10. októbra 2015

HALLOWEEN Strašidelný Klaun Makeup / Moje prvé šošovky

Ahojte :-)

Keďže sa blíži Halloween a konečne sa môžeme vyriadiť s farbami, umelou krvou, rôznymi farebnými,strašidelnými šošovkami a podobne tak dnes tu mám práve jedno Halloweenské líčenie alá Strašidelný krvavý KLAUN ! K tomu menšia recenzia na moje úplne prvé šošovky, ktoré som vyskúšala a poviem Vám, že som z nich nadšená ! Vo výslednom efekte robia naozaj veľkú úlohu práve oči alebo teda správne zvolené šošovky.


O líčeni nebudem veľa vravieť,pretože si myslím, že stačí si pozrieť video a všetko pochopíte. Na nejakú halloweenskú párty myslím, že líčenie ako stvorené ! Len odporúčam potom si zakúpiť umelý nôž a nie behať s ozajstným :-) Na začiatku videa môžete vidieť nasadenie šošoviek na oko a rozdiel medzi mojou dúhovkou a už nasadenou šošovkou. Rozdiel nie?

A teraz už spomínané šošovky. Dlho som uvažovala aké vybrať, ale nakoniec som sa rozhodla pre "klasické" čierne šošovky, pretože tie sú proste najpoužívanejšie a majú ako keby svoje "čaro".Myslím, že sa hodia ku väčšine masiek. Mám ich zo stránky www.vasesosovky.sk. Táto stránka mi príde najpopulárnejšia na slovenskom trhu a čo je najlepšie, ponúka neskutočne veľké množstvo a výber tých najrôznejších šošoviek, od bielych, cez strašidelné farebné až po klasické. Taktiež ako dioptrické tak aj nedioptrické. Myslím, že s touto stránkou nešliapnene vedľa.
Ak by ste mali problém nájsť konkrétne moje šošovky tak sú to tieto - KLIK !

Určite odporúčam zakúpiť si aj roztok,pretože jednak vám šošovky vydržia dlhšie a v tom balení ho veľa nie je. Takto máte o tento problém zaobstarané. Ja mám konkrétne tento Klik !
Šošovky samostatne sú veľmi dobre, dobre sa mi s nimi robilo, aj napriek tomu, že som mala chvíľku nepríjemný pocit, no mala som niečo také prvý krát v oku, takže som s tým nebola veľmi oboznámená. No potom sa to zlepšilo a dobre sa mi ich nosí.Ako som spomenula používam ich najmä na halloweenské líčenia a myslím si, že na Halloween je to naozaj Must Have produkt! Líčenie tak dosiahne iný rozmer. Taktiež odstranenie šošoviek z oka je veľmi jednoduché.  Ja som nenašla žiadny problém a môžem ich doporučiť každému z Vás. Veď posúdťe z fotky, vyzerajú super strašidelne nie?
Ako som ale spomenula, môžete si zakúpiť na tej stránke aj klasické na bežné nosenie. No mne sa na Halloween hodia práve tieto ColourVUE Crazy Lens :-) 

Určite mi napíšte čo vravíte na šošovky a či sa Vám páčilo moje strašidelné halloweenské video-líčenie ?! 
Patty

6 komentárov:

  1. Ty čočky jsou drsné :D "Hezký" tutorial :))

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow, povedené! snad to využiji na nějakou H párty už letos. Díky! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle se ti povedlo.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. juuuuuuuuuuj ja crazy sosovky zboznujeeeeem a tieto su tiez sueperrr

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť