19. augusta 2015

Balea novinky na osvieženie


Ahojte !

Dnes som si pre Vás pripravila ďalšiu krátku recenziu na dva nové produkty od DM-kovskej značky Balea. Pôjde o produkty, ktoré sú na leto ako stvorené a úžasne osviežia cez horúce dni. No ja som ich testovala naozaj dlho a dnes Vám spíšem môj názor. Aj keď to teda už nevyzerá na leto a horúce dni si dali na chvíľu pauzu, dúfam, že sa ešte vrátia :-)
Trblietavý sprchový gél s vôňou kokosu- Balea sa podľa mňa vie veľmi dobre vyhrať s obalmi produktov, najmä teda s obalmi sprcháčov. Tento kokosový sprchový gél nie je výnimkou.Krásny obal, vôňa je tiež úplne úžasná, nevonia umelo ale krásne kokosovo.Keďže je leto, všetci máme radi krásnu rozžialenú pleť/telo a práve aj tento produkt to docieli v podobne obsahu jemných trblietok.Nie je to žiadny extrém, takže sa nemusíte báť.Ako každý sprcháč, dobre pení, vôňa vydrží po osprchovaní také 3-4 hodiny, potom vyprchá. Ja si stále chválim sprchové gély od Balei a tento nie je výnimkou, je naozaj super, za tú cenu by som kúpila aj 5 balení :-) Stojí za to a ak máte radi kokos tak ani neváhajte :-)
Cena je 0,99 €/250 ml
Osviežujúca voda v spreji-No a môj úplný top, top produkt je táto osviežujúca voda v spreji, ja mám tieto termálne vody neskutočne rada cez leto, pretože majú super užitočné balenie, hodíte to do kabelky a idete.Mne začalo byť cez tieto posledné horúčavy dosť zle, stále mi bolo nevoľno a práve táto voda bola mojou záchranou a skvelou pomocníčkou, či už len tak keď som sa chcela doma osviežiť, pri bazén alebo na turistike.Určite odporúčam dať pred použitím ešte do chladničky, potom je osvieženie zaručené ! Ja som vyskúšala rôzne značky(drahšie) ale osobne si myslím, že práve pri tomto produkte na značke nezáleží.Určite kúpim do zásoby ! Používate tieto vody?
Cena je 1,15€/150ml

Čo poviete na dnešné novinky? Ja môžem odporučiť obidva produkty, pretože sú jednoducho skvelé!
Patty

8 komentárov:

  1. Minerální (termální) voda není novinkou DM-ka, já už ji kupovala někdy minulé jaro. Je úžasná na osvěžení, ale musí se rychle spotřebovat, nebo se zkazí (stalo se tak u mě, když v ní bylo asi čtvrt obsahu)

    Dendy beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kokosovou vůní moc nemusím, ale termální voda vypadá super, až dopotřebuju od Biodermy, tak se po ní mrknu :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá kokosová vôňa sprcháču musí byť úžasná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tieto výrobky od Balei vyzerajú naozaj lákavo, robia veľmi pekné obaly. Už dlho som od nich nič nemala, pretože telové mlieko mi moc nevyhovovalo, tak som na istý čas od tejto značky upustila; no nedávno som si kúpila mini krém na ruky a ten bol super. Takže asi niečo vyskúšam :)
    Klaudy's enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sprchacek jsem zkousela, je super vodu u nas v DM jeste nemeli,ale jak bude jdu pro ni. Balea je moc suprova, ma ji rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Osvěžující vodu ve spreji si plánuji koupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nee, dnes jsem byla v DM. Proč já se jen nepodívala ke sprcháčům, zrovna tento bych si jistojistě odnesla. Každopádně jsem si odnesla zlevěný melounový sprcháč od Dermacolu, tak snad budu taky spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť