9. septembra 2015

GOSH Velvet Touch Matt Lipstick recenzia / Video: Líčenie s GOSH

Krásny deň ženy !

Dnešný článok by som tiež mohla nazvať ako New in, pretože sa vlastne jedna o novinku, ale dnes to spojím aj s líčením, teda s videotutoriálom.No Gosh predstavil nové odtiene rúžov Velvet Touch Lipstick, tentokrát ale matné rúže, ktoré majú nádherné jesenné odtiene.Matné rúže sú čoraz viac populárnejšie takže tento je naozaj trendový.
Naozaj krásny výber a už teraz by som si kúpila minimálne tri.No jeden je už u mňa a môžem kľudne povedať, že sa stal mojím najobľúbenejším momentálne.Nádherná, staroružovo-hnedá farba, ktorá vyzerá úplne nádherne a myslím,že sa mi celkom aj hodí.Je prirodzená ale zároveň výrazná.
Je to odtieň Matt Rose (002).
Balenie je úplne klasické, toto je mimochodom, môj úplne prvý rúž od Gosh-u a som veľmi spokojná.
Balenie je skvelé, matné a jednoduché.
No uznajte, krásna jesenná farba :-)
Vôňa je veľmi jemná,konzistencia rúžu je pomerne dosť tuhá až taká vosková, no veľmi dobre sa nanáša(viď.video), a vyzerá na perách skvelo.Nato, že ide o matnú verziu tak som nepostrehla nejaké suché miesta na perách.Taktiež výdrž je super, vydrží nejaké to jedenie, pitie a dá sa aj ľahko a dobre vrstviť, Ja som s ním veľmi spokojná.Veď sami posúďte z videa, kde tento rúž aplikujem a môžete vidieť, ako vyzerá v kombinácií podobnej farbe na očiach,Podľa mňa super!

Natočila som líčenie s použitím čo najviac produktou GOSH a na záver videa som si pre Vás prichystala menšie prekvapenie, v podobne SÚŤAŽE ! Takže ak chcete aj vy skúsiť niečo od Gosh, tak si pozrite video až do konca!


Na záver Vám ešte prinášam skvelú akciu, pokiaľ Vás tento nový matný rúž zaujal.Nezabudnite, že je viac odtieňov, takže si každý vybere.Pozrieť si ich môžete TU!
Akcia platí do 30.9.2015 !

Patty

10 komentárov:

  1. rúž je krásny, páči sa mi aj ten najtmavší, vlastne sa mi páčia skoro všetky odtiene, takže asi zavítam do Fann a miniem tam svoje veno :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplne dokonalo ti pristane! Nádherná farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná barvička.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/kosmeticke-peklo-nebe-po-treti.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mam rada takove barvy, takze odstin se mi libi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeej ten ruž je krasny to musim hned pozriet jooj :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherný odtieň, silno nad ním pouvažujem, je fakt krásny!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherný odtieň. Veľmi jemný, vhodný na bežný deň. Presne taký by sa mi teraz hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť