4. júla 2015

INSTAGRAM random.

Krásnu sobotu prajem :-)
Ako sa máte? Verím, že si užívate tieto extrémne vysoké teploty, pretože bez pobytu pri vode to ani nejde v posledných dňoch. Samozrejme, že som rada, že je tak krásne a užívam si to. Preto poslednú dobu menej prispievam, no dnes som sa rozhodla, že Vám ukážem pár random fotiek, tí, ktorí ma sledujú na Instagrame ich určite videli, pretože su práve z tade :-) No takže dnes len v skratke, ale na zajtra Vám idem pripraviť ružovú recenziu, tak sa tu určite zastavte cez deň :-))
Keď sa upravím, momentálne skôr uprednostňujem "no makeup" nech pleť dýcha v tomto teple :) Čo vy?

Niečo nove u mňa :-)

Milujem kvety :-))

Dávnejšia selfie..:-)

Dôvod prečo sa teším na leto..:-) Naše levandule :-)

Samozrejme obľúbena Bioderma a Schwarzkopf :-)

Včerajšia turistika, na IG zistíte kde som bola, pokiaľ neviete..

Z môjho kozmetického stola :-)

Sleduj ma aj na Instagrame TU!!
Patty

8 komentárov:

  1. Pekne fotky, na prvni fotce vypadas skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný výber fotiek. Na tej prevej si nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky sú úžasné :))

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na fotkách ti to moc sluší a jsi hezky opálená! taky si užívám slunečných dní! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť