7. októbra 2015

Event / Couleur Caramel:Predstavenie novej kolekcie jeseň/zima Double Je

Pekný stred týždňa prajem !

Ako som spomenula v predchádzajúcom článku, v nedeľu som sa zúčastnila ešte jedného, veľmi milého a príjemného stretnuia a v podstate aj zoznámenia so značkou Couleur Caramel.
Zoznámenia pre to, lebo ja osobne som túto značku ešte nemala možnosť vyskúšať a v podstate som sa o nej dozvedela z blogov ale to tiež len námatkovo. Takže toto stretnutie mi čosi dalo a už som znovu o niečo múdrejšia no a mám už pár tipov na môj najbližší nákup u tejto značky.
Ešte na úvod by som povedala pár slov o tejto značke, možno to niekoho zaujíma :-)

Couleur Caramel je francúszka Bio kozmetická značka, ktorá je na trhu ešte pomerne mladá, pretože bola uvedená na trh v roku 2003. Bola to prvá profesionálna dekoratívna kozmetika v Bio kvalite.
Cieľom značky je nielen robiť ženy krásne, ale aj zdravé a zodpovedné voči životnému prostrediu. 
Špičkové bio produkty spĺňajú vysoké kritéria profesionálnej  a vizážistickej kozmetiky vhodnej aj pre klientky s extrémne citlivou pleťou, ktorých neustále pribúda. 


Keďže ide o Bio značku, tak neobsahuje žiadne škodlivé a našej pleti nevhodné látky, práve naopak produkty tejto značky obsahujú niekoľko prírodných látok, rôznych olejov ako kokosový olej, bambucké maslo a podobne a väčšina produktov je certifikovaných,

Som veľmi rada, že môžem niečo o tejto značke napísať a ponúknuť Vám niečo nové, pretože je o nej na blogoch a soc.sieťach pomerne málo informácií a myslím si, že stojí za vyskúšanie. Veľké plus je dostupnosť na Slovensku a v Česku, pretože si produkty môžete kúpiť na ich slovenskom e-shope KLIK ! Okrem toho že je to prevažne dekoratívna kozm.značka, ponúka aj produkty na telo, odlíčenie a na pleť. To však si môžete pozrieť už práve na spomínanom e-shope.
E-shopy:
http://www.biokrasa.sk/
http://eshop.couleurcaramel.sk/sk/produkty

To by bolo k menšiemu úvodu, no a prejdem k nedeľnému programu. V nedeľu som sa vlastne zúčastnila na predstavení limitovanej edícií Double Je ( Dvojité Ja), ktorá obsahuje dve krémové paletky tieňov a lícenky, štyri odtiene lakov, štyri odtiene rúžov a dva odtiene minerálneho makeu-upu. Táto limitka je pre jeseň/zimu, takže odtiene produktov sú už ladené do jesenného a zimného obdobia.
Paletky krémových očných tieňov sú stavané tak,že prvá paleta je skôr s teplejším podtónom a druhá so studenším podtónom.To znamená, že sadne všetkým, taktiež sa s produktami dá vytvoriť nude/prirodzenný/denný look a taktiež aj výraznejší, večerný look. Čo je podľa môjho názoru úplne super !
 

Čo mne osobne sa najviac z tejto limitky zapáčilo,keďže som si to mohla na predstavení aj "otestovať" a videla som to naživo tak sú jednoznačne krásne odtiene rúžov na pery.Nádherné odtiene, nájdete tu aj jemnejšie hnedšie odtiene ale napríklad aj krásny fialový, temný rúž :-) Ktorý keď som testovala alebo teda spravila swatch  je slabunký a skoro transparentný, zanechá len taký jemný fialový nádych na perách.Ostatné odtiene sú ale normálne, vysoko pigmentované. Dosť ma to prekvapilo :-)

Práve hlavným bodom programu bolo líčenie od známenj vizážistky Rea Polakovič, ktorú som už poznala, bola veľmi milá, vytvorila ako prirodzený tak aj výraznejší look a je to naozaj odborníčka, pretože som sa znovu naučila niečo nové, nové techniky líčenia a pod..:-) Za čo som veľmi rada a užila som si to ! Ukazala nám napríklad metódu prirodzeného kontúrovania pomocou krémovych produktov.
Samozrejme nemohlo chýbať aj občerstvenie, ktoré bolo veľmi zaujímavé a chutné, vyskúšala som niečo nové a no ja ako milovníčka koláčov, brownie mi veeľmi chutilo, mňam :-) Spolu s Caffe Latté to bola skvelá kombinácia.
Obed bol vegánsky,takže som mala takú zdravšiu nedeľu :-)



Stretla som tam aj dievčatá(kolegyne-blogerky),ktoré som vlastne nepoznala, ale hneď som preštudovala ich blog. ktorý je zameraný na prírodnú kozmetiku, je veľmi zaujímavý, niečo iné, čo bežne vidím na blogoch a tým si ma hneď získali. Oni, šikovnice už napísali článok o tomto stretnutí, takže odporúčam pozrieť aj ich TU ! Majú krásne fotky!

No a čerešnička na dorte je ich prvá väčšia bio paletka 12 očných tieňov, ktorá je nádherná, veď posúďte sami :-) Krásne odtiene, myslím, že líčenia s ňou budú veľmi zaujímavé a ja ju už začínam testovať a určite sa dočkáte podrobnej recenzii tradične spolu s líčeniami :-) Taktiež som si odniesla aj jeden profesionálny štetec na oči, takže ten tiež zapojím do budúceho článku.


Na záver len dodám, že takéto stretnutia a príjemné časy by som brala aj každý víkend. Mám z toho veľmi príjemný pocit a ešte raz chcem poďakovať zastúpeniu kozmetiky Couleur Caramel za pozvanie !

Poznáte Couleur Caramel? Zaujala vás nová kolekcia Double Je ? :-)
Patty

16 komentárov:

  1. Pro mě neznámá značka, ale moc se mi líbí balení produktů :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá najspodnejšia paletka mi pripomína naked3 :)) každopádne muselo byť super a verím že si si to užila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už som po tejto kozmetike pokukovala na biokrasa.sk, majú krásne balenia, zo zvedavosti určite niečo vyskúšam v budúcnosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tejto znacke pocujem prvy krat. Prosim ta, ako pigmentuju tie tiene? Ci to sa docitam v dalsom clanku? :) Normalne by som nieco vyskusala od nich, len neviem co :D
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vubec tuhle znacku neznam, ale zda se ze vypada hodne dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tej kozmetiky je uz strasne vela ako tak pozeram inak som o nej edte nepocula ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Značku neznám a ani mě moc nezaujala :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hmmmmmm zaujimave, zaroven nezname a pre mna velmi aktualne kedze mam citlivu plet ale celkovo moja koza reaguje citlivo. dufam ze budem mat moznost vyskusat. trosku sa uberam smerom vizazistiky a dufam ze neostanem len pri tej troske a vypracujem sa. zaujimavo pisane a mas perfektny bolg aj licenia. palec hore

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No presne, tiež by som brala takéto príjemné stretnutia aj častejšie, najmä v našom prírodno-kozmetickom svete takéto akcie takmer neexistujú...teda aspoň na Slovensku nie. Takže bolo veľmi fajn to konečne zažiť na vlastnej koži :) A ako pozerám na ten quiche, dala by som si ho opäť :D Sme rady, že sme ťa stretli a ďakujeme za spomenutie v článku :) A tešíme sa na tvoje líčenie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Túto značku poznám, mám od nich zatial len minerálny makeup, ale som plne spokojná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. *KolekciE a nie kolekciI ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. U dievčat som už článok čítala, ale priznám sa aj tu - zaujali ma najmä paletky, predovšetkým tá najväčšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Patty krásny článok a teda musím povedať, že spodná paletka je mea mega mega krásna a super, že ju máš doma. Budem sa tešiť na nejaké líčenie s ňou v tvojom podaní :) už som ju na ich stránke pozerala :) veď vieš, spomínala som ti, že ja som skôr na tú prírodu :) takže budem dúfať, že mi ju alebo aspoň jej podobnú prinesie ježiško :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Značku neznám, ale moc se mi líbí obaly produktů.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť