31. augusta 2015

Photoshoot: Čačky čelenky / www.cacky.sk

Ahojte !

Znovu sa ozývam po dlhšej dobe, no začala som natáčať aj beauty videá a celkom ma ten youtube zmohol.Keď tak sledovať ma môžete tu...
A práve jednu čelenku môžete vidieť priamo v akcii v mojom najnovšom videu TU!


No, ale o tom dnes nebudem kecať. Dnes by som Vám chcela ukázať moje najnovšie fotky, ktoré som nafotila pre čačky.sk, pretože mi prišli od nich nádherne kvetinové čelenky a sú úplne božšké. Pripadala som si ako lesná víla. Čelenky sú veľmi pekné spracované, sú kvalitné a veľmi príjemné :-) Ja ďakujem Stanke za zaslanie, úplne som sa zamilovala.
Čelenky nájdete TU !
 

 
 

Budem rada, ak mi napíšete či sa Vám tieto čelenky páčia a či poznáte stránku čačky.sk ? :-) Ak nie, určite tam chodte mrknúť(KLIK) majú nádherné šperky, nahrdelníky, čelenky,náramky a proste také tie čačky..:-))

Patty

7 komentárov:

  1. Stránku nepoznám ale má naozaj krásny výber :)
    Fotky sú naozaj nádherne vyfotené a tá červená ti neskutočne svedčí! Ako čelenka tak aj rúž na perách :)

    Reading Books With Love

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, ty jsi ale krásná víla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky :) Nejvíce ti sluší červená :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeee fotky se hodne povedly, super.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky! Já jsem si objednala dvě čelenky z ebay, jednu jako věneček, jednu s gumou, u té mám trochu problém s nošením, ale jinak myslím, že jsou to pěkné doplňky na léto :)

    OdpovedaťOdstrániť