6. septembra 2015

New in: Makeup Revolution

Krásnu nedeľu prajem kočky :o)

Dnes pokračujem článkom s názvom NEW IN, pretože mám tu ďalšie nové produkty, ktoré mi pribudli v poslednom čase do kozmetickej zbierky.Dnes sa budeme zaoberať kozmetickou značkou Makeup Revolution, ktorú nájdete TU !
Túto značku určite všetci poznáte, na blogoch sa o nej už všeličo popísalo, no dnes je rad na mňa a na moju skúsenosť.
Vlastním tri produkty od tejto značky a testovala som ich nejaký čas.

Ako prvý produkt tu mám rúž v trošku nezvyčajnej a menej nositeľnej farbe, no mne sa strášne páčila a dlho som chcely vyskúšať niečo extra. Myslím, že ako na leto tak aj na jeseň bude super !
Je to teda rúž ICONIC PRO
Už na prvý pohľad som bola z tohto rúžu nadšená, krásny  obal, ktorý mi síce až moc pripomína obaly MAC rúžov, ale veď to je v podstate len pozitívum. Odtieň rúžu ma nadchol aj naživo, naozaj krásna fialová, ktorá je tmavšia a chladnejším nádychom, no je úžasná ! Rúž ma skvele nanáša,nie je až tak krémový, ale pery nevysušuje.Ach, už teraz mám zálusk na ďalšie odtiene, pretože majú úplne úžasný výber, veď posúďte samy KLIK ! Ja tento rúž môžem odporúčiť, táto farba nie je pre všetkých a aj ja ju budem nosiť skôr príležitostne, ale kto by ju chcel a nevedel ako ju správne pri líčení použiť, budem robiť čoskoro makeup tutoriál práve s týmto rúžom, tak ma nezabudnite odoberať TU ! Cena je 129 Kč a za tú cenu je to veľmi dobrý rúž, v podstate mu nemám ani čo vytknúť.Prekvapil ma !
Ďalší produkt ktorý tu mám ste už mohli vidieť niekoľko krát v mojích líčiacích videách,pretože mi veľmi sedí a rada ho používam.No je to obojstranná fixtužka na vykreslenie a zafixovanie obočia.Z jednej strany je ceruzka na vykreslenie obočia a na druhej je fixka na zafixovanie. Na stránke ju nájdete TU ! Ja mám tmavý odtieň, no uvítala by som aj svetlejší.
Ja som z neho nadšená, používam aj ceruzku aj fixku, s ceruzkou odporúčam veľmi jemne pracovať, pretože je vysoko pigmentovaná, ale krásne sa s ňou dá vykresliť obočie, Potom keď s ňou vykreslím obočie tak ju kefkou na obočie roztieňujem, pre prirodzenejší vzhľad.No a fixkou pracujem ešte jemnejšie na takých miestach, kde chcem chlpky a ceruzku zafixovať. Úplne super produkt ! Mám taký aj od Sleek-u a čím viac si obľubujem práve tento typ produktov na obočie !

No a posledný produkt je tiež ich novinka a tým je profesionálny štetec na tieňovanie očí, konkrétne TENTO ! Je teda určený na kontúrovanie očných tieňov.No úprimne tento štetec ma veľmi sklamal.Píše sa, že je vyrobený z najjemnejších syntentických vlákien, ale je strašne ostrý a dráždi mi oči.Na oči je podla mňa úplne nepoužiteľný a neodporúčam nikomu s ním tieňovať očné tiene v ohybe oka.Na to je aj dosť veľký.Jediné použitie vidím použiť ho na kontúrovanie nosa, na to ešte pôjde, keď už na nič iné, ale na to je zas pomerne malinký, ale na menšie kontúrovanie fajn..
Cena je 199 Kč a ja by som si ho nekúpila, štetinky nie sú jemné a nie je to štetec, ktorý by stál za to.
Mrzí ma, že som musela ukončiť recenziu negatívne,ale z prvých dvoch produktov som veľmi nadšená no na záver prišlo sklamanie.

Určite ale MR ma skvelé produkty, ja už mám viacero z nich napísané na wishliste a určite aj vy nejaké produkty máte doma.Tak mi môžete napísať, čo na ne vravíte a či túto značku mate radi :-)
Pekný zvyšok víkendu.
Patty

9 komentárov:

  1. Ta rtenka vypada velice pekne, ale odvahu na takovou tmavou barvu nemam.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Makeup Revolutin mám ráda, mám od nich paletku stínů, konturovací paletku a rtěnku a jsem se vším moc spokojená :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Konturovaciu paletku mas aky odtien prosim ta? Dark alebo light.

      Odstrániť
  3. Minulý týden jsem si od MR koupila 3 rtěnky a jsou moc fajn. Mám jeden fialový odstín, ale ten je teda méně nositelný, než ten tvůj. Snad v nějaké kombinaci bude dobrý. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super recenzia, ICONIC PRO rúže vyzerajú zaujímavo, štetce ma nelájakú (aj tie väčšie kontúrovacie na tvár vyzerajú zvláštne). Od Makeup Revolution mám paletku matných tieňov Esential Mattes2 (priemer), rozjasňujúcu a kontúrovaciu paletku Smoulder a lícenku a mono tiene (super!): http://krasavnutri.blogspot.sk/2015/04/multifunkcne-mono-do-kabelky.html momentálne som si kúpila paletku líceniek Sugar and Spice (čakám na ňu) a brúsim si zuby na fixátor mejkapu a novinku, ktorá ešte v Sk&CZ eshope nie je: http://www.makeuprevolutionstore.com/index.php/face/sculpt-contour-kit/ultra-contour-palette/ultra-contour-palette.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělá recenze. Značku Make up Revolution mám moc ráda, hlavně jejich paletky očních stínů. Rtěnku od nich ale ještě nemám žádnou, tak to budu muset napravit. Tahle totiž vypadá zajímavě :)

    Essence novinky: Podzim 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak rtěnku jsme si vybrali úplně stejnou :D Mám ji ve stejném odstínu a plánuji s ní jedno líčení :) moc pěkné věci, ty štětce vypadají zajímavě!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Túto značku zatiaľ úplne ignorujem, aj keď má v portfóliu produkty, ktoré sú zaujímavé. Mňa však veľmi odrádzajú obaly, ktoré sa mi vôbec nepáčia. Je to smiešne, ale vážne s tým mám problém :(
    Avšak tvoj rúž ma zaujal. Podobné farby na pery mám rada a v jesennom období ich aj nosím. Najradšej mám Melted Violet od Too Faced, ktorý je o niečo chladnejší, bez akéhokoľvek náznaku perlete, takže farba je úplne "jednoznačná" (teda, dávam tu myšlienky...) a rada ho kombinujem s teplou matnou karamelovou na očiach. Na blogu mám aj kompletné líčenie, ktoré je mojou jesennou srdcovkou :) Takže sa teším na tvoje líčenie.
    No a štetec ma vydesil už z prvého pohľadu na fotku. Až ma z neho cez obrazovku rozboleli viečka!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Štětec vypadá hrozně už jen na fotce:-D
    Ale rtěnka je úžasná!!!

    OdpovedaťOdstrániť