30. júla 2015

MILANI KOZMETIKA HAUL

Krásny deň prajem :-)

Dnes tu mám pre vás dlhoočakavanú recenziu na produkty od značky Milani. Verím, že túto značku všetci už dobre poznáte, kto nie, odporúčam popozerať ich produkty na ich českej stránke(zasielajú aj na Slovensko) - je to oficiálny e-shop. Pred týmito produktami, ktoré dnes zrecenzujem ja som mala ešte dva rúže, ktoré som si kúpila na Interbeauty asi pred dvoma rokmi, myslím..Veľmi som chcela vyskúšať aj niečo iné, najmä jumbo ceruzku a zapečené lícenky a bronzery..Takže ďakujem Milani za spoluprácu ! Produkty som používala a testovala vyše mesiaca, takže teraz vám môžem podať hlásenie, verím, že vám pomôžem pri rozhodavaní :-)



Zoberem to od zapečených produktov teda od lícenky a bronzera.
Zapečený bronzer mám v tmavšom odtieni teda v Golden, je síce trošku tmavší na pleti, keďže som sa ešte veľa neopaľovala, dá sa krásne roztieňovať a splynuť s make-upom a lícenkou, takže pôsobí prirodzene.Taká menšia informácia, tieto zapečené bronzery Milani sú pečené na talianskych teraktovoským dlaždiciach a zaručujú prirodzený a žiarivý vzhľad, čo ja môžem len a len potrvdiť. Mám ho veľmi rada a používam ho skoro stále od kedy ho mám. Vytvorí krásny opalený. prirodzený a žiarivý vzhľad. Je to moja láska, ešte k tomu je obrovský a obsahuje zrkadielko a štetec. No nevýhodou ako aj nižšie u lícenky je podľa mňa balenie alebo teda aspoň mne nesadlo,podľa mňa nie je až tak kvalitné, síce vyzerá na prvý pohľad pekne ale napr.u lícenky sa mi horná časť hneď rozpadla bez príčiny,ale je to skôr maličkosť a dôležitý je samotný produkt že ? :-) Ja som s ním veľmi spokojná, je jemnučko namletý, hladký a odtieň je krásny, trošku do oranžova, no keďže je tmavší tak je to pochopiteľné a ten opálený efekt, ktorý vytvorí..áách ♥

Zapečenú lícenku mám v odtieni Luminoso, čo je krásny lososovo-broskyňový odtieň, jemný ale pri tom môžete s ním vyčariť aj výraznejší a šťavnatý vzhľad. Oproti lícenke Bourjois, ktorú mám ja a je tiež zapečená sa táto nedá ani porovnať, myslím, že tá až veľmi pripiekla :D Táto je krásne pigmentovaný, rovnako ako bronzer, ľahko sa nanáša, vyzerá skvele, no proste jedna báseň.Milani ma znovu presvedčil že to vie a produkty sú naozaj kvalitné. Ako som spomenula s obalom som spokojná nebola,ale ten obsah je skvelý a používam ju ako pri dennom líčení tak aj pri výraznom.


Ďalšími produktami tu mám rúž a farbu na pery.
Začnem krásnym matným orchideovým rúžom, ktorý je moja láska ! Matte Orchid je ta pravá letná, výrazná, svieža farbička na pery. Rozhodla som sa, že vyskúšam aj matnú verziu, keďže mám dve z tej normálnej, lesklej kolekcie. Znovu som trafila a veľká spokojnosť !!! Obal je ako vždy krásne, zlatý a páči sa mi na dolnej ploche napisaný odtieň aj samotná farba, takže nemusíme rúž ani otvárať a vieme aký odtieň to bude :-) Obalu ja nemôžem nič vytknúť. Samotný rúž je raj ! Krásna, hydratačná, matný farba. Áno, aj napriek tomu, že sa jedná o matný rúž, pery vôbec nevysušuje a nevytvárajú sa šupinky,nezvýrazňuje vrásky a ani nič podobné. To je krása nie ?Určite veľa z Vás má skúsenosť s matnými rúžmi práve takú, že dosť vysušujú, odporúčam teda vyskúšať Milani a pochopíte moje nadšenie..Moje konečne vyhlásenie, je asi také, že NUTNE potrebujem všetky odtiene !!! ♥ Ach a kráásne vonia.


Farba na pery ma na prvý pohľad tiež zaujala, tú som teda nečakala takže som bola nadšená. Mám odtieň Fiery Coral, čo je krásna farba, ja ju ani neviem popísať, koralovo-ružová, no skôr neonovo ružová, na opálenej pokožke pôsobí podľa mňa celkom neonovo a určite sa bude hodiť aj bledším typom.Obal je krásny, veľmi sa mi páči a pekne žiari :-) Neobsahuje parabeny, má hubičkový aplikátor, s ktorým farba sa nanáša precízne a je vážne super. Aplikuje sa ako lesk ale farbu a výdrž má ako rúž. No nádhera, veľmi sa mi páči aj fialový odtieň :-) Určite stojí za tú cenu a môžem odporučiť.Dnes to je samá chvála, ale to inak nejde..♥ Vydrží naozaj dlho, je výborne pigmentovaný, a pery sú plnšie a lesklé.Ak Vám tento typ produktov na pery vyhovuje, choďte do toho !
Posledné tri produkty sú určené na oči. Prvým produktom je môj malý zázrak, ktorý milujem a viem, že aj dlho milovať ešte budem ♥ Už dlho som si ho priala a tak ho mám a užívam si ho,niekto by si mohlo pomyslieť o čom asi hovorím, no hovorím o očnom tieni v ceruzke v odtieni Almond Cream.
Krásny, jemný odtieň, vhodný aj ako podklad pod samotné očné tiene, ja ho tak teda aj používam, poprípade pod obočie či do vnútorného kútika. Je nádherne krémový,píšu, že je aj vodeodolný a dlhotrvácny. Vydrží naozaj dlho, nemala som problém, že by zmizol :-)Určite si ho kúpim znovu a znovu. Je to fantastický produkt, len už s ním musím šetriť :)




Linka na oči v pere v odtieni Blackest Black. Ďalší obľúbenec, používam už pár týždňov a nemala som najmenší problém s týmto produktom. Krásny obal, "štetinka" je taktiež super, je pevná, krásne sa s ňou kreslí, nedráždi oko.Neolupuje sa, vydrží extra dlho a je vodeodolný.Všetko môžem potvrdiť, s výdržou som problém vôbec nemala, linka drží krásna po celý deň/noc. Je čierna, ale napríklad moja gélova linka od Sleek je fakt čierno čierna, táto len čierna sa mi zdá, ale je skvelá, spravíte s ňou dokonalú linku.Určite nakúpim do zásoby.


Posledné dva produkty sú od značky Jordana, ktoré som už naozaj nečakala, ale veľmi ma potešili, ako ma teda poteší každý nový kozmetický kúsok. S kozmetikou Jordanou som skúsenosť ešte nemala. Prišli mi síce dva rovnaké produkty, ale samozrejme s nimi nepohrdnem. Krásne čierne, trblietavé ceruzky,ktoré sú mäkké, jemné a majú super výdrž. Krásne oživia jednoduché líčenie, alebo pri nejakom párty looku táto trblietavá čierna ešte lepšie vynikne ako klasicá, matná čierna. Má nádherne strieborné trblietky a ja som z nej paff :-) Veď posuďte sami :-)

No a sme na konci dnešnej recenzii, ešte pridávam z môjho youtube kanála video, kde môžete vidieť niektoré produkty priamo v akcii, tak ak máte čas môžete sa pozrieť :-) Zajtra pridám ešte ďalšie video, ktoré bude makeup inšpirácia, tak verím, že sa Vám bude páčiť. Na youtube ma môžete sledovať pod menom XoxoPatty Makeup alebo klik TU!

Milani mi poslal ešte riasenku, no rozhodla som sa s Vami podeliť aspoň o tento kúsok v giveaway, ktorá už nejaký čas beži na blogu, zapojiť sa môžete TU !

Patty

10 komentárov:

  1. Dřív jsem této značce vůbec nefandila, ale musím přiznat, že mě poslední dobou dost láká. Hlavně tvářenky a rtěnky :)

    Se sluncem v zádech + VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z Milani mám doma tri lícenky a som s nimi veľmi spokojná, sú perfektne pigmentované...Tie farby na pery sú krásne, len mne by sa také intenzívne odtiene asi nehodili. Video je super, veľmi ti to pristane, teším sa na ďalšie!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ráda bych něco vyzkoušela, nejvíce rtěnky, tužky na oči :))

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle značku bych chtěla vyzkoušet. Hlavně jejich tvářenky a bronzery :)

    Haul | July 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie farby na pery sú absolútne skvelé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné barvy na rtech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S Milani skúsenosti zatiaľ nemám, ale už som na túto značku počula množstvo pozitívnych ohlasov, bolo by načase ju skúsiť :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvářenka Luminoso je krásná, navnadila mě na ni už CosmeticsAndThings :) Já jsem zkoušela tři zapečené tvářenky Baked Blush v odstínech Fantastico Mauve, Corallina a Rose D’Oro a ty mě bohužel tolik nenadchly. Na rozdíl od Luminoso jsou hodně třpytivé. O rtěnce Matte Orchid jsem před chvílí na jednom blogu četla, odstín se mi moc líbí :) Rtěnky Milani mi taky krásně voní. Mám jen ty nematné, ale předpokládám, že matné budou vonět podobně. Z tužek jsem zkoušela jen dvě oboustranné na oči a obočí, ty nejsou tak dobré. Doufám, že Shadow Eyez mají opravdu lepší výdrž :) Linky nemám tyhle, ale Ultrafine Liquid Eye Liner a drží skvěle. Akorát jsou lesklé a hůř se s nimi maluje, asi nebudou pro každého. Celkově je mi značka Milani hodně sympatická a podle mě nabízí docela kvalitní a cenově dostupné produkty.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Táto značka ma nikdy nelákala, lebo sa mi nepáčia obaly. Lenže potom mi tu ukážeš tie prenádherné farby na pery a ja začínam hľadať eshop... Wow!

    OdpovedaťOdstrániť