26. septembra 2015

Real Techniques Sculpting Set / recenzia

Prajem vám pekný, aj keď upršaný víkend !

Dnes keď je také pochmúrne počasie, som sa rozhodla konečne zverejniť recenziu na moje nové štetce, ktoré mám už síce dlhšie,ale aspoň môžem ponúknuť plnohodnotnú recenziu. Ja osobne mám v tomto počasí neskutočnú chuť na zabalenie sa do perín s notebookom a čítať rôzne články, recenzie, pozerať líčenia a videá atď..Je to pre mňa veľký relax.Tak verím, že aj dnešné čítanie bude zas pre vás relax ♥

Dnes bude teda recenzia na sadu štetcov od Real Techniques, ktorá sa volá Sculpting Set a patrí medzi tie novšie. Nájdete ju na slovenskej stránke www.rosemont.sk, ktorá je úplne úžasná, mám z nej aj preslávenú paletku Chocolate Bar od Too Faced (recenzia) a tieto štetce. Je vynovená,moderná a priehľadná. Určite odporúčam, nájdete na nej okrem bio(prírodnej) kozmetiky, dekoratívnej kozmetiky tak aj doplnky ako napríklad krásne vonné sviečky.

Real Techniques štetce ja osobne mám veľmi rada, mám už dve sady a tie používam už asi tri roky a sú stále úžasné a vyzerajú ako nové. Som s nimi veľmi spokojná tak som sa veľmi tešila aj na túto sadu. Hneď čím na prvý pohľad očarí je vzhľad štetcov. Krásne, metalické ružové štetce predsa nesmú chýbať u kozmetickej maniačky.

Prišli zabalené ako je to u RT známe, mne sa veľmi páči, na zadnej strane je napisané aký štetec tam je a na čo slúži.

Ako som spomenula krásne balenie, páči sa mi ružový vzhľad, štetce majú pevnú rukoveť tak aj štetinky. Štetinky sú zo syntentických vlákien, takže pre nanášanie tekutých produktov ako stvorené.

Sada obsahuje:

  • sculpting brush: na kontúrovanie tváre. Vytvarovať ním môžete lícne kosti pomocou bronzeru, alebo zvýrazniť líčka pomocou lícenky.
Moje použitie: Keďže ma pevné štetinky, tak je skvelý aj na aplikáciu makeupu, alebo na kontúrovanie, ktoré má byť výraznejšie, na vytvarovanie lícnych kostí je perfektný. Má primeranú dĺžku štetiniek, štetinky nevypadavajú a je skvelý

  • fan brush (set exclusive): štetec vhodný pre nanášanie rozjasňovačov, alebo "ometanie" opadaných práškových produktov z tváre behom líčenia.
Moje použitie:Ako je napisané, na opadnuté nechcené produkty je skvelý, jemne oprášiť pod očami a hotovo. Ale najlepší je aj tak na rozjasnenie, najmä nad lácnymi kosťami, poprípade na vykontúrovanie nosa.

  • setting brush: štetec určený k nanášaniu rozjasňovačov alebo k zapudrovaniu menších oblastí.
Moje použitie:Milujem ho na zapudrovanie pod očami, alebo na nedokonalostiach, kde naozaj potrebujem precízne zapudrovanie. Alebo znovu na rozjasnenie, či kontúrovanie.

Ja som veľmi spokojná, RT znovu nesklamali, táto sada je skôr na kontúrovanie, pretože Sculpting brush je skvelý na lícenku, bronzer, fan brush na rozjasnenie, kontúrovanie nosa a Setting brush na púder a rozjasnenie väčších plôch.
Ja som nadšená a sadu môžem doporučiť.Cena je 29,39€ a nájdete ju TU !

Páčia sa Vám tieto ružové štetce ? Máte niečo od Real Techniques ?
Patty

5 komentárov:

  1. Mám Sculpting brush a zamilovala jsem si ho na nanášení makeupu :) Celkem lituju, že jsem si nekoupila celou tuhle sadu, ale třeba Fan brush bych určitě nevyužila, ale Setting brush si chci někdy pořídit

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten druhý štětec vypadá celkem vtipně :D Každopádně tuhle značku mám na wishlistu, tak snad na Vánoce :)

    September Favourites

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to super sada, moc se mi líbí, ale ten setting brush už doma mám, tak by bylo zbytečné mít dva :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek, také bych potřebovala štětce. Mám už jedny vyhlídnuté tak snad do Vánoc budou moje. Jinak Real Technics rozhdně nikdo neudělá chybu

    OdpovedaťOdstrániť