8. augusta 2015

Letné novinky Dermacol 2015

Ahojte :-)
Dnes mám konečne voľnú sobotu po dlhom čase a rozhodla som vám napísať článok. Konkrétne predstaviť vám novinky od Dermacol-u, ktoré mi síce prišli dávnejšie ale leto je v plno prúde a práve sa jedna aj o letné novinky.Taktiež presne pred mesiacom som mala narodeniny a Dermacol mi poslal krásny darček, takže chcem celej spoločnosti takto verejne poďakovať! No, poďme na to !

Medzi novinky patria rozhodne farebné púdre na vlasy, zvláčňujúci balzám so SPF, nové laky s efektami, vodeodolná riasenka a úžasné multilíčidlo.
Prvou novinkou je ako som spomínala farebné púdre na vlasy, určite ste o tom už počuli. Krásne farebné, blíznivé vlasy patria k letu, k párty a festivalom. Dermacol prišiel so 6 odtieňmi, ktoré sa mi všetky veľmi páčia. Ja mám dva odtiene no.5 Blue a no.6 Green. Samozrejme hneď ako som otvorila balíček som púdre aj otestovala. Testovala som to na sestre, ktorej som tieto farby aplikovala. Veľmi ma prekvapil zelený odtieň, ktorý je výraznejší a krajší na vlasoch. Modrá teda za mňa je slabšia. Zelená viac vynikla. Určite by veľa z Vás zaujímalo ako to vyzerá na úplne tmavých vlasoch, aké mám napríklad aj ja, aká je výdrž a či to stojí vôbec za to. Tak podľa mňa to stojí za to, aj keď je jasné, že najlepšie to budú máť blondýnky. Na tmavých to je vidieť naozaj slabučko, aspoň teda tieto farby čo mám,ale je, no nepáčil sa mi výsledný efekt na mojich vlasoch. Sestra mala konce ešte zosvetlené tak to vyzeralo pekne. Aplikovala som to "šuchaním vlasu " o produkta,aby to bolo čo najintenzívnejšie. Treba tie pramienky naozaj pritlačať k púdru. Nevýhodou je, že potom budete mať celé prsty zafarbené a nešlo mi to hneď dole. Takže s týmito púdrami som spokojná a môžem odporučiť, kto sa chystá na festival alebo nejakú párty tak toto bude skvelé oživenie- Určite to nebude na viacdňové nosenie, keďže to vôbec dlho nevydrží, no ten jedeň deň to dá. Odporúčam potom zafixovaťešte lakom na vlasy. A tiež robiť so na mokré vlasy, tak to je najlepšie.

Ďalšími novinkami je zvláčňujúci balzám so SPF 15 LIP BALM LOVE LIPS - BUBBLE GUM.
Balzámy, rúže a celkovo produkty na pery cez leto sú pre mňa nevyhnutné. Takže tento zvláčňujúci balzám ma veľmi potešil.Je viac vôní takže je si z čoho vyberať, Ja mám užasnú žuvačkovú vôňu, do ktorej som sa úplne zamilovala. Výdrž a hydratácia je celkom fajn, no treba viac krát aplikovať, pretože keďže celkom pekne zvláčňuje tak nevydrží tak dlho.Ale za mňa spokojnosť.

Teraz úplne najlepší produkt môj favorit je to multilíčidlo Shine ritual. Znovu je viac odtieňov, no ja mám odtieň White,čo je biela perleťová farba. Dosť univerzálna. Keďže je to multilíčidlo tak sa dá použiť na viaceré časti, krásne rozžiari tvár, nad lícnymi kostami, slúži teda ako rozjasňovač, no môžete ho vklepkať aj na pery ako balzám.Aplikácia je jednoduchá, najviac sa mi osvedčili prsty, a tak to zapracovať do pleti. Pekne vyzerá ako očný tieň, na rozjasnenie pod obočie a do vnútorného kútika.Obal je inak krásny,lesklý. Produkt je tuhý a má zaujímavý mastnú konzistenciu, no skôr len na dotyk, nepôsobí mastne na pleti.Ja som sa proste zamilovala a používam ho pri prirodzennom líčení na bežné nosenie.S výdržou to síce znovu nie je práve najlepšie ale nie je problém to znovu aplikovať v priebehu dňa.
Novinka je aj táto vodeodolná riasenka, ktorá je taktiež na leto ako stvorená.Či už na festival, k bazénu či k moru. Veľmi praktická a dobrá riasenka.Veľmi som si ju obľubila aj keď na mojuz Makeup Atelier Paris nemá, aj keď tá je 2x drahšia.Odporúčam ju nanášať len v jednej vrstve, pretože potom dosť zvyrazní a najmä zlepí riasy.Čo sa týka vodeodolnosti tak som spokojná, vydrží horúčavy, nedrolí sa, no odlíčovanie je potom celkom zložité..Za mňa veľmi fajn, kefka síce mohla byť menšia, ale prežijem :-) Ak ju máte tak mi môžete napísať Vašu skúsenosť s touto riasenkou.
No a už  sa blížime ku koncu.Nové laky s efektami ktoré ma teda nechali chladnou.Nemám ich odfotené na nechtoch, pretože mám teraz gélové a tak si ich dala mamina, ale nepáčil sa mi výsledný efekt.Ostatné odtiene sa mi veľmi páčia, no na oranžové ja veľmi niesom. Páči sa mi celkom tento Yellow Pixel, ktorý pekne oživí aj biely lak. Čiastočky, ktoré tieto laky obsahujú vytvoria špeciálne efekty.Máte niektorý odtieň?

To je na dnes všetko, ešte raz ďakujem Dermacolu a Vám prajem krásny deň. Ak máte niektoré produkty, ktoré som dnes spomínala napíšte mi vaš názor.

Nezabudnite sa zapojiť do letnej giveaway, ktorá stále prebieha. KLIK !!!
Patty

8 komentárov:

  1. Nemám žiadny z týchto produktov, ale značku Dermacol mám rada :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z novinek se mi nejvíce osvědčilo multilíčidlo. Dorazil nám krásný zlatý odstín a jako rozjasňovač vypadá nádherně. Ten teď používám dost často. Zbytek novinek mě moc neoslovilo. Těšila jsem se na laky,ale ve výsledku nejsou nic extra a to mám jinak třpytivé laky fakt ráda.

    Radu - L´Oréal Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Me hlavně zaujali ty pudry na vlasy, vypadá to super! :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Novinky se mi líbí, nejvíc bych chtěla vyzkoušet shine ritual :))

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyto novinky mě spíše nezaujaly

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musím říct, že mě zaujalo to multilíčidlo a taky laky na nehty. Budu je muset v drogerce omrknout :)

    New in: July 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja sa chystám skúsiť farebné púdre na vlasy v piatok, tak dúfam, že po zalakovaní to nebude všade púsťať a nebudem mať od toho celé oblečenie a telo :D Alebo si potom spravím drdol a bude po probléme :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Barevný pudr na vlasy mě zaujal!

    OdpovedaťOdstrániť