20. augusta 2015

NEW IN: /šperk z Sperky-a-diamanty.sk/


Krásne ráno kočky ! :-)

Dnes mám pre Vás jeden tip na úžasné klenotníctvo, ktoré mi spravila obrovskú radosť.Takže dnes odbočíme na chvíľu od kozmetiky a pozrieme sa na šperky. Pred nejakým časom ma oslovila klenotníctvo Eppi- Sperky-a-diamanty.sk, ktoré ponúka rôzne druhy šperkov, či už len tak pre radosť, ale aj nádherné diamanty, snubné prstene a obrúčky. Nájdete tu tiež náramky, náhrdelníky a



Inak spoluprácu s týmto klenotníctvom alebo teda s Eppi si nemôžem vynachváliť, príjemný ústretový, ochotný prístup,milé poradenie a v celku som sa cítila veľmi príjemne pri písaní. No ešte viac som sa cítila príjemne, keď balíček, konečne prišiel ku mne.No poviem, Vám nebola som jediná v šoku, keď som to rozbaľovala spolu s maminou sme ostali očarené.Krásne, profesionálne zabalené, plus k vybranému šperku dostane certifikát, postup ako sa starať a nestarať o šperk.Krásna krabička, a po otvorení Vám prstienok krásne svieti, pretože v krabičke je maličké svetielko. No priznávam sa, že som tak úžasný darček vážne nečakala, Eppi mi jednoducho spríjemnil celý deň :-) Takže odporúčam popozerať túto stránku, určite si niečo vyberiete, a ak máte nejaký sviatok, či už na Vianoce, darček práve z tohto e-shopu bude tá správna voľba.Odporúčam každému zažiť tú radosť čo som mohla zažiť ja! Ďakujem!

No a prejdem teda k tomu, čo som si z tohto klenotníctva vybrala ja, aby som to zbytočne nepredlžovala, keďže ste určite zvedavé :-)
Vybrala som krásny, jemný strieborný perlový prsteň so zirkónmi Kenia, na stránke ho nájdete TU!
Na tom linku nájdete presne info a detaily o danom šperku, ktoré by ste mali vedieť ! Veľmi sa mi páči, že si môžete nechať bezplatne zaslať umelý prstienok, ktorý vám pomôže určite presnú veľkosť a tak sa vyhnete nesprávnej veľkosti. 


Výnimočná perla zasnúbená so zirkónmi, sadli si spolu na striebrom utkanú cestu. Ich spojenie krásy dovedna, uvilo prstienok pre poctu ženskej krásy. Práve na vašej ruke zasvietila ich belostná trilógia, ktorá sa ponúkla svojím leskom zdobiť Vás verne a neprestajne. S ňou vaše romantické srdce letí svetom a všetkým ponúka to nekonečné čaro okamihu, keď sa zjavíte v celej svojej ženskosti.

Prsteň je strieborný, veľmi jemný a sedí mi úplne super.Veľmi rada ho nosím, niektorí na Instagrame, kde som pridala fotku prstienku(TU) si mysleli, že je zásnubný ale nie, aj keď v pohode môže byť a myslím, že sa hodí :-) Myslím, že viac už o prsteni povedia fotky:-) 


Páči sa Vám môj vybratý prsteň ? Máte radšej výrazné alebo jemnejšie prstene?
Poznáte klenotníctvo Eppi.cz ? :-)

15 komentárov:

  1. Prstynek je prekrasny a to baleni, nemam slov :)Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné balení a prstýnek je nádherný :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je opravdu nádherný, velice pěkné a neotřelé provedení a to balení je tedy sakra nádhera ♥
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nadherny je.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ten je ale nádhernej! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. najskôr som si na IG myslela, že je zásnubný :) je nádherný! :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujeme za spoluprácu a za krásnu prezentáciu prsteňa ❤ Nech sa dobre nosí :) Team Eppi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nadherný prsteň a na prste vyzerá skvelo :)
    Pozývam na GA na blogu o sérum na riasy Realash www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten je naozaj krasny a to svetielko to je fakt sranda to som veru tiež ešte nevidela:)) ja som si tiež myslela že aha ta sa už ide vidavať :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten je ale prekrásny ♥

    .. máš veľmi pekný blog, chceš vzájomne sledovať cez GFC? Daj mi vedieť budem rada :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi pekný prstienok :-) Akurát by ma zaujímalo, či je ten prstienok s originál zirkónmi, alebo ide o CZ (Cubic Zirconia)?

    OdpovedaťOdstrániť