21. októbra 2015

Get Ready With Me / FALL Edition - Výrazné vínové líčenie so Zoeva

Peknú stredu prajem :-))

Dnes tu mám pre Vás video-článok, pretože už dávnejšie som natočila video -líčenie na štýl Get ready with me, teda priprav sa so mnou :-) Je trošku dlhšie, pretože som v ňom viac rozprávala.Pôjde o jesenné vínové líčenie a použila som čo najviac produktov od Zoevy. Verím,že sa vám bude páčiť.Mám aj pár fotiek a tí, ktorý chcu vidieť postup a trošku aj popočúvať možu si pustiť video.
Video:

Dajte mi vedieť, či sa vám toto líčenie páči.
Patty

12 komentárov:

  1. moc ti to sluší a ta rtěnka je prostě boží

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné líčení, sluší ti :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé, to je krásná barvička a moc ti sluší, krásně ti zvýraznila oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zoeva je moje oblíbená značka a rozhodně stojí za povšimnutí, Tvoje líčení není vyjímkou, zase jsi se krásně nalíčila, vždycky obdivuji tvoje linky, úžas.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. keď ti tá mucha sadla na čelo, skoro som sa kávou zadusila, tak som sa smiala :DD
    ale inak krásne video, presne takúto kombináciu bordových očí a nude pery mám najradšej :)
    Som moc rada, že už pravidelne natáčaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určite je to pekné líčenie :-) Podarilo sa Ti :-)

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja som dnes vytiahla paletku Zoeva, ale Mixed Metals. Aj túto Cocoa Blen si chcem čoskoro objednať, čakám ešte na tú novinkovú paletku a spravím asi väčší nákup. Líčenie je opäť krásne a na to, že na fotkách sa mi nepáčili umelé riasy, vo videu vyzerajú krááásne :)

    OdpovedaťOdstrániť