1. septembra 2015

NEW IN: /www.fajnsminky.cz

Ahojte ! 
Vítam vás pri novom článku a dnešný článok bude recenzia na produkty, ktoré mi prišli z českého beauty e-shopu www.fajnsminky.cz
Táto stránka ma veľmi zaujala svojím výberom produktov, hneď som si tam našla niekoľko favoritov, ktorích vám dnes ukážem. ťsa mi najmä to, že si tu môžete zakúpiť také značky alebo skôr produkty, ktoré nie sú bežne dostupné u nás v kamenných predajniach.Takže za to veľké plus !
Ako prvé tu mám dva produkty od Loreál Paris. Loreál mám veľmi rada, no výber produktov práve u nás nie je najlepší, takže som rada, že som našla aj práve túto značku na e-shope.
Vybrala som si Glam Bronze Wild Instinct, čo je náádherny broznér, ktorý vám dodá vzhľad opálenia a má krásnu hnedú farbu, nie ej vôbec oranžová, čo mne veľmi vyhovuje. No uznajte, že tá farba je na kontúrovanie skvelá :-) Páči sa mi balenie, je veľmi pekné a celkovo dizajn toho bronzeru, ma taký leopardí vzor. Obsahuje okrem iného aj štetec a užitočné zrkadielko. Čo sa týka výdrže, tak vydrží naozaj super, krásne sa s ním aj tieňuje. Ja ho môžem len a len doporučiť.
Nájdete ho TU !

Druhý produkt ako ste si mohli všimnúť na fotke tak je riasenka Million lashes diamonds, ktorú som vždy chcela, takže znovu som sa neskutočne tešila na vyskúšanie.Obal je veľmi krásny a veľmi sa mi páči.Ako aj kefka je úplne super.No čakala som že táto riasenka mi dodá taký ten wow efekt, ale tie riasy po nej sú dosť prirodzené a je to iba tak, že niečo na nich je.Ani extra nezahustí, nepredĺži či nezvýrazní.Táto riasenka sa bude hodiť skôr tým, ktorí majú riasy pekné a chcú naozaj len jemnučko zvýrazniť.Na bežný deň fajn riasenka.Mohli ste ju vidieť už vo viacerých líčiacich videách u mňa na youtube(klik)
Nájdete ju TU!


Ďalej tu mám moju ďalšiu vysnívanú vec a tou je rúž Rouge Prodige od Clarins v odtieni125 Mochaccino. Je to náádherna kávová farbička, ktorá dokonale zvýrazní pery ale zároveň ich hydratuje.Nie je to ten pravý rúž, ale skôr rúž a balzam v jedno, finish je lesklý a ja som z nej očarená.V súčasnej dobe mám tieto hnedé odtiene rúžov neskutočne rada a preto tento patrí medzi moje TOP-ky !
Obal je taktiež úplne dokonalý, krásna zlatá farba ktorá pôsobí luxusným dojmom.Za mňa palec hore!Ešte spomeniem výdrž, ktorá je skôr priemerná, keďže je to také balzamové..

Pridávam fotky z mobilu, čo poviete ? :-) A nakoniec tá vôňa je užasná !
Nájdete ho TU!
 No a posledný produkt je táto kémová lícenka od značky Revlon.Túto americkú značku znovu nájdete na e-shope, krásny výber produktov a táto lícenka ma veľmi zaujala.Veľmi rada mám práve takýto typ líceniek.Je krásne pigmentovaná, je skvelá práve na suchú pleť, pretože vyzera prirodzene a sviežo. Určite môžem doporučiť, výdrž je super a balenie tiež! Nemám jej čo vytknúť.Ja mám odtieň 100 Pinched Joues.Určite sa pozrite aj na iné odtiene tie sú taktiež skvelé.Táto licenka patrí medzi moje najobľúbenejšie, krásny odtien na bežné nosenie.Čo poviete?

Nájdete ho TU !

Tak a to je na dnes všetko odomňa :-) Dúfam,že sa vám článok páčil, určite mi napíšte či poznáte tento e-shop a čo hovoríte na produkty.
Patty

6 komentárov:

  1. Tento eshop vůbec neznám, ale všechny ty výrobky vypadají tak božsky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké produkty, o eshopu jsem ještě neslyšela :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa tiež veľmi pačia tieto farby ružov nie su ani take vyrazne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento bronzer je tak krásny! Videla som ho v nejakom e-shope, dokonca neviem, či aj niekde v drogérke v zahraničí, ale obchádzala som ho, lebo som akosi neverila jeho odtieňu. Lenže ten vyzerá viac než dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť