20. júla 2015

☀Summer 2015: GIVEAWAY !!!☀


Ahoojte !!!
Už dlhšie som pre Vás chystala prekvapenie a práve dnes nastal čas Vám to ukázať..:-) O čo pôjde? No predsa o obdarovavánie v podobe letnej GIVEAWAY !! Teda budeme súťažiť a obdarovavaťsa :-) Pôjde o produkty, ktoré sú skvelé na leto a ja ich mám veľmi rada..Teraz Vám ich v rýchlosti predstavím aby ste vedeli, čo môžete vyhrať, ak sa zapojíte.


  1. Novinka: Bioderma Photoderm MAX SPF 50+/suchý krém/svetlý odtieň, skvelý produkt, čoskoro recenzia
  2. Dermacol Blush&Illuminator odtieň 5 / tento produkt som použila asi tri kráť, no je ako nový, nesadol mi odtieň, ako ste mohli vidieť v recenzii, tak verím, že niekomu toto bude vyhovovať a poteší
  3. Dermacol penové očné tiene Moon Touch odtieň 16, ja som si ich veľmi obľúbila a preto som jedny kúpila aj pre Vás
  4. Dermacol Shimmering Toning Cream , odtieň Natural - skvelá vec na leto, rozžiari a zjednotí v jednom
  5. Gosh Quattro Eye Shadow odtieň Q51 Angel Dust - pred pár dňami ste mohli vidieť recenziu na očné tiene Gosh, ja ich mám veľmi rada a preto som sa rozhodla, že by stálo za to, podarovať jedny aj vám a aby ste vyskúšali aj vy tieto skvelé tiene
  6. Milani Total Lash Cover mascara, odtieň 105 Black, tento odtieň venoval do súťaže české zastupiteľstvo Milani do súťaže, za čo ďakujem, vyzerá na prvý pohľad úplne úžasne takže nepochybujem že bude mať aj skvelý výsledok na riasach
  7. Sephora lesk na pery, odtieň 03 Peach, krásny jemný, šťavnatý broskyňový odtieň

Takže dokopy tú mám pre Vás 7 krásnych, letných produktov. Ja verím, že vás zaujali a už teraz sa tešíte na ne.Prejdem k taktiež dôležitému bodu a to sú podmienky:
  • sledovať môj blog cez GFC 
  • napísať mi komentár aký je váš najobľubenejší letný produkt
  • zanechať v komentári kontakt na vás / e-mail
  • ak chcete zvýšiť šancu na výhru, zdielajte túto giveaway/článok/ na nejakej sociálnej sieti/FB, Blog, Instagram/ a zanechaj ešte jeden komentár s odkazom na stránku, kde si zdieľala túto súťaž


Výhra len jeden z Vás no máte celý mesiac na súťaženie, teda do 20.8.2015,aby ste si výhry ešte mohli aj užiť cez leto :-)
Vyhodnotím súťaž osobne pomocou losovania papierikmi.
Zúčastniť sa môžete ak ste zo SR alebo ČR.Držím vám všetkým palce a prajem veľa šťastia ! Ďakujem že ste a že ma podporujete, bez vás by som nebola tam kde som a nerobila to čo milujem.♥ Ďakujem !
Patty

82 komentárov:

  1. Sledujem ta ako Betty Behanova
    Môj najobľúbenejší letný produkt je Eos balzám :)
    e-mail betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji jako Miska
    neoblibenejsi letni produkt je samozrejme deodorant, nebo opalovaci krem.
    misa.pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC Nikola Guzmicka
    Momentalne je moj najoblubenejsi letny produkt lesk na pery Gosh, Chanel lak na nechty Fracas a vona DKNY be Delicious
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gfc ervulenka
    Bílý lak na nehty
    Ervulenka@seznam. Cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sledujem :)
    Môj naj letný produkt je Bioderma Hydrabio Brume. Super osvieži pleť aj telo :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gfc caroline
    Kajush.01@centrum.cz
    Můj nejoblíbenější letní produkt není jeden ,ale jsou to proste veškeré oleje ať uz na vlasy či na telo :) ty přes leto používám snad nejvíc ze všeho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mam rada opalovaci kremy a oleje ve spreji od sundance z dm. m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Môj najobľúbenejší letný produkt je telový sprej L'occitane ktorý ma vždy príjemne osvieži v horúcom letnom dni :)
    miroslava8520@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Můj největší favorit celoročně je jakýkoli balzám na rty :-) Teď mám třeba nejnověji od Softlips.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. https://www.facebook.com/marketa.kralova.92
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Lenka Merková
    email- lenus.ka133@gmail.com
    môj najobľúbenejší letný produkt je asi balzám na pery z SPF :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Juuuu :). Můj letní favorit je výrazná růžová rtenka že Sephory. maladominika14@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nejoblíbenější teď mám antiperspirant od Rexony maximum protection, který mi v těch vedrech dost pomáá
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Juctus
    E-mail: juctus@gmail.com
    Môj najobľúbenejší letný produkt je Vichy Eau Thermale sprej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Parádní GA :)
    GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com
    Asi kokosový olej! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    Môj naj letný produkt je od Sundance sprej po opaľovaní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Protože mám bílá lýtka, která se mi nedaří opálit a ani na to nemám čas, nepostradatelným pomocníkem je mi samoopalovací mléko od Xen Tan nebo Airbrush legs od Sally Hansen.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Kikuška Gračková
    email: grackova.kristina@gmail.com
    letný produkt: sprchovací melonový gél od Dermacolu

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Janie Hannagonova
    Môj najobľúbenejší produkt je balzám Labello s SPF 30
    kajuska881@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. aj.ro.na.trio@gmail.com
    moj oblubeny je antiperspirant v spreji Dove:))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC Anna Vágnerová
    mezi letní oblíbence řadím tělová mléka - opalovací + ty po opalování :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásne produkty:)
    v lete sú pre mna uplne nevyhnutné telové spreje pre osvieženie,najradšej mám tie od Avonu a ešte aj balzamy na pery,na ktore som maniak:) naposledy ma prijemne prekvapil Baby Lips Hydrate modryy:)ovela lepsi ako Peach verzia:)
    GFC:Lucia Pentíková
    luckap123@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sledujem už dlhooo :) Asi pod menom KIKA KONKA, bohvie :D
    v lete je pre mňa najobľúbenejším produktom brozner od Elfu v odtieni warm tan :) a takým must have produktom je krém na suchú pleť, pretože ikeď je leto, na mojej tvári sú stále suché šupinky :(
    email : kristina.konkolova96@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC - Ivana Paurová
    email: paurovaivana@gmail.com
    Obľúbený letný produkt je sprchový gél od Palmolive Feel Glamorous. Ktorý krásne vonia, osvieži pokožku :3 a poskytuje pleti jemný peeling :) na leto TOP

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Mojim najoblúbenejším produktom cez leto je fixátor makeupu od AVONU, keďže v takej horúčave sa priam topím....i keď mám poccit, že posledný týždeň nezaberá už ani to :)

    GFC: Veronika Kocurišinová
    veronikakocurisinova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Nevím, jestli nejoblíbenější, ale rozhodně nejpoužívanějším produktem je pro mě v létě pudr, bez něj bych se leskla jako blázen.. a také samozřejmě na koupaliště voděodolná řasenka :)

    GFC: Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Super dárečky! Zamilovala jsem si bezoplachový balzám ve spreji od Gliss Kur, který úžasně pomáhá při rozčesávání suchých vysluněných vlasů a ještě k tomu navíc božsky voní. Zkoušela jsem hodně podobný Elséve, ale nebylo to úplně ono. :)
    Sleduji GFC: Ivana Mikuličková (hezkakytka).
    Přeji krásné letní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sdílím zde na FB: https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Super GA, sledujem pod týmto menom.
    Obľúbené produkty mám dva- deodorant a opaľovací krém na tvár s spf 50.
    petra.kklv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. sledujem ako Miriama Ďuranová
    obľúbený výrobok - lesk na pery, telové mliečko
    miriama.duranova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. zdielam na FB - ako Miriama Lešňovská
    miriama.duranova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Môj najobľúbenejší letný produkt je kvetová voda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC: M Š
    Můj nejoblíbenější pro toto léto je momentálně matný bílý lak od Gabriella Salvete :).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. zdieľam na fb:Gabika Matkobišová Bobáková
    najobľúbenejší krem na opaľovanie
    4gabika6@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC: Terka Černá
    Deodorant:)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Sdílím - https://plus.google.com/114038359467541295997/posts/8WyNSjB8dj8

    OdpovedaťOdstrániť
  37. oblíbených letních produktů je více, př. olejíček na vlasy od yves rocher, tělové spreje od avonu
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sleduji jako kkiss a moc rada :-* muj milovany letni produkt je urcite Nubian na opalovani, protoze mi evokuje more!
    Kkiss@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Môj najobľúbenejší letný produkt je asi deodorant, bez toho si neviem predstaviť ani pol dňa :D A samozrejme tiež mlieko na opaľovanie, spf30 :)))
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. najobľúbenejší je určite kokosový olej! používam ho fakt na všetko a jeho vôňa proste patrí k letu :)
    sledujem ako Evka G.
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC: JanesBeauties
    Môj naj výrobok je jednoznačne bambucké maslo.
    kralova.janka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. presne ako písala slečna pár komentárov nado mnou, tak môj naj produkt je Nubian olej na opaľovanie, pretože ma ľahšie a krajšie opáli :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC: Alžbeta Klušáková
    - biely lak na nechty a ružová voda na osvieženie tváre :)
    alzbeta.klusakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. zdieľam na https://www.facebook.com/Betth.Klusakova

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Sledujem ta pod menom Laura Tkáčová
    mail: laura.tkacova@centrum.sk
    Leto si neviem predstaviť bez deodorantov, musím ich mat veľa :) a taktiež balzamy na pery a telové mlieka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Ahoj sleudjem už dlhšie :)
    GFC: Tatiana Sokolová
    tajdza@gmail.com
    Mojimi naj letnými produktmi sú deodoranty od Dove.....niektoré majú veľmi pekné vône a potom ešte rúž od loreal :)

    BORNtoLIVEmyLIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sledujem: Saja Frey
    môj najoblúbenejší produkt na leto je korektor od Avonu, keďže v lete okrem korektoru sa takmer vôbec nemalujem a antiperspiranty od Nivei, ktoré sú naozaj účinné a krásne voňajú ☺
    ssajus@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Sledujem, aj keď nie dlho, ale našla som ta cez MK a odtial na fb a odtiaľ zas tu :-D tak som rada, že som natrafila na ďalší skvelý blog. :-)
    Môj najobľúbenejší produkt? Ani sama neviem. Ape ten naj bude asi antiperspirant od rexony, je najlepší. :-)
    A kontakt na mňa 21lucka88@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  49. GFC: Michaela Crash
    Môj najobľúbenejší produkt na leto je tekutý rozjasňovač. Momentálne používam ten od F&F a krásne odráža svetlo. A samozrejme nejaký pleťový krém min. s SPF30. =)

    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. GFC: lady Lianna Ellusive

    Moje nejoblíbenější letní produkty jsou korektor Perfect stay od Astoru a gel na obočí Brow artist od L'Oreal. O pleť se snažím pečovat a zatím mi to vrací, tak nic jiného nepotřebuju:-)

    lady.lianna@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Sdílení: https://www.facebook.com/liannaphoto?ref=hl

    lady.lianna@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Ahoj Paty :) Krásna giveaway :)Môj naojbľúbenejší letný produkt je Panthenol, lebo ja lajdák sa každé leto nenatrem opaľovákom a zhorím ako zápalka :) Sledujem na GFC Zuzana Uramová a mail : zuzanauramova9@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Patty, sledujem ťa všade, okrem insta (ten nemám) a moje leto si neviem predstaviť bez bronzera a rozjasňovača + vodeodolná riasenka. Tieto tri veci sú u mňa letné nevyhnutnosti.

    lapetiteaura@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. sledujem ako L :)
    v lete používam kozmetiku len minimálne (hlavne dekoratívnu) ale mám veľmi rada svieže, hlavne ovocné vône a aktuálne je to asi Avon-Femme :)
    l.clavel@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  55. GFC: Veronika Pospíchalová
    Oblíbený letní produkt bude termální voda Avene, nechávám ji v lednici a nádherně ochladí.
    vera.p@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. -GFC: Satty
    - najobľúbenejší letný produkt : kokosový olej, toaletná voda - orgován :)
    - FB Satty Miller, Gmail ad.molnarova@gmail.com
    :)
    pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
  57. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk
    milujem bioderma a avene termalnu vodu :D a puder od rimellu

    OdpovedaťOdstrániť
  58. https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612
    zdielam

    OdpovedaťOdstrániť
  59. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Telové spreje od Avonu a klasický deodorant od Dove. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Krásna giveaway :)
    GFC:Nikoleta Hubková
    nhubkova@gmail.com
    V lete milujem termálnu vodu od Avene, riasenku od Make-up Factory a samozrejme dezodorant (najradšejam garnier).

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Můj nejoblíbenější letní produkt je hedvábný olej od Lorealu a termální voda Vichy

    OdpovedaťOdstrániť
  62. GFC: nicol
    Obľ. letný produkt: Mám ich viacero, tak snáď nevadí. Ako prvé som sa zamilovala do Victoria´s Secret body sprejov, ktoré cez leto úžasne osviežia. Potom čo sa týka dekoratívnej kozmetiky, tak u mňa vedie Lancome špirála, pretože počas týchto horúčav sa vôbec nerozmazáva a vytvorí mi úžasné mihalnice...
    Môj email: nikolasedlicka@azet.sk

    http://nicolsaying.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  63. GFC: Zuzana Zelienková
    Najobľubenejší letný produkt je v tomto teple avene termálnu vodu :-)
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. gfc: simona bartosova
    antiperspirant Bioderma :)
    xsimi01@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  65. sledujem Ta cez GFC ako Tinky Rinky
    thina.bacova@gmail.com
    oblubila som si marhulovy olej, ktory nanasam namiesto teloveho mlieka a pekne ukaze na opalenej pokozke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. GFC: Barborka
    bacikova.b@gmail.com
    Teraz v lete neurobím ani krok bez vodeodolnej riasenky od Avonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. GFC: Detti
    email: bmacso@azet.sk
    najoblubenejsi produkt.: chladiaci gél po opalovaní :D a termalna voda od Bioderma

    OdpovedaťOdstrániť
  68. GFC: Ella88
    V létě asi nejčastěji používám balzám na rty :)
    doubleinfinity.ella@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. sledujem ako MyPassion Cosmetics :)
    mail: mypassioncosmetics@gmail.com
    Mojim obľubeným produktom v lete je termálna voda od Avene, ktorá skvelo osvieži pleť a taktiež milujem výrazné rúže počas leta, hlavne ružovej farby. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  70. http://mypassioncosmetics.blogspot.sk/2015/08/sosovky-odlicovanie.html na tomto linku zdieľam tvoju skvelú giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Skvelá giveaway, tak skúsim šťastie :)
    Teraz cez leto nonstop používam Eos balzam, aj mi z neho kvalitne ubúda ale neviem sa nabažiť tej vône a pocitu vláčnych pier :D :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  72. A zdielala som na mojej Fb page tu : https://www.facebook.com/pages/Sunrise-of-my-life/485130684856588 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. môj naj letný produkt je termálna voda od Avene, ktorá super ozvieži v týchto horúčavách :)
    sledujem už dlho ako kinda difficult :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Můj nejoblíbenější letní produkt je bezesporu voděodolná řasenka, která vydrží všecko :D
    sleduji jako : Kateřina Kalábová
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  75. A sdílení na FB : https://www.facebook.com/katy.kalabova

    katerina.kalabova@seznam.cz

    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  76. GFC: Peťuš Ponťo
    strike_X_Bb@azet.sk
    Najoblúbenejší produkt dezodorant Rexona

    OdpovedaťOdstrániť
  77. sledujem cez gfc pod týmto menom :)
    17monika6@gmail.com
    a najobľúbenejší produkt je určite na pery a to EOS :)

    OdpovedaťOdstrániť
  78. klaudysenjoyment@gmail.com
    Medzi moje najobľúbenejšie produkty tohto leta patria sprchové gély a peelingy od Yves Rocher.
    Zdieľam na fb stránke môjho blogu: https://www.facebook.com/pages/Klaudys-enjoyment/1013012162073071?sk=timeline
    Klaudy'sshoppingenjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  79. sledujem ťa ako Evelin Ondočková heart – emotikon
    moj najoblubenejsi letny produkt su ocne tiene smile – emotikon
    evka.ondockova@gmail.com
    http://xoxopatty.blogspot.sk/20…/…/summer-2015-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Sledujem ako Baška Takácsová :) barbora6398@gmail.com
    Medzi moje najobľúbenejšie letné produkty patrí vždy každý rok a vlastne nie iba v lete balzam na pery a keďže sa chodím kúpať tak tiež vodeodolná špirála, tento rok som si strašne obľúbila od Catrice :) Nejako moc nechcem si niečo dávať na tvár pretože sa potím, nedávam si naň pozor, tiež sa mi nechce ani maľovať a moja pleť je v lete samé akné :( :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  81. sledujem ako Dany Čuks mail: danycuks@gmail.com
    Môj najobľúbenejší letný produkt je termálna voda od Avéne :)
    Krásna GA :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť