14. októbra 2015

NEW IN / Freedom

Pekný stred týždňa prajem !

Bohužiaľ neprispievam na blog tak ako by som si želala, no spolu s youtube mi to dáva riadne zabrať,takže snažím sa to prepojiť a stihať toho čo najviac. Verím teda, že Vás dnešný článok zaujme a bude sa Vám páčiť.
Do soboty by som chcela naplánovať na celý týždeň minimálne štyri články, tak hádam mi to výjde, pretože odchádzam na týždeň na vizážistický kurz do Prahy ( Makeup Insitute) a taktiež na jednu akciu s DM-kou.Veľmi sa teším na nové kočky, skúsenosti a chvíle :-)

Dnes tu mám ďalši New In článok, tento krát s kozmetikou Freedom,ktorá je na našom trhu pomerne krátko, no určite ste už o nej počuli, pretože viacero blogeriek už o nej písalo. Ak vás teda neomrzela tak vám prinášam krátku recenziu na tri produkty, ktoré som mala možnosť vyskúšať. Konkrétne pre slovenky túto kozmetiku nájdete na stránke www.pinkpanda.sk a pre češky www.pinkpanda.cz :-)

Ja som obdržala paletku krásnych tieňov, rozjasňovač a paletku korektorov.

Pro 12 Audacious 3 je paletka, ktorá obsahuje ako matné tak aj trblietavé, maslovejšie tiene. Poväčšina je v zemitých, ružových,hnedých a bronzových tieňoch. Dá sa s ňou spraviť jemné, matné denné tak aj výrazné večerné líčenie. Je to na Vás. Ja som z nej bola nadšená, celkovo sa mi páči. Je to lacná, pomerne kvalitná a pekne skombinovateľná paletka.Veľmi mi pripomína paletky od Makeup Academy, ako teda aj ostatné produkty. Obal je klasický, o ničom, je použiteľný, vydrží ale neviem či by to dalo dlhšie cestovanie a ťažšie podmienky.Tiene sú veľmi dobre pigmentované, páčia sa mi aj matné aj trblietavé.No tie so shimmerom sú o trošku viac hrubo namleté a vzniknú ako keby šupinky trošku, keď toho tieňu veľa naberem,Ale celkovo sa mi veľmi páči, páči sa mi najmä spodná rada, s ktorou sa dá spraviť krásne vínové líčenie. Samozrejme odporúčam podklad pod tiene, pre výdrž a zvýšenie intenzity tieňu. S dobrým podkladom vám aj lacná paletka tieňov vydrží celý deň. Tento krát pre vás nemám líčiace fotky, ale použila som ju viac krát vo videu, tak pridávam dve videá, kde ju nájdete.

Paletiek je viac. takže myslím, že každý by si našiel odtiene vhodné práve pre neho. Mne sa táto celkovo páči.Majú veľa hnedých paletiek ale nájdete na pinkpanda.sk aj výraznú farebnú.
Na fotke , kde sú swatche na ruke sú použité bez podkladu.Takže skvelá pigmentovateľná paletka.

Cena za paletku je 5,95€ a podľa mňa pre tých "menej-náročných" bude skveou voľbou. Nájdete ju presne TU !

Druhým produktom tu je rozjasňovač Pro Highlight Pro, ktorý je pomerne dosť do zlatej až žltej farby. Je zapečený, ale ja mám takú skúsenosť, že väčšinou tie zapečené produkty sú slabo pigmentované. No tento rozjasňovač je skôr nadmieru pigmentovaný. Čo je samozrejme super.Obsahuje pomerne dosť trblietok a na tvári vyzerá fajn, keď ho viete dobre naniesť a prirodzene.Pretože tá pigmentácia je naozaj extréma.Čo sa týka výdrže tak ta je skôr priemerná, tak pol dňa.
Momentále je na stránke v akcii, takže si ho môžete zakúpiť za 3,95 €.Nie je to môj favorit, pretože toho som našla u The Balm Mary Lou, ktorý je  dokonalý ! Ale táto lacná varianta je tiež fajn. Nájdete ho presne TU !

A ako posledný produkt je paleta korektorov, prevažne teda farebných. Z nej som asi najmenej nadšená, pretože ja v celku nepoužívam farebné korektory.Skôr som naozaj len za tie hnedé odtiene korektoru, proste klasika. Paleta je pekne spracovaná, skúšala som jednotlivé odtiene ale sú skôr len na jemnejšie zakrytie, pretože sú prevažne ľahké takže veľké čary nespraví.Myslím, že u mňa veľké využitie nenájde,zaujímal by ma vás názor na farebné korektory?Čo poviete?
Cena je 6,95 € a nájdete ju presne TU !



Určite mi dajte vedieť čo vravíte na produkty a ktorý vás zaujal najviac ?!
Patty

12 komentárov:

  1. Podľa pigmentácie paletka vyzerá veľmi dobre, ale mne pri nej dosť vadí ten dizajn .. taký nepekný :/ :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Me se libi paletky stinu.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Produkty jsou to hezké, ale nějak mě tahle značka moc nezaujala :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po té paletce se stíny jsem se již dívala ;-)
    Moc se mi líbí!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. věci nevypadají špatně, ale asi mě zas tak úplně nelákají :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moniku si naozaj pekne upravila a tieto vlasy blond jej pasuju viacej ako tmave čo má teraz:) a ličenie s fialovymi perami je teda paradne pekne je to spolu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obě paletky (jak ta se stíny, tak I ta s korektory) vypadají vážně skvěle :-), značka Freedom mě upřímně řečeno začíná pěkně lákat :-D!
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Z těchto tvých kousků mám paletku na oči, i když jiné odstíny a musím říct, že super překvapila. Kladně samozřejmě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Musím pochválit video Líčení pro Tenagerky. Nádherné, jemné ne provokativní líčení ideálně do školy. Z produktů mě nejvíce oslovil rozjasňovač taky bych ho potřebovala, takže super tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty korektory vypadají skvěle, přemýšlím o jejich koupi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já jsem si na pink panda koupila takovou malou nude paletky a je skvělá.. vydrž má slušnou a pigmentace je fajn :-)

    OdpovedaťOdstrániť