13. septembra 2015

NEW IN: Bornprettystore.com


Ahojte ! :-)

Dnes tu mám pre Vás nedeľný článok v podobne new in postu, kde vám ukážem pár vecí, ktoré mi prišli zo zahraničnej stránky www.bornprettystore.com
Túto stránku som osobne poznala dlhšie, takže myslím, že ani u vás to nebude novinkou. Je to e-shop, ktorý ponúka veci od oblečeniea, doplnky až po kozmetiku. Nájdete tu naozaj široké spektrum produktov..

Čo by vás ešte mohlo zaujímať, tak aj keď to je zahraničná stránke, posielajú veci celosvetovo, takže aj na Slovensko :-) Mne môj balíček prišiel pomerne dosť rýchlo :-) Cca 2 týždne :-)

Tak no mám tu tri veci, ktoré som si vybrala a samozrejme z kozmetickej oblasti.
Ako prvú vec som si vybrala tento set štetcov, ktoré majú byť "earth-friendly" čo je super, prišli aj pekne zabalené vo vrecúšku a majú príjemne štetinky, ak ste videli môj predchádzajúci článok, tak viete, že mám už také isté štetce.No ešte pred tým ako mi prišli tie, som si objednala tieto takže to bolo úplne náhodou, že mi tá stránka poslala "podobné"štetce, ale nevadí, aspoň môžem porovnať a jednu sadu venovať sestre.
Tieto štetce sú na chlp také isté ako tie predchádzajúce, jeden kabuki štetec, štetec na lícenku/púder/brozner, štetec na aplikovanie očného tieňu na celé viečko a štetec na tieňovanie tieňov.
Za seba musím povedať, že štetce sú úplne super, krásny tvar, štetinky sú jemné a pevné a celkovo sa mi zdajú dosť kvalitne, aj keď to nemá nejakú známu značku, Je tam vyritá značka(na rukoveti) ale nepoznám ju . Ja ich môžem doporučiť a je v podstate jedno či si kúpite ten set z predchádzajúceho článku alebo tento.Sú naozaj také isté.
Cena je  9.17 $ a nájdete ich TU !



Ako ďalší produkt som si vybrala sadu umelých rias, ktoré sú za tu cenu úplne super a čítala som na viacerých blogoch recenzie na umelé riasy z tejto stránka.No ja som skoro odpadla aké sú skvelé ! Síce už nemám ani jedny, ale určite si kúpim najmenej 6 balení. Pretože, keďže líčim aj iných, tak používam umelé riasy aj na nich a tieto sú skvelé snáď pre každého, sú mierne výrazné a úplne super sa snimi pracuje a výsledný efekt je užasný !! Odporúčam všetkymi desiatimi !!Sú jemnučké, naturálne a oko nedráždia a nikto sa nesťažoval, mohli ste ich vidieť "v  akcii" vo viacerých líčiacich tutoriálov, takže pridávam prá videí aj s presným časom kde ich uvidíte.
Cena je inak 7.17 $ a nájdete ich TU !
5:27
3:48


Toto nie je až tak kozmetický produkt, ale veľmi ma lákalo vyskúšať takéto "fake tetovanie" a tie vtáčiky vyzerajú užasne, no na stálo by som si to nedala, keďže už to ma každý druhý človek :-) Ale ak vás to láka vyskúšať odporúčam si to kúpiť, nestojí to veľa a pre zábavu alebo len tak je to fajn, vyzerá to ako ozajstné, aplikácia je ľahká takže si môžte pozrieť fotku kde toto tetovanie mám :-)
Cena je 0,99$ a nájdete ich TU !

No a posledný tip na nákup na tejto stránke je táto nádobka aj s mini beauty blenderom, no o ten mi až tak nešlo, aj keď pod oči na zapracovanie korektoru je fajn, pretože je malý a zájdete s ním tak, kde možno ani štetcom nie. Keďže ja mám svojho beauty blendera tak som potrebovala ho nejako skladovať, keďže tu je celkom nevýhoda oproti štetcom, poprípade keď ho potrebujem pobaliť a idem líčiť inde, tak nemám ho kde dať a hodeného v kabelke..hm, to nie je veľmi hygienické, preto som sa rozhodla zobrať tento obal, ktorý je fakt super ! Takže pre tie, ktoré ešte neprišli na to, ako uskladniť beauty blendera, toto môže byť dobrý nápad :-)
Cena je 0,99$ a nájdete ich TU !

No a to je koniec dnešného postu, aj dúfam, že sa Vám páčil a že vás produkty zaujali.
Ja ďakujem stránke Bornprettystore.com ,z kade tieto produkty pochádzajú za spoluprácu.
Patty

5 komentárov:

  1. perfektný New in, super produkty :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To tetování vypadá skvěle. I když ptáčky má snad každý, tak mě se to prostě líbí :)

    Spotřebováno: Srpen 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super vecičky si si nakúpila :) Na tej fotke s tetovaním ti také jemné líčenie očí veľmi pristane! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý článek.. Ty umělé řasy vypadají dobře!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť