10. augusta 2015

Too Faced Chocolate Bar / recenzia a 3x líčenia

Ahojte ako už z názvu dnešného článku ste si mohli všimnúť, dnes vám predstavím moj najnovší paletkový prírastok a to asi tú najúžasnejšiu paletku - Chocolate Bar od Too Faced ! Musím sa priznať, že laská na prvý pohľad to nebola. Mám veľký počet paletiek a tak som nechcela už ďalšiu, lenže čoraz viac som pozerala líčenia, recenzia na ňu a veľa z vás písalo, že je lepšia ako paletky od UD(mám Naked 2) tak a mala som narodeniny no a práve aj táto paletka sa stala mojím narodeninovým darčekom.
Na Slovensku je naozaj ťažko zohnateľná v Česku to je o niečo lepšie, pretože si ju môžete kúpiť v Sephore. No my sme ju objavili na stránke rosemont.sk(klik), ktorú môžme vrelo odporúčiť, je priehľadná a dajú sa tam zohnať zaujímavé produkty. Takže dnes by som Vám  rada pomohla ak sa rozhodujete či ísť do tejto paletky alebo nie, či je lepšia ako napríklad Naked paletky od Urban Decay a taktiež ak nemáte možnosť si ju  kúpiť zo zahraničia tak odporúčam už vyššie spomínaný e-shop. Dnešný článok bude naozaj dlhý,zaplavím vám fotkami paletky z každého uhla a taktiež líčeniami.
Na tejto paletke ma zaujalo úplne všetko, no uznajte táto krásna ružová krabička vyzerá dokonalo, luxusne a ja som sa zamilovala ♥ Veľmi sa mi páči dizajn, písmo, ktoré výrobcovia použili, woow :-) Úplne dokonalé spracovanie ! Veď uznajte !
 Na zadnej strane sú odtiene očných tieňov s názvami. Plus nejaké to info o tieňoch..
Tadááá !! Moja čokoládka, krásna, chutná a voňavá !! Už ako som ju vytiahla z krásnej(dnes toto slovo budem používať ultra často) ružovej krabičky ma zavalil prívan sladkej jemnej, čokoladovej vôňe. Obal vyzerá ako tabuľka čokolády, znovu je na nej nápis a to krásne spracovanie, písmo áách :-) Obal je plastový, veľmi kvalitný a pevný a paletka sa sama rozhodne nechcene neotvorí. Zatváranie je na magnet. No a prečo vonia po čokoláde? Pretože ako je už aj na samotnej krabičke napisané, tiene sú vyrobené zo 100% prírodného kakaového prášku. Neobsahuje parabény a sírany (sulphates). Bohatý na antioxidanty. ktoré upokojujú kožu očných viečok ! Paleta má 18,9g.
Ako bonus je v krabičke priložený aj návod na líčenie pre modré, zelené a hnedé oči, no ten som zabudla zaznamenať, celkom pekný bonus a je tam aj podrobný návod, kde aký tieň má ísť.

Prejdem na ten poklad, ktorý sa ukrýva vo vnútri čokoládky.Paleta obsahuje 16 tieňov na oči jemne voňavých po čokoláde. Tiež sa tu ukrýva pomerne veľké, užitočné zrkadlo a znovu krásny nápis, ktorý tomu dodáva luxusný vzhľad ! Nápis Chocolate Bar má krásnu zlatistú farbu s nádhernými odleskami. Na tieňoch je ešte priehľadná fólia s názvami, mne trošku vadí, že názvy nie sú rovno v paletke ako je napr. u Urban Decay. Každý tieň má spojitosť práve s čokoladou, ako si už v názve tieňoch môžete všimnúť aj samy. Dopriala by som každému "ochutnať" tento skvost, tie tiene sú nádherne, jemné, voňavé po sladkej čokoládke a keď vravím ochutnať, tak to myslím doslova
! Tie tiene ešte aj chutia sladko, priznajte sa, kto máte túto paletku či ste neskúšali ďobnúť ? :-))

Paletka ponúka celý rad úprav od elegantného matného vzhľadu až po zmyselný a trblietavý.

Paletka na priamom slniečku, práve tu môžete vidieť jej plnú krásu. Tie krásne trblietky v tieňoch, ten horný tieň v pravo má preto taký fliačik, pretože som doňho zbehla mokrým prstom a ešte to neuschlo :-))

Paleta Obsahuje: (zdroj.rosemont.sk)
Gilded Ganache - Tmavohnedý satén so zlatým leskom.
Milk Chocolate - Taupe satén.
Black Forrest Truffle - Tmavo vínová so zlatým leskom.
Triple Fudge - Tmavo hnedá čokoláda.
Salted Caramel - Teplá oranžová tónovaná s  hnedou matnou povrchovou úpravou.
Marzipan - trblietavá ružovo béžová.
Semi Sweet - stredne hnedá matná.
Strawberry Bon Bon - Ľahko trblietavá detská ružová.
Candied Violet - Tmavo purpurová s jasným fialovým leskom.
Amaretto - Medový lesk.
Hazelnut - Teplá hnedá so zlatým leskom.
Žiarivo zlatý lesk.
Haute Chocolate - Hnedá s teplým leskom.
Cherry Cordial - Teplá vínová s jemnou striebornou iskrou.
White Chocolate - Světlebéžová matná.
Champagne Truffle - Bledo ružový lesk.
Paleta teda obsahuje aj matné tiene, ktoré sú ako stvorené na denné nosenie, či kontúrovanie oka, tak aj tiene s jemným shimmerom a trblietavé tiene. Tá škála tieňov je veľmi dobre nakombinovaná a ta sa dá vytvoriť neskutočne množstvo farebných kombinácií a to ma na tom bavá najviac !
Do ktorých tieňov som sa zamilovala ja ? No jednoznačne to je dolný väčší tieň s názvom Champagne Truffle, ktorý je bledunko ružový so shimmerom, úplne som sa zamilovala ! Používam ho väčšinou na denné nosenie, keď chcem líčenie oživiť tak na celé viečko a ten shimmer je božský. Ďalšími obľúbencami sú Milk Chocolate a Semi Sweet(tak sá volá pokračovanie tejto čokoládky), ide o matné hnedé tiene, s ktorými väčšinou konturujem oko a sú božšké ! Nájdete tu aj vínové odtiene, zlaté, bronzové odtiene, no proste wow, nemám slov, ako je táto paleta úžasná !!
Spravila som vám swatche tieňov ako v izbe na dennom svetle tak aj priamo na slniečku vonku :-) 
Pozor ! Tiene som nanášala len v jednej vrstve a to bez podkladovej bázy! Krása !
 Pre zväčšenie fotky si rozkliknite fotky :-))

Kvalita tieňov je podľa môjho názoru veľmi vysoko nasadená, obľúbila som si ju viac ako moju Naked 2, ktorá mi doteraz prišla tak krásne jemne namletá a úžasná, no pokiaľ som nevyskúšala toto. Tieto tiene sú podľa mňa ešte viac jemnejšie, pigmentovanejšie a úžasnejšie ! Pigmentácia je veľmi, veľmi dobrá. Krásne, jemne,namleté,hebké tiene,maslové(najmä tie trblietavé).

No nemôže byť všetko dokonalé a dva tiene ma trošku aj sklamali, matné tiene sú úplne skvelé, je jasné, že tam je tá pigmentácia trokšku nižšie, najmä u svetlejších ako napr.White Chocolate, ale ja ju rada používam ako podkladový očný tieň. Tie tmavšie matné tiene sú skvele pigmentované !

No prejdem k tomu čo ma skalamalo a na čo som sa naozaj tešila, je fialový trblietavý tieň Candied Violet, ktorý mi príde ako menší prepadák, skúsila som ho viac krát na rôzne spôsoby, no tá pigmentácia je asi najslabšia.Nevyzerá tak pekne ako v paletke a nepáči sa mi výsledký efekt na oku, No ale jeden tieň prežijem pretože zvyšných 15 tieňov je úžasných a nemám k ním žiadnu výhradu. Práve s tou fialovou som nižšie vytvorila líčenie.

Za ten mesiac čo túto paletu vlastním, som vyskúšala všetky odtiene, či už z bázou alebo bez podkladu, no bola som veľmi prekvapená, dokonca vydržali aj horúčavy, či kúpanie sa v bazéne a super ! Tiene sa vôbec nezlievajú, nestrácajú na pigmentácií a neopadavajú.Skvele sa s nimi pracuje, kráásne sa tie tieňujú no radosť s nimi pracovať ! 

Tak ja myslím, že som napísala všetko čo som chcela, fotiek je dosť a tak dúfam, že som vám poradila, poprípade navnadia vás na ňu,pretože je to proste láska :-) Za mňa je to triedu viac ako Naked paletka a využijem ju viac, no nezavrhnem ani ju a budem používať stále aj ju.



Líčenie s Chocolate Bar

Mám pre Vás tri líčenia, každé som sa snažika vytvoriť iné. Jedno výraznejšie do vínových odtieňoch, druhé jemnejšie na denné nosenie a posledné farebnejšie so spomínaným fialovým tieňom.Znova mám tých fotiek viac, je strašne ťažké vybrať len pár :-) Ale hádam to prežijete a odpustite mi dnes extra dlhý článok !

  1. Vínové výrazné líčenie
Vínovú farbu priam zbožňujem, je to taká klasická jesenná farba, no nebojím sa jej ani cez leto.Proste na čo mám chuť, to si dám :-) Vytvorila som teda toto líčenie pomocou Chocolate Bar a k výrazným očiam som sa rozhodla pridať aj výrazné pery. Dramatický efekt som vytvorila aj pomocou umelých rias..

Aké tiene som použila?

  • na celé viečko som naniesla jemný telový, matný tieň White Chocolate
  • do ohybu oka som naniesla Semi Sweet a Milk Chocolate s ktorými som krásje oko vykonturovala a dodala hlboký dojem
  • Pod obočie a do vnútornho kútika som naniesla znovu White Chocolate ale do kútika som naniesla jemnučko aj Marzipan
  • na celé viečko som naniesla Cherry Cordial 
  • do ohybu oka pre dymový efekt tmavú hnedú Triple Fudge
  • taký istý postup som aplikovala na dolnom viečku
  • nakoniec linka, riasy a líčenie máme hotové





2. Jemné perleťové líčenie

Druhým líčením je jemnejšia verzia líčenie, ktorú môžete znovu vyčarovať s touto paletou. Je to také jemnejšie, rozjasnené dymové líčenie. Pridávam pár fotiek a použité odtiene, no nafotila som aj presný fotopostup, ktorý si môžete pozrieť TU ! A ak máte túto paletu tak aj vytvoriť toto líčenie. Ja mám toto líčenie veľmi rada, príde mi dokonca vhodné aj pre nevestu, pretože krásne zvýrazní, no zároveň je nežné a jemnučké. Čo poviete ? 
Použité odtiene: White ChocolateChampagne Truffle, Milk Chocolate ! Pár tieňov a líčenie je na svete, veľmi jednoduché ale krásne !

Chystám práve na toto líčenie aj video, tak sa môžete tešíť a ak ešte neodoberate môj youtube kanál tak môžete to napraviť TU !



3. Fialové líčenie
No a posledné líčenie je taktiež výraznejšie s použitím spominaného odtieňu Candied Violet, ktorý ma sklamal, no pokúsila som sa aj s ním vytvoriť líčenie.Čo poviete na ten tieň? A celkovo na líčenie? Znovu som robila fotopostup, takže sa môžete inšpirovať. Fotopostup nájdete TU !
 Použila som tieto tiene z paletky: White Chocolate, Champagne Truffle, Semi Sweet,Triple Fudge,Marzipan. 

No a sme na konci recenzie aj líčení. Ja verím, že sa Vám článok páčil, aj keď je teda extra dlhý, ale dalo mi to naozaj zabrať a preto dúfam, že moju prácu oceníte a zanecháte mi aj komentár s Vaším názorom na paletu alebo mi napíšete aké líčenie sa Vám najviac páči ?! Teším sa ! No a čo k paletke dodať ?
Celá táto paleta je originálna a jedinečná ! Tak ľahko ju žiadna neprekoná ! Čo myslíte ? Zamilovali ste sa tiež do nej?

38 komentárov:

  1. Úžasný článek a především líčení. Skvostné jako vždy. Na té první fotce ti to neskutečně sluší, vypadáš úplně jako Sněhurka :) Paletku mám a taky jí zbožňuji. A přiznám se, že jsem ochutnat nezkoušela :D

    Radu - L´Oréal Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, som rada, že sú tu ľudí, ktorí ocenia moju prácu, som rada, že sa páči.No práve veľa ludí mi už napísalo, že sa tam podobám na Snehulienku:-) No mne to nedalo a hned som to musela otestovat..:-)

      Odstrániť
  2. Vážne vydarený článok! Paletka ma veľmi zaujala a vytvorila si krásne líčenia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá perfektne! A páči sa mi, že sa s ňou dajú vytvoriť také rozmanité líčenia :) Veľmi sa mi páči prvé vínové, tiež mám rada takto nalíčené oči v spojení s výraznými perami! A tebe podľa mňa najviac pristane posledné, ide ti krásne k očiam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je užasná ! No áno, fialová zeleným očiam lahodí :-))

      Odstrániť
  4. Páni tak tahle paletka mě teda maximálně očarovala! Proč já sakra čtu takovéhle články, pak to všechno chci kupovat. :D Hrozně se mi líbí tvoje jemnější forma líčení, prostě nádhera! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. všetky ličenia su krasne :) kolko kombinacii sa da s jednej paletky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Do tejto paletky som sa zamilovala už dávno a ochutnala (doslova) som ju pred niečo vyše rokom. Pre mňa bola tiež jednoznačná jednotka, ale potom ju kvalitou o vlások prekonala Zoeva. Napriek tomu v čokoládke stále nachádzam odtiene, ktoré sú jedinečné a veľa z nich neskutočne rozžiari a zvýrazní moju sivo-zelenú dúhovku. Pred týždňom som si kúpila Semi Sweet - a tá ja tiež božská. Už ju mám nafotenú, tak dúfam, že čoskoro bude aj recenzia.
    Uži si ju. A s líčením si sa riadne pohrala - sú nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pre mňa Zoeva ju neprekoná, mám veľa paletiek, ale u tejto som maximálne spokojná a je to pre mňa číslo 1 :-) A kde si Semi sweet kupila prosím ? Tá sa mi tiež veľmi páči:-) ďakujem! Tešim sa na recenziu :-)

      Odstrániť
    2. Dlho som sledovala beautybay.com, či sa tam neobjaví, ale mám pocit, akoby tam so sortimentom TF končili. Nakoniec som mala šťastie v talianskej Sephore a ešte aj za super cenu :)

      Odstrániť
  7. To fialové líčení, och och!! Paletka je super, je moc pěkná, mně osobně některé stíny přišly takové nic moc, jakože méně pigmentované a na oku ne tak výrazné, jako v paletce, ale určitě je to super kvalitní paletka, líčení s ní je nádherné to teda jo!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fialová proste k zelenych očiam ide :-)) To naozaj? Mne prišli skoro všetky uplne super, až na tie čo som spomenula, ta fialová ma práve sklamala..ďakujem !

      Odstrániť
  8. To fialové líčenie je nadherné !!! A to doslova..neskutočne ti pristane :) na to by si mohla urobiť určite aj tutoriál :) článok si napísala veľmi pekne :) ..a aspoň vidím tie rozdiely,že každý dokáže vidieť veci inak :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve som s tým fialovým nebola spokojná, ale mam v plane natočiť fialove líčenie, tak možno to bude práve toto :-)) ďakujem krásne !!

      Odstrániť
  9. Všechny líčení jsou dokonale pěkné! :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásná skladba stínů a to fialové líčení ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta paletka je úžasná, nemůžu se na ni vynadívat :) A líčení se ti neuvěřitelně povedlo, moc ti sluší :)

    New in: July 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všetky tri líčenia sú krásne, ale to fialové ti neskutočne pristane! Krásne v ňom vyniknú tvoje krásne zelené oči :)) Paletka mi v zbierke nechýba, neviem prečo ale vzhľadovo ma nezaujala..ja mám radšej od Too faced tie malé klasické papierové paletky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-)Tak to si asi jediná, koho nezaujalo balenie, to ma prekvapuje :-) nemáš rada čokoladky?:D

      Odstrániť
  13. paletka je krásna o tom niet pochýb. Páčia sa mi všetky líčenia, ktoré si nám predviedla, no možno o kúsok sa mi páči to posledné, ktoré ti veľmi pristane!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. paletku mám, ted druhý den mám vlastně i druhou semi sweet.. líčení se ti povedlo a s tou škálou barev je snadné vytvořit každý den nové líčení..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ! :-) to ano, škala farieb je užasná, semi sweet by som aj ja uvitala :-) bodla by tvoja recenzia :-))

      Odstrániť
  16. Paletka je ozaj prekrásna a líčenia top! U mňa vyhráva to druhé, taký štýl líčenia sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krasna krasna krasna si! :) ale chcelo by to trosku popracovat na stylizacii textu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem:-) ha, no to mi uz viac ludi pisalo, ja to jednoducho asi neviem spravne spisat, preto radsej necitam članky po sebe :D

      Odstrániť
  18. Ahoj, je to úžasné !!! :) A jaké to máš nalepené řasy ? Vypadají přirozeně, přesně takové hledám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Užasná recenzia! Aj vďaka nej som sa rozhodla, že si túto paletku kúpim. Krásne líčenie, inšpirovalo aj mňa k líčeniu s touto paletkou :) . Moju skúsenosť s toutu paletkou nájdete tu: https://thechicwoman.wordpress.com/2016/05/18/blog-post-title-5/

    OdpovedaťOdstrániť