20. októbra 2015

Eos balzám / Áno alebo nie ?


Ahojte!

Asi pred mesiacom som sa stala "majiteľkou" môjho prvého Eos balzamu na ktorý som sa veľmi tešila.No a dnes by som sa s Vami chcela podeliť o prvý dojem a pár veci by som k nemu chcela napísať.Bude ma veľmi zaujimať aj váš názor, tak dúfam, že sa dole v komentárov vyjadrite, pokiaľ balzam máte :-)

Ja vlastním asi ten, ktorý som chcela najviac vyskúšať a tým je Summer Fruits/ Letné ovocie.
Mám ho zo stránky eosbalzamik.sk nájdete ju aj na FB - Eos balzamik. Samozrejme je viac stránok, takže je to na vás, myslím, že niekoľko druhov majú aj v DM-ke ale myslím, že tam je to najdrahšie .
Ja túto stránku môžem doporučiť a vyhovovala mi aj komunikácia so stránkou.
Cena na e-shope je 5,90€ čo je podľa mňa super.
Ešte by som spomenula, že na e-shope okrem slávnych balzamov nájdete aj iné Eos produkty ako krémy na ruky či krémy na holenie.
Poviem pár slov o balzame a aké sú moje pocity po mesačnom testovaní.
Tak ako prvé sa mi páči balenie, to je úžasné, jedinečné, aj keď teraz je už veľa napodobenín.Balenie mi sedí, je to v podobe "vajíčka" a je to podľa mňa zlaté a pekne vynikne v kozmetickej zbierke, respektíve jednoducho ho nájdem aj v kabelke.Farba je taktiež super, takže ja nemám čo obalu vytknúť, splnil moje očakávania.Vôňa je to čo ma trochu sklamalo, pretože som sa dočítala, že balzámy sú 100%prírodné,no mne to vonia skôr chemicky, veľmi prírodne ani nie.Niektoré chvíle mi tá vôňa vyslovene vadí a nie je mi príjemná, no neviem, je to len môj názor a zaujímalo by ma ako voňajú ostatné.Najviac cítim broskyne, takže by som to veľmi ako letné ovocie nenazývala. Konzistencia je samozrejme tuhá ale veľmi príjemný, skvele sa aplikuje, nejako mi ten tvar nevadí, a je príjemné krémová a ľahká.No ďalšie mínus je hydratácia a celkovo vyživovanie, ktoré podľa mňa ma nulové bodovanie.Jednoducho mi nehydratuje ako som čakala a v podstate nemá žiadny účinok/efekt na moje pery.Veľmi ma to sklamalo, pretože som dospela k tomu, že sa platí skôr za "obal" a značku. Takže to dopoužívam, rada by som skúsila ešte iné ale moje dojmy sú dosť zmiešané a skôr negatívne ako pozitívne.
Takže ja tento konkrétny práve veľmi nedoporučujem.Konečne rozhodnutie je skôr Nie ako Áno.
To je na dnes všetko,určite mi dajte vedieť čo si myslíte o tomto balzáme a či nejaký vlastníte?!
Patty

11 komentárov:

  1. ja ich mám 6 a pre mňa sú to top balzámy na pery :)) práve na tento čo máš ty som čítala negatívne recenzie aj na tú vôňu takže neviem, ja si pochvaľujem veľmi zelený ( honeysuckle honeydew a pomegranate raspberry ) ... ja zďaleka nekončím a chcem ich postupne vyskúšať všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balzámy na rty. To je u mě věc bez které bych se v kosmetickém světě vklidu obešla. Moje rty mám bezproblémové a to i v zimě. Eos jsem viděla i v Rossmanu, celkem se s nimi roztrhla mánie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Me Eos ze zacatku hodne zaujal, ale postupem casu jsem cetla spise negativni recenze.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bohužiaľ, je to pri EOS tak že nie každá príchuť má požadovaný účinok. Ja mám teraz Raspberry pomegranate a nie je vôbec tak dobrý ako Sweet Mint, za ten tie peniaze kľudne dám.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vieš čo tento mám tiež a tá voňa je taká dosť výrazna tiež sam mi tento moc nepozdáva ale chemická ani nie, ale ktorý krásne a najkrajšie vonia je určite na prvom mieste ten ružový strawberry sorbet, alebo ešte blueberry acai či honeysuckle, tieto su neni také mastnejšie tak asi preto tá hydratacia neni taka ako by sme chceli ale mám aj vanilkovy eos v tyčinke a ten musím pochváliť hydratácia je fakt oveľa lepšia ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám verziu Lemon Drop a tá vôňa tiež nie je nič moc. No na druhú stranu, ako starostlivosť o pery je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám 2 EOSi priamo z Ameriky a mám na ne aj posledný článok ( www.heralolstyle.blogspot.sk ) aa mňe chútí, vonia. Hydratácia nieje určite na suché pery! Ale neakú má... mňe príde aj že chráni ako taký obal nie úplne hydratuje.. (napr.: pred vetrom)... a budem rada keď si pozriete môj blog snažìm sa tam pridávať čo najviac ale niekedy to proste neide...skola a bodka bodka bodka povinností ;-* :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vôňa eosov mi nepríde chemická a tento mám tiež a mám ho rada, čo sa týka toho, že sa platí za značku, tak s tým úplne súhlasím. Eos je zbytočne predražený balzám na pery. Mám mnoho lepších a lacnejších. Takže za mňa tiež viac nie ako áno, ale rada ho so sebou ťahám v kabelke.
    S pozdravom

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som sa tiez na eos tesila a ked prisli k nam do deemky, frajer mi kupil jeden. Mala som ten modry, musim povedat ze vona bola jemna, nevtierava, ale pekna, konzistencia prijemna, ale co ma sklamalo tak aj teba je hydratacia. Mala som pocit akoby po par pouzitiach dokonca este aj akoby vysusoval.
    Za mna je to fajn vecicka, ale balzamik na hydrataciu pier za taku cenu to teda nie je.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Takze nie som jedina ktorej sa zda ze nehydratuje. cakala som nieco viac. musim po perach prejst velakrat aby som mala aku taku vrstvu. ovela lepsi je podľa mna nechtikovy alverde.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mě tyhle balzámky vůbec nechytly.. cena mi přijde přemrštěná.. ale jinak není vizuálně špatný.. ale asi kdyby stál max 60 Kč.. tak si ho koupím :-)

    OdpovedaťOdstrániť