5. júla 2015

♥ Pink Panda Haul/ Makeup ♥ Súťaž o Sleek paletku !

Krásny slnečný deň prajem ♥
Pred necelým mesiacom ku mne zavítal krásny, ružový balíček zabalený s láskou od slovenske Pink Pandy :-) Určite Pink Panda e-shop poznáte, pretože je veľmi populárny v Česku no a pred nejakou dobou sa spustil aj slovenský e-shop, čo mu sa ja veľmi teším a verím, že nie som sama.Na Pink Panda nájdete celkom neznáme značky ako Amie, Beauty UK,Bronze Ambition,Cafe de Bain, Eye majic,Fulips,Konad, Mirati,Npw,Twigs a podobne..Je ich naozaj veľa, počula somo niektorých prvý krát, no nájdete tam aj známe ako The  Balm, Sleek, Sigma, Pretralovelyhair,Makeup Revolution, Real Techniques atď..:-) Na e-shope si môžete zakúpiť od telovej kozmetiky až po dekoratívnu.Na "ochutnávku" som dostala krásny, ružový darček v podobe krabičky, ktorá ukrýva 5 produktov.
S výberom produktov sa Pink Panda trafila úplne skvelo, veď uznajte sami :-) Produkty zaujmú hneď na prvý pohľad..Našla som si v balíčku lak na nechty Nail Geek, umelé riasy Eyelure, fixačný sprej Makeup Revolution, BB krém a paletu očných tieňov a líceniek Sleek Makeup :-) No a hneď som sa pustila do testovania a ko to dopadlo Vám teraz napíšem. Na záver som spravila samozrejme aj líčenie s produktami, tak poďme nato..:-)
Začnem lakom na nechty. Nail geek od I ♥ Makeup je krásnej neónovej ružovej farby, ktorá je taká sladká, že by som ju zjedla. Balenie je 12 ml, takže je celkom dosť veľké a rýchlo sa určite neminie. Obal sa mi veľmi páči, pekne je vidieť odtieň laku a štetček je tiež super, ľahko sa s ním lakuje a samotný lak rýchlo uschne. Čo som zistila pri odlakovaní je, že lak nie a nie odlakovať, neviem čo obsahuje za ultra neodlakovateľné zložky, no lak sa nedal úplne odlíčiť a ostal jemný, ružový nádych na nechtoch. Takže odporúčam určite podklad pod lak, s ktorým to pôjde určite lepšie. Inak tento lak hodnotím pozitívne, veľmi sa mi páči,  a ako som pozerala tak by som si obľúbila určite aj iné odtiene,ktoré si môžete pozrieť tu klik.
Cena je 3,74 €.
 
Pokračujem fixačným sprejom od Makeup Revolution. Táto značka je pomerne v československej sfére známa, takže myslím, že ste o tomto produkte mohli počuť. Ja mám rozhodne veľmi rada tieto fixačné produkty na makeup, pretože cez leto potrebujem aby mi makeup zafixoval a nezliezol hneď. Mám jeden od Avonu, no bola som zvedavá aj na tento. Tento produkt je viac olejnatý(takže je potrebné pred aplikáciou poriadne pretrepať), no on práve zmatní pleť a je na mastnú pleť. Nevšimla som si, že by nejako zmatnil, no je jednoznačne fajn na zafixovanie a tak tiene ani makeup sa nepohne cez horúčavy :-) Cena je 9,40 €.
Keď som našla v krabičke umelé riasy od Eylure, moje srdiečko podskočilo. Už dávnejšie som po nich na internete, youtube pozerala, sú pomerne populárne a vôbec som nevedela, že sú aj na sloveskom e-shope. Ďakujem PinkPanda za upozornenie ! :-) Táto značka Eyelure pochádza z Londýna a vyrába produkty na obočie a mihalnice..Určite si pozrite ponuku produktov tejto značky tu. Ja mám riasy s číslom 100, a sú úplne úžasné. Krásne, jednoduché, prirodzené, musela som síce z nich odstrihnúť, lebo boli príliš široké po obvode..ak ma chápete :-) Ale to je bežné, myslím, že sú celkom silným konkurentom mojích obľúbených Ardell. Síce sú drahšie (7,90 €) ale veľká spokojnosť ! V akcii ich môžete vidieť nižšie pri fotkách líčenia..:-) Odporúčam :-)

 Na tento produkt som dávnejšie videla už niekoľko pozitívnych recenzií, takže radosť sa zväčšila keď som aj tento zázrak našla v krabičke. Pink Panda to proste vie :-))
Je to vlastne krémový BB krém, ktorý obsahuje SPF 15, takže super na leto, obsahuje jojobový olej, ktorý pleť krásne zvláčni. Je viac krémový, a krásne zakryje nedokonalosti, krycia schopnosť je vážne super. No zároveň je ľahký, keď je BB krém, vyzerá na pleti prirodzene. Je vhodný pre mladšiu pleť, rozžiari, zakryje a pekne zjednotí pleť. Ja ho mám veľmi rada, mám ho síce v odtieni light, čo je na mňa cez leto veľmi svetlé, no nechám si ho na jeseň, vtedy bude úžasný. Ja som z neho nadšená. Balenie je inak klasické "vytláčacie"  a matné. Keď ho bude už málo, tak výhoda je, že môžem roztrihnúť a ešte tak ho zminúť až do konca :-) Cena je 14,95 €. Stačí ho veľmi málo, keďže je krémovejší a dlhšie vydrží. Pleť potom stačí už len jemne prepudrovať, ale cez leto ja mám radšej taký glowy finish, takže postačím si aj len s BB krémom. Ak hľadáte ľahší, krémovejší,ale pekne krycí BB krém so SPF tak určite pozrite po tomto :-)


No a ešte ostaneme pri Sleek, pretože mám tu paletku, ktorá obsahuje štyri očné tiene a dve lícenky. Jej názov je See You at Midnight, je to teda tmavšia verzia. Túto paletku ja mám otestovanú už dlhšiu dobu,pretože sa v mojom kozmetickom kútiku nachádza už dlhšie, ale na blogu ste ju ešte nemali možnosť vidieť. Takže aspoň teraz sa dostanem k tomu :-) Keďže ja nepotrebujem dve také isté paletky, tak som sa rozhodla, že jednu jednej z Vás darujem, nižšie môžete vidieť aj líčenie, ktoré si s ňou môžete vytvoriť čoskoro aj Vy. 
Zapojiť do súťaže sa môžete na FB stránke blogu TU !
Paletka je skvelá na cestovanie, veľkosť paletky je ideálna, obsahuje zrkadielko,aplikátory, ktoré postačia na nalíčenie. Očné tiene mi veľmi pripomínajú odtiene z paletky Vintage Romance a myslím,že sú presne aj z tade. Pretože táto paletka obsahuje tiene, ktoré sú najpredávanejšie v I Divine paletkách, no a takto ich máme všetky pokope :-) Lícenky mi veľmi po chuti nie sú, tieto odtiene mi práve nesedia, no dajú sa použiť aj ako očné tiene. A zas zlatý tieň jemne ako rozjasňovač. Multifunkčnosť nadovšetko. Pigmentácia a výdrž je úplne skvelá, ako som u Sleeku už dávno zvyknutá, Kvalita je na mieste za pár korún. Cena je teda 12,90€.  Tak pokiaľ Vás zaujala, nezabudnite sa zapojiť, čas sa kráti.

No z recenzie je to všetko, verím, že sa Vám produkty zapáčili aspoň tak ako mne :-) Stali sa mojími favoritmi no a ako som spomenula prinášam Vám aj líčenie s týmito produktami :-)
Keď som išla robiť líčenie, ani sama som nevedela ako to dopadne, keďže výber farieb v paletke je veľmi zaujímavý, takže som bola veľmi zvedavá na výsledok. No nakoniec malo toto líčenie pomerne úspech, čomu sa veľmi teším. Pomenovala by som ho stredne výrazné zlato-fialové líčenie.Určite pridali na výraznosti umelé riasy Eyelure, ktoré môžete vidieť "v akcii". Tiene sa krásne medzi sebou tieňovali a líčenie vydržalo celý deň. :-)
Detail umelých mihalníc Eyelure

Toto líčenie je podľa mňa vhodné ako na deň tak aj na večer, záleží to už od osoby. K líčeniu som zvolila jemný, telový lesk.Na kontúrovanie som použila hnedú lícenku, ako bronzér. Druhý odtieň lícenky už len veľmi jemne, pretože je ultra pigmentovaný.Mne sa to veľmi páči a čo Vám ?

No a keďže ste sa dostali až sem na koniec, tak mám pre Vás prekvapenie v podobe špeciálneho promo kódu, ktorý keď zadáte pri objednávke nad 30 € , budete mať poštovné zadarmo a ešte k tomu aj bezplatný darček. !! Verím, že Vás to potešilo :-)
Kód- PANDA30

No a to je už naozaj všetko na dnes. Určite mi napíšte či poznáte Pink Pandu a ako sa Vám pačia produkty a líčenie :-) Patty

22 komentárov:

  1. Já musím říct, že se mi líbí paletka a ten BB. Líčení se ti opět velice povedlo :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krása.... veľmi krásne líčenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevěděla jsem, že Sleek má v nabídce BB krém. Každopádně mě dost zaujal. Vypadá skvěle. Rovněž tvé líčení je jako vždy dokonalost sama :)

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skutočne vyzerajú tie tiene na očiach nádherne :) Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ti závídim (v dobrom :D) že sa vieš tak pekne nalíčiť. A zaujal ma ten fixačný sprej aj ten BB od Sleeku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš čo, aj ty možeš krásne ličiť, chce to prax..:-) určite sa pozri po tých produktoch..:-)

      Odstrániť
  6. Paletka je krásná a myslím že tobě se bude hodit, moc se mi líbí tvoje články s líčením.. Vždy jsou pro mě inspirací..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi sa mi páčia tiene, páči sa mi ako si ich skombimovala :)
    Článok sa čítal veľmi dobre !! :)
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Môžem sa Ťa spýtať, čím si fotíš oči (či foťákom, zrkadlom alebo mobilom) a aké sú Tvoje najobľúbenejšie mihalnice a odkiaľ ich objednávaš? Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Paletku od Sleek mam doma tiez a prave dnes chcem urobit s nou licenie na blog :) Moc krasne si sa nalicila je to naozaj moc nadherne :)

    OdpovedaťOdstrániť