaž o tento nahrdelník, pretože mi prišli dva rovnaké :-)

Náhdrelník je nádherný, je pomerne univerzálny a na zimu úplne skvelý, veď preto sa vlastne aj nesie názov Snow White :-) Pretože je nádherný ako biely sneh so striebornými odleskami. Ja ešte v zbierke výrazných náhrdelníkov som nemala biely alebo respektívne strieborný, väčšinou skôr farebné a do zlata.Takže toto bola jasná voľba.
Náhrdelník je pomerne ťažký, pevný, zapínanie je klasické a príjemne sa nosí.
Na e-shope ho nájdete presne TU! Samozrejme ja som tam našla viac favoritov, tak ak máte chvíľu čas odporúčam sa tam popozerať :-)
Ešte by som spomenula, že veľmi sa mi páči to, že (skoro) ku každému nahrdelníku majú aj reálne fotky na nejakej žene, teda čo im poslali zákazníci, blogerky a pod..
Myslím,že sa bude hodiť ku väčšine outfitov.
Video kde hovorím o náhrdelníku:

E-shop môžem vrelo doporučiť, skvele sa s nimi komunikovalo a s náhrdelníkom som veľmi spokojná.Určite mi napíšte či máte radi výrazne náhrdelníky ?!
Patty

8 komentárov:

  1. Krásný náhrdelník :) Mám tyhle výrazné moc ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten náhrdelník je skvelý! na ich stránke som už bola, majú tam skvelé veci:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypada hodne dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny náhrdelník na tú stránku sa určite mrknem ;-)

    heralolstyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny, fakt ti pristane. Takéto náhrdelníky mám rada, pretože oživia každý outfit ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já miluji tyhle statement náhrdelníky.. ve skříni mám většinou basic kousky v obleční a rozbíjím to právě těmito náhrdelníky nebo líčením :-)

    OdpovedaťOdstrániť