17. júla 2015

Schwarzkopf Gliss Kur Serum Deep Repair recenzia

Pekný slnečný piatok prajem !

Snažím sa prispievať naplno a preto tu mám pre Vás ďalšiu recenziu. Dáme si na chvíľku pokoj od dekoratívky (ale naozaj len na chvíľku) pretože dnešná recenzia bude na vlasovú novinku od značky Schwarzkopf z rady Gliss Kur, konkrétne sa táto nová rada volá Serum Deep Repair.
Celá rada obsahuje 6 produktov, no môj balíček obsahoval šampón,expresný regeneračný kondicionér a regeneračné sérum.
Ak chcete vedieť aké iné produkty sú k dostaniu pozrite sem.

Niečo o tejto rade. Táto rada je pripravená presne pre veľmi namáhané, suché, tvrdé a poškodené vlasov.Má účinkovať až do hĺbky 10-tich vlasových vrstiev (* 5-10 vlasových vrstiev, závisí od typu vlasov). Účinky by mali byť viditeľné už po prvom týždni v podobe zvýšeného objemu a viditeľnej pružnosti.
Táto rada je vhodná a určená práve na letné obdobie, kedy sú naše vlasy viac poškodené slnkom a slanou vodou. Práve táto rada takéto vlasy zregeneruje a vráti ich do pôvodného či ešte lepšieho stavu. Veď objemné, lesklé a pružné vlasy chce každá nie?


Krémovo penová receptúra s AMINO-PROTEÍNOVÝM SÉROM preniká do najhlbších vlasových vrstiev a hĺbkovo regeneruje extrémne namáhané vlasy už po 1 týždni používania. Vlasy sa stávajú hodvábne jemné a výrazne pružnejšie

No.začnem rovno, nech to nepredlžujem.
Tento šampón je na každodenné použitie, čo je pre mňa to pravé, pretože vlasy si musím zmývať každý deň. Je klasickej bielej farby, s jemnou, krémovou konzistenciou.Vonia naozaj jemne, ako aj ostatné produkty z tejto rady.Aplikácia je úplne jednoduchá, ako aj u iných šampónoch, pení dobre, takže stačí ho málo. Prejdem k tomu dôležitejšiemu, k účinku. Musím povedať, že som nadšená, síce som ho nedopoužívala, pretože som ho chcela nechať mamine na dovolenku, ktorá mi tiež  dotvrdila, že vlasy má v dobrom stave aj po stálom kúpani sa v mori. Vlasy sú stále vystavené slanej vode a slniečku ale vôbec nie sú suché. Mne zas dostali do vlasoch krásny objem a sú silnejšie. No u mňa veľká spokojnosť.
Neopláchový kondicionér ma taktiež potešil, už len z jedného jediného dôvodu, že sa neoplachuje, ja som v tomto strašná a nerada čakám pokiaľ kondiconér/maska učinkuje a až po pár minutách sa dáva dole, takto mám o starosť menej. Inak má jemnú, slabučko fialovú farbu s perleťou. Ako teda celá táto rada je do fialovej farby. Kondicionér je skvelý, efektný a rýchly. Nanesiem po umytí, po chvíli vlasy ľahko rozčešem a pri tom končeky už nie sú tak suché a hnusné. Zanechá ich krásne a jemné.

 Posledným produktom je regeneračné sérum je v podobe spreja, ktoré sa nanesie na mokré vlasy do končekov. Je priehľadné a pekne vonia.Je ľahké a vlasy nezaťažuje, zanechá ich hebké a jemné. Aplikácia:Naneste množstvo vo veľkosti lieskového orecha do dlaní a votrite do uterákom presušených alebo suchých vlasov. Znovu sa neoplachuje, Toto je podľa mňa taký priemer, nie som s ním nadšená až tak ako u predchádzajúcich produktov. Dopotrebujem ale znovu nekupím. Účinok som až tak nepostrehla, končeky mám jemne skôr z kondicionéra..

To je na dnes všetko. Produkty nájdete dostupné v DM drogérií.Za mňa skvelá rada na letné obdobie, vlasy sú objemné a jemné. Kto má poškodené, suché vlasy rozhodne by som túto radu vyskúšala..
Patty

12 komentárov:

  1. Ten kondicionér vyzerá super, len budem musieť minúť moje aktuálne široké zásoby :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak šup šup :-))Ale on si na teba určite počkáá :-))

      Odstrániť
  2. s tým druhým oplachovaním masky alebo kondicionéru to máme rovnako, tiež to neznášam, to čakanie a opäť úplne mokré vlasy, tak sa musím na tento kondicionér pozrieť :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé teď mě docela mrzí, že o této nové řadě slyším až dnes, protože vypadá skvěle i podle toho jak to popisuješ a kdybych to bývala věděla dříve, tak si ji sbalím i na dovolenou :) škoda, ale tak do konce léta ji ještě určitě využiju, takže ji zítra musím dojít omrknout :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, tak to ma mrzí :( Ale tak určite ešte využiješ pri vode niekde túto radu :-)

      Odstrániť
  4. Já mám Gliss Kur hrozně ráda a zatím jsem se vším byla spokojená. A na tu novou řadu se určitě skočím mrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ikdyž jsem teď chtěla udělt detox vlasům, ale když to vidím, tak ještě zkusím tente set a pak začnu :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujal mě hlavně ten kondicionér, ten by se mi hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť