7. septembra 2015

NEW IN: BareFaced Beauty

Pekný aj keď upršaný deň prajem :-)
New in články sa stali momentálne u mňa celkom časté, pretože kozmetika mi stále pribúda a ja pomaly nestíham testovať :-) Preto občas meškám a aj tieto produkty, ktoré vám dnes ukážem mám doma už 2 mesiace.No verím,že na dobré sa počká :-)
Dnes vám predstavím produkty od značky BareFaced Beauty, pre mňa to bola neznáma značka, no veľmi ma zaujali produkty a hlavne keď som sa o tejto značke dozvedela viac.

Barefaced Beauty je ocenená kozmetická značka, vyrobená v Anglicku, ktorá poskytuje širokú škálu čistých, prírodných minerálnych kozmetík. Naše minerálne kozmetiky sú vyrobené zo 100%-ne prirodzených zložiek, ktoré neobsahujú chemické látky, parabény, etanol a parfumy, a preto sú  prospešné pre problematickú a citlivú pleť. Naše kozmetiky sú úplne bezpečné, plne testované a získali schválenie „Cruelty Free International“ , schválenie „PETA“ a schválenia „Vegan Society“ a „Vegetarian Society“.

Táto značka je populárna hlavne svojím minerálnym makeupom,ktorý mám konečne už aj ja a dnes vám napíšem svoj názor.Takže rovno začnem s týmto makeupom.
Keďže ide o minerálny makeup tak je v takomto "kalíšku" a je sypký. Dlho som váhala nad odtieňom, no keďže mám žltý podtón pleti tak som vybrala tento "True" odtieň. Ktorý som teda super vybrala, pretože mi sedí. Tento makeup je dostupný v troch verziach 1,5 g alebo 2.5 g alebo 12 g. Ja mám ten najmenší, čo mi vyhovuje, lebo predsa som nevedela veľmi aký bude a na začiatok úplne stačí,
Na stránke môj odtieň nájdete TU ! Veľmi sa mi páči aké majú široké info o produkte, popis, obsah,zloženie..fakt super spracované.Preto mi príde zbytočne písať to čo sa dočítate tam.
Ja s minerálnymi makeupmi skúsenosť nemám, preto tá aplikácia bola zo začiatku dosť ťažká.Chce to len čas a nájsť si k tomu cestu.Pár krát sa mi stalo, že som ho zle použila a výsledok na tvári bol hrozný. Uistite sa, že produkt je naozaj na dne a nevysype sa vám. Kto nie je naučený na minerálny makeup, odporúčam, pridať zo začiatku trošku vody, aby ste dosiahli podobnú textúru, poprípade pre suchú pleť trošku hydratačného krému. Veľa ľudí si kúpi tento produkt už len kvôli zloženiu, ktoré je teda prírodné a tak nijak neškodí pleti.
Obsahuje teda prírodné zložky, neupcháva póry a neobsahuje oleje. Ja som bola veľmi zvedavá na krytie.Keďže u sypkách makeupoch toho veľa nečakám,no bola som prekvapená, pretože vďaka tomu, že sa dá skvele vrstviť tak zakryje aj menšie nedostatky, predsa na tie väčšie je určený už krycí korektor.
Fotky na tvári pre Vás nemám, ale budem robiť čoskoro video líčenie, kde niečo o tomto makeupy aj poviem,ukážem ako ho aplikujem a ako vyzerá na pleti, takže to si nechám na video :-) Neskôr ho pridám do tohto článku a budem vás informovať. Ale našla som skvelú recenziu so super fotkami u Katky, takže odporúčam pozrieť TU !


Ďalej mi prišla aj sypká lícenka, ktorá mi prišla v záujimavom odtieni(odtieň Selene). Za tento odtieň som veľmi rada. Ja ani tú farbu neviem popísať, je jednoznačne v chladnom podtóne, takže skvelá na zimu, teraz ju ešte veľmi nenosím, no cez zimu bude mojím favoritom. Taká chladná, staroružová farba..Znovu obsahuje prírodné zložky, neobsahuje alcohol, je sypká, takže pri aplikácií treba znovu dávať väčší pozor,ja na ňu používam flat top štetec, teda taký s ktorým sa dá dobre zapracovať. Keď s ňou dobre pracujete, môžete s ňou aj kontúrovať,pozor, je vysoko pigmentovaná, takže stačí malinko a radšej vrstviť.Vďaka minerálnym zložkám zjemňuje pokožku. 
 Nájdete ju TU ! Majú v ponuke niekoľko odtieňov, takže s výberom problém nebude..
Čo mňa veľmi potešilo je jej výdrž, efekt vydrží celý deň, a lícenka sa stráca naozaj pomaly.Kvalitna je na mieste a ja som z nej nadšená.Teším sa na zimné obdobie, kedy ju budem používať stále !
 Pridávam aspoň swatche lícenky a makeupu, určite aj lícenku uvidíte vo videu. Nezabudnite ma odoberať na youtube kanále TU !

No a poslednými produktami, ktoré mi prišli je sada štyroch štetcov, je to konkrétne Bamboo sada a nájdete ju TU !
Myslela som si, že to nebudú dobre štetce, no kvalita ma prekvapila, sú no name, ale tie štetinky sú veľmi jemnučké, hebké a krásne sa s týmito štetcami líči.Táto sada obsahuje kabuki štetec(skvelý na púder, na cestovanie), potom štetec na púder, no je dobrý aj na lícenku a dva štetce na oči, jeden na aplikáciu očného tieňa na celé viečko a druhý na tieňovanie
Pre nenáročných túto sadu môžem doporučiť, obsahuje základne štetce na tvár tak aj na oči, aj keď mi chýba štetec na tekutý makeup. Cena je 7,90€ 

Tak, toto je na dnes odo mňa všetko, verím, že Váš recenzia zaujala a ak vás nejaký produkt zaujal napíšte mi, budem rada :-) 
Patty

6 komentárov:

  1. Mňa teda jednoznačne najviac zaujala lícenka, má nádhernú farbu! Teším sa, keď ju uvidím "v akcii" vo videu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten odstín tvářenky je božský!!! A zaujal mě i make-up :)

    Essence novinky: Podzim 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tuto kosmetiku vůbec neznám se musím přiznat. Ale moc se mi líbí odstín tvářenky :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Minerálny makeup používam už niekoľko rokov a mám doma aj túto značku - makeup v odtieni Gracious (tiež mám inak žltý podtón pleti :) ) a lícenku v odtieni Athena. S obomi som veľmi spokojná, už som ich recenzovala na mojom blogu :) Na minerálny makeup mi v poslednej dobe vyhovuje najviac Buffing brush od Real Techniques. Inak tá sada štetcov čo máš vyzerá úplne ako tá, čo mám od značky EcoTools.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lícenka má brutálne krásny odtieň!!!
    S minerálnymi makeupmi už nejakú skúsenosť mám a chcem ju ďalej rozvíjať. Najnovšie sa chystám na miner. MU od značky ZAO a Bare Minerals, no zaujal ma aj BareFaced Beauty.

    OdpovedaťOdstrániť