31. júla 2015

Makeup inšpirácia: DEMI LOVATO COOL FOR THE SUMMER


Dobre ráno žienky !

Práve som zverejnila na Youtube nové video, ktoré je líčiace, konkrétne makeup inšpirácia podľa Demi Lovato a videoklipu Cool for the summer ! Pridávam ho aj sem, pretože nie všetci vedia, že som začala natáčať. Tak budem rada za každý nový odber, like či komentár a určite mi napíšte aj tu Váš názor na video a ako sa Vám páči líčenie. Ja výrazné líčenia milujem a Demi vyzerá v tom videoklipe úžasne ! Ospravedľnujem sa za moju tvár, no teraz nemá práve najlepšie obdobie. Pre lepšiu kvalitu si video prepnite do HD kvality :-)

YOUTUBE KANÁL: XOXOPATTY MAKEUP


Pekný piatok!
Patty

12 komentárov:

  1. Krásny make up :-) proste vieš ako na to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektný make-up a to obočie top! :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tebe tak pekne idú tie líčenia a pekna na tebe vyzerajú lebo máš aj pekné oči. Vidím že na Naked 2 už šúpeš dno, ja si ju zatiaľ šetrím :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné líčenie, len by som ho nahrala tak, aby si do neho hovorila. Tieto s hudbou ma až tak nebavia :) Ale isto pokračuj vo videách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tvoje líčení, hlavně očí mě absolutně fascinuje a vždycky inspiruje..Když to vidím mám takovou lepší náladu..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pravidelne sledujem tvoj blog a vždy s veľkým záujmom. Pri tomto líčení som však stratila všetky slová a zmohla som sa iba na wow, toto chcem vedieť aj ja! Máš nádherné oči a vždy ma na tebe fascinuje to, ako ti sedia všetky farby. Jedine čo sa mi tak moc nepáči je obočie. Máš ho pekne vytvarované, len mi trošku vadí tá neprirodzená farba, takže tu by som asi ubrala a stavila na niečo prirodzenejšie. No a taktiež by som sa snažila vyliečiť akné, aby si ho potom nemusela zakrývať veľkým množstvom korektoru, ale chápem, že nie každý máme pleť ako dieťa. Inak milujem tvoje oči a to s akou ľahkosťou vieš pracovať s tieňmi.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super líčenie, na leto trošku výrazné, ale na večer prečo nie :)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty si stale krajsia a krajsia. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi krásne líčenie! Aj ja musím vyjadriť obdiv tvojim krásnym očiam, sú veľké a výrazné, rovnako tvoje pery.
    Výraznú čiernu som dlho považovala za no go na svojich očiach, až kým som to raz neskúsila. Dodá človeku kus sebavedomia :)

    OdpovedaťOdstrániť