13. augusta 2015

Novinky ASTOR


Pekný večer prajem !

Dnes tu mám pre Vás kratučkú recenziu na dve novinky od Astoru. Astor mam veľmi rada a väčšina produktov mi sedí a tak rada testujem práve novinky.

Prvou novinkou je  lesk na pery Perfect Stay Gel Shine Lip Topper. Tento lesk sľubuje väčší, sexi objem pier. Musím povedať, že ja ho používam naozaj často odkedy ho mám. Taktiež ma hydratovať a dodať vysoký lesk. A podľa mňa spĺňa všetko, čo má. Dá sa použiť buď samostatne, len pre lesk pier alebo na rúž aby ho oživil a podobne. Je skvelý aj v tom, že narozdiel od iných leskov čo mám, vôbec nezlepluje a nie je cítiť na perách, takže nevytvára nepríjemný pocit. Čo sa týka výdrže, tak výdrž je taká priemerná, treba ho po pití a jedení pretrieť.

Inak tento lesk môžete vidieť priamo v akcii v mojích líčiacich videách,takže pridávam ich aj sem, plus čas kedy tento lesk môžete vidieť :-)

5:55
2:52
4:30
4:03


Druhou novinkou je lak na nechty Perfect Stay 3D GEL Shine Top Coat. Tento nadlak sľubuje vytvorenie lesku ako pri gélových nechtoch.No a čistou náhodou, gélové nechty práve mám a naniesla som si ho pre lesk a nechty sa prekvapivo pekne lesknú.Ja mám práve lesk na nechtoch veľmi rada, takže sa mi to páči.No nezdá sa mi to nič výnimočné.Výhodou je veľmi dobrý, širší štetček s ktorým sa lakuje jedna báseň..:-)

No a to je na dnes všetko, nebudem vás takto na večer zdržiavať, užite si pekný večer a napíšte mi či máte radi kozmetiku Astor ? :-)
Patty

12 komentárov:

  1. Tie nechty máš teda ozaj pekne :) Tento tvar sa mi veľmi páči. Inak ma celkom zaujal ten lesk, hoci na lesky nie som, skôr na rúže a väčšina leskov, ktoré sľubovali objem ma štípali na perách.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :-) Ani ja na lesky nie som, no pači sa mi na oživenie ružu napriklad :-)) jooj, tento neštipe vobec :-)

      Odstrániť
  2. Krásny článok a máš krásne nechty!! :)
    http://lifebymon.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj! Chci ti říct, že mám nový blog -> www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bezbarvé lesky na rty jsou skvěleé :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ten lesk ma celkom zaujal, neverila by som, že hydratuje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten gelový top coat vypadá dobře a ty máš nádherné nehtíky :))

    Aussie Review

    OdpovedaťOdstrániť