5. októbra 2015

BIODERMA BLOGGER EVENT + SÚŤAŽ

Krásny začiatok týždňa ! :-)

Tie, ktoré sledujete môj instagram, tak viete, že som strávila víkend v Bratislave, vo veľmi príjemnej spoločnosti. Zúčastnila som sa dvoch akcií a pri tom si trošku oddýchla. Dnes vám podám krátky report o prvej akcii, ktorá sa konala v sobotu v hoteli Sheraton. Ako už z názvu viete, išlo o Bioderma stretnutie. Stretli sme sa viacero blogeriek s našou "vedúcou" milou, usmiatou Luckou :-) Ja som veľmi rada, že som sa mohla zúčastniť a stráviť príjemných pár hodín v skvelej spoločnosti. Veľmi si to stretnutie vážim, pretože to bolo za moje  4 roky blogovanie úplne prvé stretnutie, keďže mi to stále nevýchadzalo, pri tom Bioderma pravidelne organizuje tieto stretnutie.No ale dala som si predsavzatie, že už musím chodievať pravidelne a lepšie si to zariadiť :-)

Ako som spomenula stretla som sa s viacerými blogerkami(bolo nás 16, ak ma pamäť nemýli), v hoteli Sheraton.Najprv sme sa predstavili a išli na spoločný obed, ktorý bol úžasný, čo mi dá za pravdu viacero kočiek. Potom sme sa presunuli do konferenčnej miestnosti, kde prebiehala prezentácia k aktuálnej kampani Sébium. Keďže táto rada je zelenej farby, podmienkou bolo prísť v niečom zelenom, či už oblečenie alebo doplnky, čo som mala oblečená ja, môžete vidieť nižšie na fotkách :-)

Tu sme strávili vlasten zvyšok programu, prešli sme na takú odbornejšiu časť, kde sme sa dozvedeli čo to bližšie o tejto rade, taktiež aj z dermatologického hľadiska hlbšie o akné a o celkovom procese. Keďže ja som vyštudovala odbor kozmetička tak som čo to o akné už vedela ale bolo to príjemné a veľmi ma to bavilo. Niečo viac som sa dozvedela o produktov z rady Sébium. Neviem či viete, no Bioderma vytvorila súťaž Bioderma Blogger Contest, ktorá ma tri kolá a hlavnou cenou je zájazd do "srdca" Bioderma - Francúzska. Prvé kolo bolo vyhodnotené a ja dievčatám ešte raz gratulujem :-)

 Usmiata Vierka :-)
Po vyhodnotení sme sa trošku porozprávali,dali si drobné občerstvenie a pomaly sa rozlúčili :-)

Dostali sme aj krásne darčeky, veľmi ma potešil perníček v tvare Sébium produkty :-) Taktiež diár či pero, no a produkty z rady Sébium.Veľmi pekne ďakujem zastúpeniu Bioderma a aj ostatným blogerkám za príjemný čas :-) Verím, že sa čoskoro vidíme znovu !

Pre viac fotiek si môžete pozrieť môj Instagram TU !

Prechádzam ešte k jednej milej povinnosti a tou je menšia súťaž pre moje milé čitateľky :-) 
Keďže som toho dostala naozaj dosť, rozhodla som sa pre malú súťaž.Zasúťažiť si môžete o cestovnú taštičku produktov z rady Sébium v cestovnom balení. Myslím, že bude super, pre tích, ktorí Biodermu ešte nemali možnosť vyskúšať a tiet cestovné balenia budú fajn na vyskúšanie a potom sa rozhodne či skusíte plné balenia :-) Verím, že pri vašom rozhodovaní pomôže výhra :-)
Podmienkou je len napísať komentár s vašim e-mailom dole do komentára :-) 
Súťažime do 16.10.2015 !

Patty

56 komentárov:

  1. vava41@centrum.sk

    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to mohl být skvělý den s biodermou :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :)
    vyska91@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. xsimi01@gmail.com
    bioderma je moja oblubena znacka :) pouzivam sensibio miclearku a sensibio light soothing cream + napr. vdaka tebe tu sebium gumujucu masku. vzdy velka spokojnost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau :) biodermu zbožňujem a toto ti úprimne závidím a samozrejme doprajem :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kolibarovam@gmail.com mne uz asi nepomoze nic 😂😂😂😂😂

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujeme za krásnu súťaž!
    maja.pekyy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rada by som vyskúšala :) ondakovai@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Patty, som veľmi rada, že som ťa mala možnosť KONEČNE stretnúť, bola si jedna z mála blogeriek, ktoré pravidelne sledujem a ešte sme sa nevideli...snáď nabudúce bude aj viac času sa trošku viac zoznámiť a pokecať:) Krásny deň;) Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  10. parádny event :) tieto výrobky od Biodermy by som veľmi rada vyskúšala :) klaudysenjoyment@gmail.com
    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéé, to muselo být super a strašně se mi líbí, jak jste všechny aspoň trošku do zelena :)
    freedom.swallow@gmail.com

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty si zlatá! :) Ďakujeme. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jejich micelarni vodu jsem si hodne oblibila.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá to fakt moc pěkně, až závidím :D.
    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Patty, v prvom rade ti chcem napisat, ze absolutne skvely blog robis+genialne videjka, strasne rada ich pozeram :-) Znacku Bioderma mam tiez velmi rada a balicek by urcite potesil ;-) Pekny den. Katka
    mail: katarina.hercekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Micelárku od Biodermy používám už roky, ráda vyzkouším i něco dalšího.
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Si fakt milá,že sa podelíš :-)
    Zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. grznarova.anicka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Od této řady mám hodně oblíbený Global, který je na neplechy skvělý :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj,
    Biodermácke výrobky mám celkom rada a akurát mi dochádzajú zásoby, takže dúfam, že vyhrám :)
    Ďakujem :)
    k.hornakova@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. braunova.michaela1414@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. kristinkaherkelova@gmail.com :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Z tejto rady som este nic neskusala :) a rada by som
    sabina.hussein@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ahoj :) krasny clanok :)
    betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. jeej tak je super ste si to užili a že ste mali prisť všetky v niečom zelenom to je mile:))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Bioderma je skvělá :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Samozrejme, ako všetky nado mnou, skúšam svoje šťastie :)).
    lenka.brestenska@gmail.com
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Cestovní balení jsou stejně nej. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Tiež by som rada vyskúšala :)
    jeanelle@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ahoj, už dlhšie rozmýšlam že si zadovážim niečo z tejto značky, no študentsky život je náročný na financie :D Preto by bolo super si to aspon otestovať a zistiť, či sa to vyplatí. Moja pleť sa rôznymi vplyvmi počasia, prostredia, stresu mení a v poslednej dobe je problematický a už som zúfala keď ráno vstanem a vidím ďalšiu nedokonalosť. :( veľmi by ma výhra potešila ale moju pleť 100násobne viac :D

    dianascerbakova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Z Biodermy jsem zatím nic neměla, ráda bych vyzkoušela :-)
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Momentalne som v tom krasnom stave a cakame druhe babo...avsak prinasa to aj hormonalnu nerovnovahu co sa mi odzkadluje aj na pleti. Biodermu poznam a je super....miroslavabubakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Cestovne balenia sú na testovanie super. Ja som začala práve používať krém a čistiaci gél.ale ostatné by som tiež rada vyskúšala
    celkova.katarina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ahoj rada by som Biodermu vyskúšala ☺😊😀 💄zdilovalenka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. to jedlo vyzeralo úplne úžasne :) a takéto akcie vám, ako blogerkám strašne závidím :)
    kalinovak528@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. tak to by ma velmi potešlo taká sada, - denisa.sadecka@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť